Bilinmeyen / 23

11.4K 532 22
                                    


23 .

Valizim her şeyim hazırdı.

Tatil için hazırdım ama hala gitmek istemiyordum. Evde kalıp yatmak daha cazip geliyordu. Hiç tatil havamda değildim.

Ama mecburiyet. Son sınıf olmak bunu gerektiyordu maalesef.

Ablamın beni okula atması üzerine kızların yanına geçtim.

"Kızım ben çok heyecanlıyım ya belki de yaz aşkımla şu tatilde tanışacağım" diye sırıttı Gizem.

Damla "ben neyse ki yaz aşkımı buldum bebişler" diyerek keyifle sırıttı.

"Hakkatten ya sen enişteyle 2 gün görüşmeden durabilecek misin?" Dedim şakalaşarak.

"Ayrı kalacağımızı da kim söyledi" diyerek göz kırpmasının hemen ardından başını lisenin girişine çevirdi.

Giray yani sevgilisi bize doğru geliyordu.

Şu yürüyüş , şu endam , şu omuzlar ahhhh.. Damla iyi yere kapak atmıştı.

"Hayatım gözlerim yollarda kaldı" dedi Damla girayın koluna girerek.

"Geldim işte damlacığım" dedi Giray ve sonrasına selamlaşmak için elini önce Gizeme sonra da bana uzattı.

"Enişte benim anlamadığım bir şey var" demem üzerine herkesin bakışı beni buldu.

"Nedir anlamadığın etris?" Dedi mesafeli bir sesle.

"Şey okul dışından birileri gelemez diye biliyordum sen nasıl geleceksin?"

"Sizin okulla gelmeyeceğim zaten ve Damlayla ayrı takılacağız"

Sanırım bilinmeyende böyle yapacaktı. Bizim okulla gelemezdi nasılsa. Herhalde dıştan gelecekti. Bu durumda onu bulmam belki kolaylaşabilirdi.

Müdür "herkes otobüslere" diye talimat verdikten sonra otobüslere geçip hareket ettik.

Aklımda yine bilinmeyen vardı. Dün de dahil olmak üzere hiç yazmamıştı.

Onun için endişelenmeli miyim bilmiyordum.

Etris; "Günaydın , geliyorsun değil mi? :)"

Bilinmeyen; "belli değil Etris ufak bir işim çıktı. Sen eğlenmene bak"

Bu mesajla içimde bir kırıklık hissettim. Ne yani o gelmiyor muydu ? Üzülmüştüm.

Otele geldiğimizde kızlarla odalara yerleşip havuz başına geçtik.

Furkan ve birkaç arkadaşı da karşı şezlongumuzda oturuyordu.

Furkanla doğru düzgün hiç konuşmamıştık.

Bilinmeyen yüzünden.

Damla bana bakarak "ya şu furkan hala mı seninle konuşmuyor? Eskiden dibimizden ayrılmazdı şimdi gelmemek için bahaneler üretiyor"

Gizem "bende anlamadım bilinmeyen onu fena korkutmuş herhalde"

Damla "ya da acaba sevgili falan yaptı da o mu istemiyor bizimle konuşmasını?"

Bu muhabbetten rahatsız olarak ayağa kalktığımda damla "nereye etris?" Diye sordu.

Onu cevapsız bırakarak Furkanın yanına yürüdüm. Ne haltlar dönüyor bilinmeyen ona ne demişti de yüzüme bakmıyor öğrenecektim!

Yanlarına yaklaştıkça furkanın tedirgin olduğunu görüyordum.

"Furkan seninle konuşmamız lazım, hemen" dememin ardından arkadaşları oturduğu yerden kalktı.

"Ne oldu etris bir sorun mu var?"

"Evet var! Neden yüzüme bakmıyorsun anlayamıyorum? Bana bir açıklama yapacak mısın?"

"O öyle istiyor çünkü"

"O kim?"

"İsim veremem kusura bakma" deyip yanımdan geçip gitmeye çalıştığında onu durdurdum.

"Bilinmeyenden  mi bahsediyorsun?"

"Etris bak seni severim benim için iyi bir dosttun bende yerin ayrı o yüzden sende beni seviyorsan benden uzak dur lütfen ben o adamla baş edemem"

Ve yanımdan geçip gider.

Bu bilinmeyen her kimse, Furkana her ne dediyse ya da ne yaptıysa onu korkutmaya yetmişti.

Yıllardır dostum dediğim çocuk korkudan artık yüzüme bakmıyordu.

Vay be ..

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin