Bilinmeyen / 3

20.1K 706 58
                                    

Multimedya; Etrisin barda giydikleri.

3.

Mesaj sesiyle tatlımı tatlı uykumdan uyanarak elime telefonu aldım. Kim bu densiz diye de söylenmeden edemedim.

Damla; "akşama ne giyiyorsun? Ben karar veremedim"

Of tabi ya parti vardı!

Hızlıca yataktan doğrulup dolabımı açtım. Aklımda bir şey yoktu bunun üzerine cevap kısmına geçtim.

Etris; "bilemiyorum daha bakmadım"

Damla; "peki sence elbise mi kot mu?"

Etris; "bence sen elbise giymelisin sana yakışır"

Damla; "bencedeee .. tşk canısı "

"Deli ya" diye mırıldandıktan sonra dolabımla bakıştım.

Akşamki parti için giyeceklerimi bulduktan sonra telefonuma gelen mesaj sesiyle makyajımı yapmayı bırakıp telefonu elime aldım.

05********* ; "Nasıl gidiyor ? Hazır mısın?"

Etris; "neye hazır mıyım ?"

Partiye gideceğimi biliyor olamaz herhalde diye geçirdim içimden.

05********** ; "partiye ;)"

Mesajı şaşkınca okuduktan sonra nasıl ya diye düşündüm. Nereden haberi vardı ? Acaba bu kişi yakın çevremden biri miydi? Aklımda deli sorulaar..

Etris; "partiye gideceğimi de nereden çıkardın ?"

05******** ; "öyle duydum diyelim.. gitmiyor musun?"

Etris; "gitmiyorum."

Bilinmeyenden cevap gelmeyince makyajımı ve saçımı da tamamlayıp evden çıkmak için hareketlendim.

Dalgalı bıraktığım saçlarımı geriye iterek çantamdan arabanın anahtarlarını çıkarttım. Arabayı açtığım sırada telefonuma mesaj sesi geldi.

05******* ; "yalancı.."

Mesajı açtığımda refleks olarak bakışlarım etrafta gezindi. Sanırım buradaydı. Yoksa gideceğimi bilemezdi.

Etris; "beni mi takip ediyorsun sen?.."

05*********** ; "olabilir"

Etris; "seninle gerçekten uğraşamam bilinmeyen. Gitmem gereken bir parti var boş sözlerinle zamanımı çalıyorsun.."

05******** ;  "boş mu? Kendini böyle avutma prenses 🙂 neyse orada görüşürüz. Yolda dikkatli sür 😉"

Etris; "Ciddi olamazsın ! Şu an beni izlediğine ve partiye geleceğine inanamıyorum. Sapık falan mısın? "

05********** ; "hahahahha hayır sapık falan değilim , ya da belkide sapığımdır bilemiyorum 😁 ve ciddiyim"

Etris; " beni korkutuyorsun"

05******** ; "Dünyada korkacağın en son kişi benim."

Etris; "o zaman böyle yapma. Karşıma çık"

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin