Bilinmeyen / 42

10.6K 503 23
                                    



42 .

Şehirden uzakta ormanlık alana yakın bir evde durduğumuzda "şimdi sakince arabadan ineceğiz" dedi.

Etrafımı incelerken "Beni nereye getirdin?" Diye sordum.

Sadece güldü ve arabadan indi. Bende istemsizce inerek peşine takıldım .

Sonuçta Berkti bu. Damlanın abisi. Kaç yıllık arkadaşım. Bana zarar vermezdi. Sanırım..

Evin kapısında durduğumuzda beni sırtımdan iterek içeriye girmemi sağladı. Karşımda 4 tane silahlı adam bulunuyordu.

Korkarak gözlerimi üzerlerinde gezdirdikten sonra Berke döndüm.

"Kamera şakasımı çekiyoruz?"

"Hayır Etris, intikam alıyorum ve bu oyunda en büyük rol sende"

"Ne diyorsun sen be? Berk ne işler çeviriyorsun?" Diye çemkirdim.

"Sana neden yaklaştım sanıyorsun Etris? Seni gerçekten sevdiğimi düşünecek kadar salak değilsindir umarım"

"Neden yaklaştın?"

"Koray için! Seni sevdiğini biliyordum ve sana yaklaşan herkese hesap sorduğunuda , bu durumu kullandım"

"Sen tam bir pisliksin ! Bunu nasıl yaparsın?! Sen benim dostumdun Berk "

"Bla bla bla kapatın şunun ağzını" diyerek adamlarına emir verdi.

Adamlar zorla ağzıma bir bant yapıştırarak beni sandalyeye bağladılar.

Gözümden yaşların akmasına engel olamıyordum. Bu yaşadıklarım haksızlıktı! Ben bunu hak etmiş olamam.

Tek umudum Koraydı.

Beni bulmasıydı.

Ve bu sefer gerçekten Berkten hesap sormasını istiyordum.

Gerekirse onu öldürsün istiyordum.

Bana bunu yaşattığı için Berkten intikam almak istiyordum!

Koraydan;
Ondan uzak duramıyordum.
Ne yaparsam yapayım aklımdaydı. Bir türlü çıkmıyordu.

Her şey orta okul zamanı etrisi Tatil evlerinde görmemle başlamıştı.

O gece gördüm onu üç adım uzakta, üstünü çıkardı yakındı sıcaktan, şikayet etmedim gözlerini bekledim beni delip geçsin ..

Vazgeçebilirdim buraya bakmasa, ama baktı.. ay ışığında parlayan kahverengi gözlerini gözlerime dikti baktı ve gitti.

Rüyamda beni buldu o gece,
Ve renkler kayboldu o gidince..

Her sene ablasıyla tatil evlerine gelirdi. Evlerimizi ayıran sadece bir yoldu. Her sene aynı ay tatil evine gidip Etrise baktım. Neler yaptığını , olaylara verdiği tepkileri her şeyini tam anlamıyla izledim.

2 sene önceyse ilk kez ona yakından baktığım, dokunduğum, yüzünü rahatça incelediğim andı.

Ablasıyla kavga ederek evden çıktıktan sonra Deniz kenarına gitmişti. Uzaktan onu izlerken Denize girdi. Bir yarım saat yüzdükten sonra hızlı hareket etmesi dikkatimi çekti. Başta ne olduğunu anlamamıştım ama ardından imdat yardım edin diye bağırmasıyla beynime sinyaller geldi.

Hızlıca denize atlayıp Etrisi çıkardım . Sahile yatırdığımda bilinci kapalı, yarı baygındı. Bir süre kalp masajının ardından kendine gelmeye başladığında yanağına küçük masum bir öpücük kondurarak oradan uzaklaştım.

İnsanlar Etrisin başında toplanınca oradaki görevimin bittiğini düşünerek sahilden çıktım.

Her sene aynı yerde onu görüp yanına gidememek canımı sıkıyordu.

Artık dayanamadım. Onu uzaktan izlemek ağır geldi Etrisi tanımak istedim.

Sosyal medya hesaplarından birinden anonim olarak ona ulaştım.

Tanıştık, konuştuk.

Ona olan hislerim geçici değildi bundan adım gibi emindim. Hayatımın aşkını bulmuştum.

Ruhen ona bağlanmıştım.

Farklıydı.

Benim hayatım onun hayatına göre daha karanlıktı. İşte bu beni korkutmuştu. Ona zarar gelmesinden korkuyordum. Babam en iyi iş adamlarından biriydi ve öldüğünde en büyük varisi olarak şirket bana kaldı.

19 yaşında koskoca şirketin başına geçmiştim. İlk zamanlar zorlansamda 3 sene iyi idare ettim. Oğuzsa bu durumu asla kabullenemedi. Bir yaşla kaybetmişti varis olmayı.

Bunu hiç bir zaman yediremedi.
Sorunlu abi-kardeştik biz.

Her zamanki gibi Etrisi takip ederken Berk adında biriyle görüşmeye başladığını öğrendim. Hesapta arkadaştılar o yüzden bir şey demedim ama Berk ona karşı yakınlaştıkça çileden çıktım.

Ona bunun hesabını sormaya kalktığımda gerçekler yüzüme buz gibi su misali vurmuştu.

Berk benden intikam istiyordu.

Savaş halinde olan şirketlerimiz benim çok önemli bir ihaleyi kazanmamla sona ermişti. Çünkü kazanmıştık.

Berk kaybetmişti.

Oğuzla anlaşma yapıp beni yerimden etmek istediler ama sonu başarısızlıkla bitti. Yine kazandım.

Bu kezse Berk beni alt etmek için Etrisi kullanmaya kalktı!

Bunu önlediğimi düşündüğümdeyse Etrisi kaçırdığı haberini aldım.

Berk iti Etrisi, hayatımın anlamını kaçırmıştı.

Delirecekmiş gibi hissediyordum. Etris bunu hak etmemişti. Benim yüzümden başının derde girmesine katlanamıyordum.

Ben sırf o huzurlu rahat olsun diye ondan uzak durmayı göze almıştım ama bu kez başarısız olmuştum.

Savaşı kaybediyordum.

Ve eğer etrise bir şey olursa tamamen kaybedecektim.

Kendimi.

Her şeyi.

Hayatımı.

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin