Bilinmeyen / 10

13.7K 608 56
                                    


10.

Eve geldiğimde sinirimi atmak için önce duşa girdim.

Rahat ve sıcak bir duşun ardından ablamın dediği saatte, hazırlanarak gelmesini beklemeye başladım. Üzerime toz pembe bir straplez giyerek alttan da beyaz bir şort etek giymeyi tercih etmiştim.

Yaz koleksiyonunun en güzel parçaları..

Korna sesiyle ablamın geldiğini anlayarak evden çıktım.

Arabada giderken ablama bir soru yönelttim.

"Ee abla kim bu şanslı eleman?"

"Gidince görürsün"

"İsim ver bari"

"Gidince tanışırsın işte etris uzatma ve bu arada beni utandıracak bir şey yapma sakın"

"Ne yapabilirim ki" Diyerek sinsice sırıttım.

Ablamın geçen seferki sevgilisiyle tanışmaya gittiğimde yaptıklarım aklımda canlandı da sırıtmadan edemedim.

Benden çok güzel baldız olurdu.

"Etris ben ciddiyim bak bu diğer erkekler gibi değil benim için çok özel biri ve ona karşı mahcup olmak istemiyorum"

"Peki peki"

Ablam pek inanmışa benzemese de bir şey demedi. Muhtemelen içinden gecesini mahvetmemem için dualar ediyordu.

Hoş güzel bir resturanta girdiğimizde ilk dikkatimi çeken karşımda ki masada oturan

Furkandı!

Ablamla birlikte furkanın bulunduğu masaya yaklaştıkça aklıma Bilinmeyenim mesajı geliyordu. 'Furkanla yakın olma'

Amaan nereden haberi olacaktı ki .. rahat olmam gerekiyordu.

Yinede gergindim.

Masaya yaklaştığımız da ablam Furkanın abisini iki yanağından öperek "hayatım" dediğinde şok geçirdim.

Bula bula Furkanın abisini mi bulmuştu yani???!

Bravo...

"Etris"

Furkanın adımı söylemesi üzerine saygıdan dolayı bir birimizi yanaklarımızdan öperek selamlaştık.

Ablam "aa siz tanışıyor musunuz?" Diye sordu şaşkınca.

Furkan "evet tanışıyoruz yenge" deyince dudaklarım şaşkınlıktan aralandı.

Yenge mi? Ne ara böyle yakın olmuş ya bunlar -.-

"Etrisciğim sana söyleme fırsatı pek bulamadım tatlım, Tuncay ile bize neredeyse bir senedir birlikteyiz"

Al sana bir şok daha.

"Bir sene mi? Ve benim bundan şimdi mi haberim oluyor?!"

"Tatlım ne desen haklısın ama bak sonunda tanışma fırsatınız oldu"

"Yaa evet, bu durumda sana enişte mi demem gerekiyor ?" Diye sordum Tuncayı işaret ederek.

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin