Okuyanlardan ricam eğer bölümü beğendiyseniz oylarınızı eksik etmeyin ❤️
şimdiden herkese çok teşekkürleer 😊
41.
Demirlerin yanına geçip Asrının yanında durunca başını yavaşça bana çevirdi.
Direk "Sor" dedi. Sanırım yüz ifademden soru soracağım belliydi.
Biraz sessiz kaldım. Alt dudağımı dişlerimin arasına aldıktan sonra çekinerek sordum.
"Koray iyi mi?". Evet hala aklım ondaydı. Beni bok gibi bırakıp gitmesine rağmen ondaydı.
"Merak etme iyi" demesinin hemen ardından sözlerine devam etti. " etris, koray neden gitti biliyorsun değil mi?"
"Hem beni hemde kendini koruyamayacağı için gittiğini söyledi"
"Koray sırf senin başına onun yüzünden bir iş gelmesin diye gitti Etris, düşmanları oldukça güçlü ve acımasız"
"Tamam da bana neden bulaşsınlar ki?"
"Çünkü seni seviyor! Bir insana zarar vermenin en kolay yolu nedir bilir misin? Sevdiği kişinin canını yakmak."
"Asrın ben gerçekten anlamıyorum aklım almıyor. Koray erinoçoğlu nasıl biri? Kim o?"
"Tüm bu olaylar sona erdiğinde onu tanıyacaksın"
Duyduklarımdan sonra Asrının yanından ayrılıp cadde üzerinde yürümeye başladım.
Ah koray ..
Kimsin sen?
Gerçekten kimsin?
Cadde üzerinde umutsuzca yürürken yanımda duran arabaya baktım.
Siyah camını indirdiğine onu görmeyi hiç beklemiyordum.
Berk?
En son bana buralardan uzaklaşacağını söyleyerek gitmişti. Şimdi hangi rüzgar atmıştı onu buraya?
"Aa berk döndün mü?" Diye sordum sevinçle. Yapay bir sevinçti. Şu an dönmesini istediğim tek kişi Koraydı.
"Döndüm tabii hadi atla gezelim" deyince hiç tereddüt etmeden arabaya bindim.
Hiç bilmediğim orman yoluna girince biraz tedirgin olmuştum. Nereye gidiyorduk anlayamadım.
"Şehirden uzaklaştık sanki" dedim.
"Evet seni götürmek istediğim bir yer var"
"Ablam merak eder, bence eve dönelim"
"Artık dönemeyiz" diyerek camı ve kapıları kilitledi.
"Ne yapıyorsun Berk?" Diye sordum korkuyla büyüyen gözlerimi yüzüne dikerek.
"Sadece önlem" deyince "ne önlemi?" Diye sordum.
"Kaçmaman için tabiki" dedi ve sinsice sırıttı.
Anlamıyordum gerçekten anlamıyordum. Ne yapıyordu bu böyle?
Beni nereye götüyordu? Aklından neler geçiyordu?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı :Karanlık |texting. (Tamamlandı)
Short StoryHiç tanımadığı, hiç görmediği ve hiç bilmediği birinden gelen bir mesaj.. Karanlık bir adamın, yıllar önce kendini genç kıza kaptırmasıyla yola çıkan bir aşk.. Adam, genç kız için onu üzenlerden sessizce, habersizce intikam alırken genç kızın...