Bilinmeyen / 9

12.9K 587 37
                                    


9.

Ertesi gün okul çıkışı bizimkilerle sözleşip kafeye gitmeyi planladık.

Dünden sonra Bilinmeyenle hiç konuşmamıştık. Bana yazmıyordu. Canımı sıkansa en son bana görüldü bırakmış olmasaydı.

Onu yanımda istemem suç muydu? Bence değildi.

Beni görüldü bırakması aklıma farklı düşünceler getirdi. Mesela benimle oyun oynuyor gibi.

Belkide gerçekten oynuyordu ve bende salak gibi oyununa katılıyordum.

Damla ve abisiyle kafede oturup sohbet ederken mesaj sesiyle telefonu elime aldım. Umarım bilinmeyendir diye düşünürken telefonun ekranına baktığımda yanıldığımı anladım.

Ablamdan; "Etris bu gece yemeği dışarıda yiyeceğiz ablacığım ve seni tanıştırmak istediğim biri var :) "

Etris; "üff bu kaçıncı abla ya ? Usandım artık.. neyse tamam akşama görüşürüz"

Ablam; "kaşınma etris! Bu çok başka "

Etris; "hı hı tamam"

Çok geçmeden Gizem ve Furkanda yanımıza geldi. Gizemin neşeli sesi tüm kafeyi doldurmuştu.

"Etriss kuzuşum nasılsın?"

Gizem beni öldüresiye sarılırken zor nefes alarak "iyidir gizemciim sen nasılsın?"

"İyidir ya ne olsun" Diyerek sandalyelerden birine kuruldu.

Furkanda beni iki yanağımdan öperek sandalyeye yerleşince bende boş yer olan Furkanın yanına oturdum.

"Etris baksana ya sence şu fotoyu instaya atayım mı?" Furkanın bu sorusu üzerine ona dönerek telefona baktım.

"Yok ya bence atma"

"Gel o zaman birlikte çekelim de onu atayım" deyince memnuniyetle gülümsedim.

Fotoyu çektikten sonra instada paylaştı. Hemen ardından telefonuma mesaj geldi. Bu kez kesin bilinmeyendi. Heyecanla telefonu elime aldım.

Bilinmeyen; "güzel fotoğraf :| "

Kıskançlık kokusu alıyordum. Şu bilinmeyeni biraz çıldırtsa mıydım? (Sinsi gülüş)

Etris; "biliyorum :)"

Bilinmeyen ; "şu furkan denen çocukla bu kadar yakın olmamayı dene :) "

Etris; "hahhaah pardonda sanane?"

Bilinmeyen; "ben diyeceğimi dedim etris eğer yakın olmakta ısrarcı olursan sonuçları ağır olur."

Etris; "hayatıma karışamazsın bilinmeyen kendine gel!"

Bilinmeyen; "göreceğiz."

Bilinmeyeni deli edeyim derken ben deli olmuştum iyi mi!

Sinirden yüzümün gerildiğini hissederek telefonu fırlatırcasına masaya koydum.

Bu davranışım bizim tayfanın dikkatlerini bana vermesine sebep olmuştu.

Gizem ve Damla olayı anlamış gibi gözükerek konuyu değiştirmek adına bir şeyler saçmalamaya başlamışlardı.

Onlar bir şeylerden söz edip Furkan ve Berki kuşkulandırmamaya çabalarken benim aklım bilinmeyendeydi.

Resmen hayatıma karışıyordu!

Arkadaşlarıma karışıyordu!

Bu durum aklıma geldikçe sinirlerim tepeme çıktı..

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin