Bilinmeyen / 30

12.2K 539 52
                                    

Multii ; süpriz 🙈😜

30 .

Sabaha kadar olan bu parti saat 2 de benim için bitiyordu. Uykum gelmişti.

Bilinmeyene odaya geçeceğimi haber vermeliydim. Gerçi şu an muhtemelen beni izliyordu ama yinede haber vermek istiyordum.

Tam mesaj yazacağım sırada mesaj geldi.

Bilinmeyen; "sanırım yatmaya gideceksin"

Etris; "nereden anladın? :o "

Bilinmeyen; "son yarım saattir esniyorsun"

Etris; "beni uzaktan izlemek yerine yanımda olsaydın esnemezdim bence"

Bilinmeyen; "esnerken bile göz kamaştırıyorsun ama madem ki çok istiyorsun yanına geliyorum :)"

Şaşkınlıkla ağzım açıldı. Bilinmeyen bana yanına geliyorum mu dedi? Biri beni çimdiklesin bu bir rüya olmalı!!

Etrafıma usulca bakıyordum. Her hangi biri bilinmeyen olabilirdi.

Şu maske olayı olmasaydı gerçekten çok iyiydi ama yinede kim olduğunu bilmiyorum ya lanet gerçekten.

Bilinmeyenden;

Etris sürekli etrafına bakıyordu. Beni arıyordu.
Kim olduğumu bilmesini , öğrenmesini bende çok istiyordum ama gerçek kimliğimi öğrendiğinde beni sevebilecek mi bundan emin değilim.

Etrise yakın olabilmek için bu maskeli parti olayını ben ayarlatmıştım. Başka türlü yakınında olamazdım.

Gözleri mekanı tararken hemen arkasında ki bar masasına geçtim. İçkimi yudumlarken onunkinin bitmiş olduğunu fark ederek garsona seslendim.

"2 vodka" diye siparişimi verdikten sonra bakışlarımı tekrar Etrise çevirdim ama o da kim be? Lan kim bu?

Ulan var yaa...

Kız şimdi yanındaki lavuğun ben olduğumu zannedecek iyi mi ???

Sinirle tıslayıp izlemeye başladım.

Etris akıllı kızdır onun ben olmadığımı anlar diye ümit ediyordum.

Etris'ten;

Bakışlarım bilinmeyeni ararken yanıma biri geldi. Acaba bu o muydu?

Siyah saçlı neredeyse 1.90 boyunda olan bu kişi hiç tanıdığa benzemiyordu.

"Etris" dedi. Bilinmeyenin sesini daha önce duyduğumdan bunun o olmadığını anlamıştım ama yinede kimdi? Beni nereden tanıyordu merak etmiştim.

"Evet benimde, sen kimsin?"

"Sadece bu gecenin prensesiyle dans etmek isteyen biriyim, bana bu dansı lütfeder misin?"

Siyah saçlarının aksine mavi gözlerine baktım. Ateş gibi yanıyordu sanki.

"Üzgünüm ama zaten dans edeceğim biri var" diyerek reddettim.

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin