1- Bize kendinizden bahseder misiniz?
Tipik bir ikizler kızıyım. Neşeli ve hayat dolu bir yapım vardır. Trakyalı bir boşnağım. Fazlasıyla seyahat eden biriyim. Bir vakıf üniversitesinde Psikoloji okuyorum.
2- Wattpad'e nasıl üye oldunuz?
Yakın bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine Wattpad ile tanıştım.
3- Burada ilk yazdığınız hikaye nedir?
İlk yazdığım hikaye Günah Şehri'ydi.
4- Burada ilk okuduğunuz hikaye nedir?
Çok uzun zaman olduğu için hatırlayamıyorum maalesef.
5- Yazmadan önce, ilham aldığın şey nedir?
Aslına bakarsanız şundan ilham alıyorum diyebileceğim bir şey yok. Genelde fikirler aniden kafamda belirir ve puzzle oynarcasına onları birbiriyle bağdaştırmaya çalışırım. Arkadaşlarım aklıma bir fikir geldiğinde donup kaldığımı ve hayattan soyutlandığımı söyler.
6- Wattpad 2017'nin kitaplarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Bu dönemler de Wattpad'te ki herkes kitap çıkarıp, yazar olmaya başladı. Bunu hak eden kişiler var elbette. Mesela benim de desteklediğim ve kitap olduğu için sevindiğim hikayeler var. Fakat kitap olmaması gerektiği halde kitap çıkartan kişilerin sayısı daha fazla.
7- Hobileriniz ve fobileriniz nelerdir?
Çok fazla hobim var. Araba kullanmak, ata binmek, poligona gitmek gibi. Aklıma gelen bir fobim yok.
8- En çok sevdiğiniz özlü söz nedir?
"İnsanın ruhu onun yazgısıdır."
9- En çok dinlediğiniz şarkı nedir?
Şu sıra en çok dinlediğim şarkı, Louane- Je vole
10- Yaptığınız en büyük çılgınlık nedir?
Çok fazla var. Anlatmaya kalkarsam sabahlar olmaz.
11- Günün en sevdiğiniz anı/haftanın en sevdiğiniz günü/yılın en sevdiğiniz ayı hangisidir?
Bütün şehir uyuduktan sonra sadece benim ayakta kaldığım o zaman dilimini, Cuma günlerini ve Kış aylarını çok severim.
12- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?
Dünya üzerinde bulunan bütün dilleri öğrenmek isterdim.
13- Sizi tanımlayacak, üç kelime nedir?
Deli dolu, Maceracı, Başına buyruk.
14- 30 dakikalık boş vaktiniz varsa ne yaparsınız?
Evdeysem temizlik. (Ailesinden ayrı yaşayan üniversitelinin dramı)
15- Hayatınız bir film olsaydı, müziklerinde hangi şarkılar yer alırdı?
G- Eazy & Halsey - Him& I, MISSIO - Everybody gets High, LP - When we're High arada da İsmail YK- Allah Belanı Versin
16- Ağlamanıza neden olan son film, kitap ya da şarkı neydi?
Acıklı filmleri izlemeyi sevmiyorum. En son Harzemşahlar hikayemde ki bir karakterimi öldürdüğüm de ağlamıştım.
17- Çocukluğunuzla ilgili en çok özlediğiniz şey nedir?
Vefat eden amcam ile oynadığım oyunları özlüyorum
18- Yetişkinliğe hangi yaşta adım attığınızı düşünüyorsunuz?
Ben hep biraz babasının şımarık kızı olmuştum. İstediğini alan, elde eden prenses edasındaydım. Amcamı kaybettikten sonra fazla olgun bir insan oldum. Yani 16 yaşım.
19- Hikayeleriniz hakkında bize bilgi verir misiniz?
Hikayelerim de genelde intikam arzusu ve gizem üzerinde dururum. Bir insanın hayatının ufak bir olay ve ya kişi üzerinden değişmesi düşüncesini seven ve yazan biriyim. Hikayelerim de herkesin kendinden bir parça bulabileceğini düşünüyorum. Fazla gizemli ve bilinmez yollardan giden ve okuyucuyu merakta bırakmayı seven biriyim.
20- Burada geliştiğinizi düşünüyor musunuz?
Kesinlikle düşünüyorum. Beni destekleyen insanlar ile daha iyi bir yazar haline geliyorum.
21- Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdiniz?.
Suikastçı ya da ajan olmayı istiyordum. Ne saçma bir bilinçaltım varsa artık.
22- Son olarak, söylemek istedikleriniz, yada eklemek istedikleriniz, okurlarınıza demek istediğiniz şey?
Okurlarımı çok seviyorum. Yaptığım hatalarda ve başarılar da, iyi ve kötü günlerimde hep yanımdaydılar. Bu yüzden onlara çok teşekkür ederim. Birlikte daha çok uzun bir yolumuz var. Umarım her zaman yanımda olurlar. Size de benim işe röportaj yaptığınız için teşekkür ederim. Umarım herkes sevgi ve mutluluk ile kalır. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
JugendliteraturSeverek okuduğunuz hikayelerin, yazarlarıyla kısa bir sohbet edeceğim. Merak ettiğiniz soruları, bana mesaj yoluyla atabilirsiniz. Kapak: @galatasaray288