Bilinmeyen / 11

12.7K 588 50
                                    

Multii; Asrın

11 .

Bilinmeyen gerçekten gelecek miydi acaba? Hemde Furkan için ?? Ben istediğimde gelse daha iyiydi.

Bilinmeyenin gelmesini çok istiyordum o yüzden Furkanın kolunun omzumun arkasında sandalyede kalmasına izin verdim.

Öylece beklerken yan masamızda bir hareketlilik sezdim.

Başımı o yöne çevirdiğimde 5 kişilik bir erkek grubu dikkatimi çekti. Özellikle de aralarında tanıdık bir sima görmek daha da dikkatimi çekti.

Asrın?

Anonim yine gelmek yerine adamını yollamıştı anladığım kadarıyla.

Etris; "korkak"

Bilinmeyen; "şansı varken o kolu indirsin bence yoksa zorla indirmek zorunda kalacağım"

Etris; "saçmalıyorsun !"

Bilinmeyen; "süren dolmak üzere Etris :) "

Etris; "hiç bir şey yapamazsın ;) "

Bilinmeyen; "izle ve gör"

Etris; "eğer gecemi mahvedersen seni asla affetmem !"

Bilinmeyen; "bu geceden memnun olmadığını sanıyordum? Al işte seni eğlendireyim biraz arkana dayan ve izle bebeğim"

Etris; "beni endişelendiriyorsun"
(Görüldü.)

Tedirgince Asrınların masasına bakıyordum. Her an bir delilik yapabilirlerdi.

Masamıza garson gelerek "Furkan bey arkadaşlarınız sizi çağırıyor" dedi.

Furkan başını yan masaya çevirerek "bunlar mı arkadaşlarım?"

Garson "evet efendim"

Furkanın bakışları kararsızlık arasında gidip geldi.

"Tanımıyorsan gitme bence baksana tekin tiplere benzemiyorlar" dedim.

"Tanımıyorum ama ne halt yemeye beni çağırdılar merak ettim, iki dakika ben bir gidip bakayım şunlara Etris"

"Tamam dikkat et kendine"

Dakikalardır tedirgince Furkanın gelmesini bekliyordum.

Furkanın abisi Tuncay sonunda ablamın içine düşmeyi bırakıp bana döndü.

Gözleri Furkanı aradı.

"Lavaboya gitti" diyerek masumca sırıttım.

Ama lavaboya falan gitmemişti. Belkide şu an benim yüzümden dayak yiyordu!!

Aklıma gelen bu düşünceyle hızlıca oturduğum yerden kalktım.

Kafeden tam çıkmak için adım attığımda Furkanla çarpışmamla hemen bir şeyi varmı gibisinden onu röntgenlemeye başladım.

Görünürde bir şeyi yoktu ama yüzü kireç tutmuş gibi bembeyazdı.

Bana bakışları çok soğuktu.

"Furkan iyi misin?" Diye sordum.

Başını hızla onaylar anlamda sallayarak yanımdan geçip içeriye girdiğinde şaşa kaldım. Ne olmuştu ona böyle?

Bende tam kafeye girmek için hareketlendiğimde gözlerim Asrınla buluştu.

Yüzüme soğukça bakıp sanki hiç bir şey olmamış gibi yürüyüp gitti.

Arkasından gidip ne halt yediğini sormak istiyordum ama cesaret edemedim.

Asrın hiç tekin biri değildi.

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin