Multimedya; damla ve etriss :)
2 .
"Hey Etris yanımıza gelsene?"
Okula girdiğimde Damlanın seslenmesi üzerine başımı o yöne çevirdim. Bizim tayfa her zamanki gibi tam kadro olarak oradaydı. Damla, Berk, Furkan, Gizem bir grup halinde okulun ön bahçesinde duran piknik masalarında oturuyorlardı.
Lise son olmanın en üzücü tarafı da bu olsa gerek, seneye bu ortamı bulamayabilirdim.
Enerji dolu bir gülümsemeyle yanlarına giderek seslendim.
"Günaydın gençlik"
Oturmak için masaya bakındığımda pek yer yoktu. Damlanın abisi Berk bunu fark etmiş olacak ki "günaydın etris, gel otur" diyerek oturduğu yerden kalkıp bana yerini verdi.
"Oo teşekkür ederim" diyerek yerine büyük bir zevkle oturdum.
Berk normalde bizden iki yaş büyüktü ama aynı sınıftaydık. İki sene kaybı vardı. Ne kadar üzücü. Resmen hayatından iki sene eksikti.
Berk "ben kafeteryaya geçiyorum istediğiniz bir şey var mı?" diye sorunca ben başımı hayır anlamında salladım.
Damla "yok abii" diyerek gülümsedi.
Hemen yanımda oturan Furkan ve anlattıkları dikkatimi çekti. Bunun üzerine Furkana doğru döndüm.
"Ee Etris akşam ki partiye geliyor musun?"
Tam ağzımı açmıştım ki konuşmama fırsat kalmadan Damla Furkanın bu sorusuna "tabiki geliyor" diyerek benim yerime yanıt verdi. Yani gidebilirdim aslında fena olmazdı. Bugünkü enerjimi atmak için iyi olurdu.
"Geliyor muşum" diyerek sırıttım.
Furkan memnunca gülümsedikten sonra eline telefonunu aldı. O telefonuyla uğraşırken Gizem ve Damlanın konuştuğu konuyu dinlemeye başladım.
Ama maalesef konuştukları konu beni açmadığı için elime telefonumu alarak sosyal hesaplarıma girdim. Ne var ne yok diye kontrol ettiğim sırada mesaj geldi.
05********* ; "sıkılmışa benziyorsun?"
Nereden görüyordu bu beni ?? Hızlıca başımı etrafta gezdirmeye başladım. Neredeyse bir çok kişinin elinde telefon vardı ve bu benim işimi daha da zorlaştırıyordu!
05*********; "yanlış tarafa bakıyorsun"
Etris; "öyleyse ne tarafa bakmam gerektiğini söylemende bir sakınca yok?"
05******** ; "sakıncası yok tabi ama kendi kendine bulmanı tercih ederim ;)"
Aman ne güzel başımda bir havalı , tanımadığım biri eksikti.
Etris; "seninle uğraşamayacağım bilinmeyen :) "
05********* ; "kim olduğumu deli gibi merak ederken bu senin için zor olacak ;) "
Daha fazla anonimle uğraşmayı bırakıp telefonu masaya koydum.
Damla'nın meraklı bakışları beni bulduğunda masum bir çocuk gibi sırıttım.
"Birileriiii sevgiliii yapmışşş anlaşılan" kelimeleri uzatarak konuşunca ağzımdan laf almaya çalıştığını çok net anlamıştım.
Gizem ve Furkanın meraklı bakışları da beni bulduğunda anında gözlerim açıldı.
"Hayıır yok öyle bir şey" diyerek istemsizce bağırdım.
Gizem "varsa da söylemiyorsan bozuşuruz zaten kank " diyerek kaşlarını bilmiş bilmiş kaldırdı.
"Olsa söylerim tabiki ayıpsınız"
Furkan "bencede söyler etris bizden ne zaman bir şey sakladı" diyerek beni savunduğunda şirince sırıttım.
Kurtarıcım benim.
Damla "o zaman az önce kiminle mesajlaştın söyle bakalım?"
"Ablamla tabiki başka kim olabilir" diyerek savunmaya geçtim.
Anonimden kimseye bahsetmeyi düşünmüyordum.
Şimdilik.
Damla pek inanmış gibi görünmese de pek fazla üstüme gelmedi. Neyseki.
Herkes yeniden kendi işine döndü.
O arada bende etrafıma şüpheli birileri var mı diye bakınıyordum. Ama kimse gözüme çarpmamıştı.
Bilinmeyen kendini iyi gizlemişti.
Zilin çalmasıyla bizim tayfa oflaya puflaya okula girmek için hareketlendiğinde peşlerine takıldım.
Öğlene kadar sıkıcı , iğrenç bir ders günü geçirdikten sonra okul çıkışı doğruca eve gittim. Aslında bizim tayfa olmasa okul hiç çekilmezdi. Beni okula gelmeye iten tek şey onları görüp, birlikte maskaralıklar yapmaktı.
Eve gider gitmez yatağıma yatıp kendimi uykuya teslim ettim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı :Karanlık |texting. (Tamamlandı)
Short StoryHiç tanımadığı, hiç görmediği ve hiç bilmediği birinden gelen bir mesaj.. Karanlık bir adamın, yıllar önce kendini genç kıza kaptırmasıyla yola çıkan bir aşk.. Adam, genç kız için onu üzenlerden sessizce, habersizce intikam alırken genç kızın...