Bilinmeyen/ 20

12.2K 538 52
                                    



20 .

Tatile iki gün kalmıştı. Gizem ve Damlayla alışverişe çıkmaya karar verdik.

Deniz kenarında olan ama aynı zaman da havuzlu bir otele gidecektik. Oldukça lüks bir otele. Yaz'ı gerçekten çok seviyordum. Tam anlamıyla benim mevsimimdi.

Arabamla kızları evlerinden alıp alışveriş yapacağımız sokağa geldik.

O sıra da telefonuma mesaj geldi.

Bilinmeyen; "iyi alışverişler ne istersen al hepsi benden :)"

Etris; "anlamadım?"

Bilinmeyen; "alacağın her şey benden diyorum Etris. Girdiğin dükkanlar senden para almayacak lütfen bir zorluk çıkartma."

Etris; "buna gerek yok. Kendi giyeceğimi kendim, kendi paramla alabilirim."

Bilinmeyen; "artık benimlesin Etris ve benimle olan hiç bir kız kendi parasını çıkartamaz ;) "

Etris; "daha bana kendini bile göstermedin seni tanımıyorum bu durumda senin paranı istemiyorum!"

Bilinmeyen; "peki bu seferlik öyle olsun.. ama bundan sonrası için aynı şeyi söyleyemeyeceğim"

"Bu kendini ne sanıyor ya" diye söylendiğim sırada kızların bakışları bana döndü.

Soran gözlerle baksalarda umursamadım.

Bilinmeyeni cevapsız bırakarak dükkanlara girmeye başladık.

Aklımda sürekli mesajları dönüp duruyordu. Beni sahiplenmesi hoşuma gitmişti ama öncelik olarak onu görmek ve tanımak istiyordum. Parasını değilde onu yanımda istiyordum.

Girdiğimiz dükkanda gözümde bir elbise takıldı. Tam deniz kenarında giymelikti.

Önce kabine geçerek üzerime giydim.

Öyle hoş ve güzel durmuştu ki hayranlıkla gözlerim parladı. Bu elbise benim olmalıydı!
Hemen fiyatına baktım.
Malum ablamla yaşadığımdan dolayı onun parasını yiyordum ve kendisi fazlasıyla tutumlu olduğu için çok söyleniyordu.

Elbisenin fiyatına baktığımda gözlerim fal taşı gibi açıldı.

Tam da marka bir elbiseye yakışır fiyat! 1250 ..

Gören de abiye elbise aldım sanırdı , bu fiyat beni aşıyordu.

Elbiseyi üzülerek yerine astığım sırada mesaj geldi.

Bilinmeyen; "bence o elbiseyi almalısın sana çok yakışacağına eminim ;) "

Etris; "yok ya ben beğenmedim :) "

-
Etris ve arkadaşları aldıklarını ödemek için kasaya geçmeden önce Bilinmeyen az önce etrisin baktığı elbiseyi alır. Kimseye çaktırmadan elbiseyi ödeyerek etrisin aldığı elbiselerin arasına koyar.
-

Kızlarla alışverişimizi tamamlayıp bir kafeye girdik. Biraz kafein hiç fena olmazdı.

Lavazza isimli kafeye girerek içeceklerimizi söyledik. Ortam tam bir genç yuvasıydı. Her yerde genç kız ve erkekler oturmuş sohbet ediyordu. Orta yaşlı insan neredeyse hiç yoktu.

"Etris şu sana bahsettiğim çocuk var ya o da buralardaymış senin için sorun olmazsa yanımıza gelebilir mi?"

Damla fazlasıyla istekli görünüyordu ve şu çocuğu bende merak etmiştim doğrusu.

"Olur tabi gelsin tanışalım şu enişte adayıyla" diyerek gülümsedim.

Damla da memnuniyetle gülümsedi.

Bir süre oturduktan sonra Damlanın heyecanla yerinden kalkmasıyla bakışlarım ona çevrildi.

"Giray hoş geldin" diyerek o bahsettiği çocuğa sıkıca sarıldı.

Kaşlarım havalandı gözlerim şaşkınca açıldı.

O-h-a

Bu ne yakışıklı bir şeydi böyle ?

Hayatımda görüp görebileceğim en yakışıklı enişteydi gerçekten.

"Sizi tanıştırayım ben, en yakın arkadaşım Etris ve bu da Giray"

Giray'ın bana elini uzatması üzerine bende uzatarak tokalaştık.

"Çok memnun oldum Etris" dedi gülümseyerek.

"Bende memnun oldum Giray"

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin