Günaydııınnn canlar , finale son 2 😍
58 .
Gözlerimi açtığımda Korayın odasında olduğum aklıma geldi ve sırıttım. Dün gece sevdiğim adamın odasında uyumuştum , onsuz. Bu düşünce aklıma gelince sırıtışım silindi.
Kısa bir esnemenin ardından yataktan kalkıp odadan çıktım.
Eve sessizlik hakimdi. Bunun üzerine herkesin duyacağı şekilde bağırdım.
"Hey millet hala uyuyor musunuz?"
Kesin uyuyorlardı. Kimseden ses seda çıkmayınca aşağıya indim.
Görüş açıma ilk giren koltukta üstsüz bir şekilde yatan Koraydı.
Onu saatlerce böyle izleyebilirdim. Ne de olsa son saatlerimizdi. Kim bu manzaradan ayrılmak isterdi ki? Şahsen ben asla istemezdim.
Yanına sessizce yaklaşarak alnına düşen saçlarını yumuşakça geriye ittim.
O inanılmaz yüzünü incelerken aklım anılarımıza gidiyordu. Beni bırakıp gitmeyi nasıl düşünmüştü hala inanamıyordum. Keşke bir şaka olsaydı. Değildi.
Elimi çenesinde ve yanaklarında gezdirerek bir kez daha ona olan hayranlığıma hayranlık eklendi.
Kusursuzdu.
Tam yanağına öpücük konduracakken aniden kafasını çevirmesiyle dudaklarımız birleşti. Daha doğrusu beyfendi dudaklarıma yapıştı.
Geri çekildiğinde "Pisliksin" diyerek göğsüne bir tane vurdum. Beni öpmesini hiç beklemiyordum.
"Zamanını kolluyorduk kızım ama az daha öpmeyeceksin sanıp uyku rolünü bırakacaktım" deyince bu haline yine sırıttım.
"İykide uyanmamışsın o zaman"
"Hım bak sen" deyip yüzünü yüzüme yaklaştırdığında sırıtmaya devam ederek gözlerimi kapatıp bende ona yaklaştım.
Öylece hiç bir şey yapmadan durunca "Ee" diye mırıldandım.
Artık öpse iyi ederdi. Boynum ağrımaya başlamıştı.
Kulağıma gelen kıkırdama sesiyle hemen gözlerimi açtım.
"Ya sen tam bir pisliksin Koray!"
Ben onun beni öpmesini beklerken beyfendi ne mi yapıyordu? kollarını göğsünde birleştirmiş öylece beni izliyordu.
"Bende seni seviyorum prenses" diyerek yanağımdan bir makas alıp koltuktan kalkınca sessizce sinirden inledikten sonra arkasından gittim.
"Ee senin uçağın kaçta?"
"İki saat sonra"
"Ne oha bu kadar erken mi gideceksin?"
"Maalesef"
"Koray bende seninle geleyim lütfen"
Artık yalvarma aşamasına gelmiştim. Onsuzluğu düşündükçe delirme aşamasına bile gelebilirdim."Etris bunu konuşmuştuk. Benimle gelemezsin yapma böyle"
Korayın gözleri acı çekermiş gibi bir hal aldığında kalbimde bir sızı hissettim. Onu ilk kez böyle görüyordum.
"Peki tamam daha fazla ısrar etmeyeceğim. Git tamam mı? Git ve sakın bir daha karşıma çıkma"
Son kelimelerimi söyleyip Korayın yanından ayrıldım. Odaya çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra hızlıca evden çıktım. Korayda arkamdan gelmemişti zaten. Gitmeme izin vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı :Karanlık |texting. (Tamamlandı)
Cerita PendekHiç tanımadığı, hiç görmediği ve hiç bilmediği birinden gelen bir mesaj.. Karanlık bir adamın, yıllar önce kendini genç kıza kaptırmasıyla yola çıkan bir aşk.. Adam, genç kız için onu üzenlerden sessizce, habersizce intikam alırken genç kızın...