55 .Korayla bol gülüşmeli , bol dürtmeli ve bolca aşk dolu bir Deniz günü geçirmenin ardından akşam yemeğe gideceğimiz için hazırlanmak üzere beni eve bırakmıştı.
Ondan ayrılmak zor olsa da nasılsa 1 saat sonra görüşeceğiz düşüncesiyle teselli olmuştum.
Hazırlanırken telefonuma gelen mesaj sesiyle sırıttım. Kesin Koraydandı.
Koray; "kapıdayım"
Etris; "hemen geliyorum 😘"
Ve son hazırlıklarımı da yapıp evden çıktım. Çıkar çıkmaz görüş alanıma Koray girdi. Onu süzmeden edemedim. Üzerine giydiği beyaz gömlek öyle yapışmıştı ki tüm vücudu ortadaydı. Gömleğin açık kalmış yakası ve birkaç düğmesiyle havasına hava katıyordu. Siyah dar paça pantalonuysa öyle yakıştı ki gözlerimi Koraydan alamadım. Ona hayran kalmıştım.
Gözlerim Korayın gözleriyle buluştuğunda onunda beni hayranlıkla süzdüğünü fark ettim.
Bir kaşını kaldırıp etkileyici bir gülüşle "her geçen gün daha da mı güzelleşiyorsun yoksa bana mı öyle geliyor?" Diye sordu.
Gülümseyerek "ne yalan söyleyeyim hayatıma sen girdikten sonra oldu ne olduysa" dedim.
"Hım seni etkiliyorum yani?" Diye sordu. Yüzü şımarık bir çocuk gibi hal alınca bu haline gülmeden edemedim.
"Bence cevabı biliyorsun" deyip bir gözümü kırparak arabaya oturmak için hareketlendim.
Koray da hareketlenince kapımı açacak ümidiyle baktım yüzüne ama tek yaptığı başını iki yana sallayıp 'ne oldu?' ifadesi vermekti.
Gözlerimi devirip arabanın ön koltuğuna geçtim.
Odun Koray.
Alt tarafı kapı ya kapı!
Açmak bu kadar mı zordu? Romantiklik 0 dan -10 da düştü.
-
Neredeyse bir saati yolda geçirince usanarak nefesimi verdim.
"Daha yolumuz var mı?"
Koray gözlerini yoldan ayırmayarak konuştu.
"Az kaldı bebeğim ne o yoksa benimle araba yolculuğu yapmaktan sıkıldın mı?" Diye sordu şakalaşarak.
Koraya takılmaya karar vererek "evet koray çok sıkıcısın" dedim.
"Öyle mi hanfendi? İzle o zaman" demesinin hemen ardından konuşmama fırsat kalmadan gaza basınca dudaklarımdan ufak bir çığlık kaçtı.
"Vaoovv" diye bağırdım.
Hızı seviyordum. Hemde çok.
"Süpersiinnnnn" diye bağırdım yine.
"Sıkıntı durumun ne geçmiştir herhalde?" Diye sordu gülerek.
Hız hoşuma gitmişti o yüzden biraz yalandan zarar gelmezdi bence.
"Hayırr geçmedii"
Penceremi de açarak arabanın içinde uçuşan saçlarımla daha da eğlenir bir hal aldım.
"Geçti bence baksana şu haline" diyerek gözüme düşen saçlarımı geriye doğru atmaya çalışsa da faydasızz. Rüzgar arabayı kontrol altına almış gibiydi.
"Hadi etris yeter bu kadar" deyip yavaşladığında huysuzca yüzümü düşürdüm.
"Bence yetmezz koray ya ne güzel gidiyorduk" dedim sitem ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı :Karanlık |texting. (Tamamlandı)
Short StoryHiç tanımadığı, hiç görmediği ve hiç bilmediği birinden gelen bir mesaj.. Karanlık bir adamın, yıllar önce kendini genç kıza kaptırmasıyla yola çıkan bir aşk.. Adam, genç kız için onu üzenlerden sessizce, habersizce intikam alırken genç kızın...