Wattpad Çöktü | +18 Çalışmalar Kalksın.

3.6K 204 83
                                    

2017'nin gerisinde, okunulmaya değer kitaplar vardı. Onların değerini bilemedik. Wattpad'i açtığım gibi, iğrenç "SEXS, CİNSELLLİK" kitapları görmekten utandım. Bunlar kitap kılıfına yakışmıyor zaten. Ve bunları hala okuyan insanlar var. Değersiz kitaplar geride kalırken, şu tip kitaplar derecelendirmeye girilmiş halde. Şu tür kitapları lütfen şikayet edelim. Biz buraya kendimizi geliştirmeye, aklımızı başka taraflar için çalıştırmaya gelmedik.

Üstelik bu tür şeyleri yazan şahıslar, 14 yaş ve altındakilar. Allah aşkına kardeşim, gidin buradan ya!! Şu önerilen kısımlar bu tür hikayeleri görüyorum ya, sizin yerinize bugünde utandım.

Yaşınız kaç, başınız kaç? Gelmişsiniz sexs hikayelerinden bahsediyorsunuz?

@03BookWorm03 adlı kullanıcının kampanyasına katılın lütfen. Bu tür hikayeleri burada istemiyorum. Wattpad platformu sexsgiller için ne yazık ki uygun değil. Gitsinler, defterine yazsınlar. Burayı kirletmelerini istemiyoruz.


https://www.change.org/p/wattpad-ten-pedofili-ensest-ve-tecav%C3%BCz-hikayeleri-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n?recruiter=731297399&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=share_petition

"Wattpad milyonlarca hikayenin yazılıp çizildiği,insanların fikirlerini özgürce aktardığı bir okuma-yazma platformudur.

Fakat insanların özgürlük adı altında yazdıkları hikayeler,sadece buradaki küçük yaş grubunun etkilenmesine neden oluyor. Wattpad'de baba-kız arasında olan cinsel çekimi anlatan ve bunu bolca öven,zorla bir kadına sahip olmaya çalışan erkeği öven,pedofili hikayeleri çok fazla.

Biz,Wattpad okuyucuları ve yazarları olarak artık buna bir son vermek istiyoruz. Ülkemizin insanlarının ve çocuklarının bu tür hikayeleri okuyup,bunları normal bir şeymiş gibi görmelerini istemiyoruz. Çocukların zihinsel ve psikolojik gelişimlerini olumsuz yönde etkilemek hiç doğru bir şey değil.

En sadesinden,açtığınız herhangi bir kitapta muhtemelen minimum 28 yaşında olan bir öğretmenle,17-18 yaşındaki öğrencisinin bir ilişki içerisinde olduğunu görebilirsiniz. Muhtemelen öğretmeni evlidir ve çocuğu vardır,ama buna rağmen öğrencimize takıntılı bir şekilde cinsel bir çekim hisseder ve onu elde etmek için -ya da tam tersi,öğrenci onu elde etmek için- her şeyi yapar.

Ya da ensest hikayelere gelirsek,muhtemelen öz babasına ya da öz abisine cinsel çekim hisseden küçük kızın -veya evlatlık- cinsel hayatlarını yazar ve bunu o kadar normal ve güzel bir şeymiş gibi gösterirlerki okuyanlar bunun yanlış olmadığını görür.

Özellikle tecavüz hikayeleri çok fazlaki,bu en kötü olanı. İnsanlara tecavüz etmenin,haklarını elinden alarak onu esir tutmanın normal olduğunu sanıyor.

Ve daha neler neler,

Bunu yazanların hepsi ise 18 yaşının altında,özellikle kurgu sıralamalarında ilklere girerek daha çok kişinin bu hikayelere ulaşmasını sağlıyorlar.

Artık bu tür hikayeleri Wattpad'te görmek istemiyoruz. Daha fazla okumak,etrafı kirletmek ve ötesini,hiçbir şekilde istemiyoruz.

Teşekkürler,

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin