4 .Partide herkes kendine bir eş bulmuş dans ederken sıkıntıyla iç çektim. Normalde Berkle dans ediyor olmam gerekirdi ama şu an bu pek mümkün görünmüyor. Sanırım kendisi ağır debresyon yaşıyordu. Ya da sıradan bir can sıkıntısıdır bilemiyorum.
Etris; "ee bilinmeyen beni dansa kaldırmayacak mısın?"
05********** ; "bende isterdim prenses ama dediğim gibi henüz erken"
Etris; "maske falan takıp gel öyleyse maksat dans etmek :p "
05********* ; "hımm çok zekice ama sana belli olmaz ya maskeyi cıkartırsan?"
Etris; "aa aşk olsun ama sence ben öyle şey yapar mıyım?"
05********** ; "bence yaparsın "
Etris; "küstüm."
05*********** ; "hey tamam şaka yaptım"
23:20 görüldü.05************ ; "etrafındaki erkekleri kesmeyi bırakıp cevap yazmaya ne dersin?"
23:45 görüldü.05************ ; "hadi ama etris ne bu şimdi?"
23:47 görüldü.05*********** ; "özür dilememi falan bekliyorsan öyle bir şey olmayacak bilgin olsun"
Etris; "senin özrünü falan istemiyorum ! Rahat bırak beni."
05********** ; "bırakmıyorum"
Etris; "o zaman engele ne dersin?"
05********** ; "yapamazsın :) "
Ve bilinmeyen engeli yer.
Gecenin sonuna yaklaştığımızda Furkan "etris ben gideceğim birazdan seni de eve bırakayım mı?" Diye nazikçe bir soru yöneltti.
"Teşekkür ederim Furkan ama ben daha sonra kendim giderim"
"Peki dikkat et kendine" diyerek beni yanağımdan öptükten sonra yanımdan ayrıldı.
Herkes kendi halinde takılırken benim canım sıkılıyordu. Anonimi de engellemiştim. Oh rahattım. Yinede canım sıkılıyordu .
Gizemde gitmişti.
Furkanda yoktu.
Damlayla Berkin yanına giderek " dans?" Diye teklifte bulundum. Damla memnuniyetle onaylarken Berk tepkisizdi.
Biz damlayla delicesine dans ederken bar kısmında bir kargaşa koptu.
Birileri kavga ediyordu.
Müzik durunca sesler netleşti. Bir anda Havada bardakların uçuşması beni oldukça tedirgin etti.
Berk bir koluna beni bir koluna da Damlayı alarak korumalık yaparcasına bize sarıldı.
"Gitmemiz lazım olay büyüyeceğe benziyor"
Damlayla Berkin bu sözünü onaylayarak dikkatlice çantalarımızı alıp bardan çıktık.
Bardan çıktığımız an attığım ilk adımda kırılan topuğum sayesinde "Tam da sırasıydı ya!!" Diyerek sessizce mırıldandım.
Lanet topuklunun topuğu tam da kırılacak saati bulmuştu.
Damla bu halimi fark edince kahkaha attı. Tek yaptığım ona öldürücü bakışlar atmaktı. Of güleceğine yardım etse hiç fena olmazdı. Bakışlarım Berke kaydığında yine tepkisizdi.
Topallayarak yürümeye çalıştığım sırada damla "abi istersen sen Etrisi kucakla kız yürüyemiyor baksana" deyince Berk itiraz etmeden beni kucağına aldı.
"Teşekkür ederim ya sende olmasan.." diyerek burukça gülümsedim.
"İşte benim abim"
Damlanın bu sözü Berki birkaç saniyelikte olsa gülümsetmişti. Gerçekten anlamıyordum neyi vardı bunun? Normalde gülüp şakalar yapan insan bugün sadece susuyordu.
-
Eve gelince telefonuma gelen mesajlar dikkatimi çekti. Bilmediğim bir numaradan mesajlar vardı.
Bilinmeyen numara; "etris özür dilerim tamam mı ? Oldu mu? İyi misin sen? Bar da olay çıkınca aklıma direk sen geldin bir şeyin yok değil mi? "
Etris; "beni düşündüğün için teşekkür ederim bilinmeyen. iyiyim."
Bilinmeyen numara; "nereye kayboldun aniden? Aklım çıkacaktı kızım biraz daha"
Etris; "seni ilgilendirmiyor."
Bilinmeyen numara; "engelimi açar mısın artık?"
Etris; "hayır"
Biraz nazlanmaktan zarar gelmezdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı :Karanlık |texting. (Tamamlandı)
Cerita PendekHiç tanımadığı, hiç görmediği ve hiç bilmediği birinden gelen bir mesaj.. Karanlık bir adamın, yıllar önce kendini genç kıza kaptırmasıyla yola çıkan bir aşk.. Adam, genç kız için onu üzenlerden sessizce, habersizce intikam alırken genç kızın...