Bilinmeyen/ 19

11.4K 506 12
                                    


19 .

Bilinmeyenle iki gündür konuşmuyorduk.
Ona bana yazmamasını söylemiştim ama şimdi fark ediyorum da keşke öyle dememiş olsaydım.

Bilinmeyenin yokluğunu hissetmiştim.

Okula geldiğimde herkes kürsünün orada toplanmıştı bu duruma gözlerimi devirdim. Klasik pazartesi sabahı Lise sendromu.
Müdür konuşuyordu.

"Evet sevgili öğrenciler bu haftasonu okulumuzun son sınıflarına özel bir etkinlikle şehir dışına otele gidilecektir. Gitmek isteyenler önceden bize bildirip izin kağıdı imzalatmalıdır"

Damla "etris duydun mu? Çok iyi ya tatil yapıp geliriz"

"Hiç canım çekmiyor"

Gizem "ya kızlar bu tatil cok bomba olacak gidiyoruz tabiki!"

Herkeste bir tatil isteği vardı. Ben hariç.

Bilinmeyende gidecek miydi acaba? Dayanamayarak ona mesaj attım.

Etris; "hafta sonu okulun tatil programına katılacak mısın? :) "

Bilinmeyen; "sizin okulda değilim etris o yüzden sizinle gelemeyeceğim"

Bilinmeyen hakkında yeni bir şey öğrenmiştim. Bizim okuldan değildi. Yinede beni nasıl gözetliyor anlamıyordum. Acaba bizim okulda bir casusu falan mı vardı?

Etris ; "a öyle mi bilmiyordum. Yine de gelemez misin?"

Bilinmeyen; "gelmemi çok mu istiyorsun ? ;p"

Etris; "çok da değil.. ;)"

Bilinmeyen; "yine de istiyorsun ;) merak etme bende seni yalnız bırakacak göz yoktu zaten.. geleceğim."

"Gıcık ama tatlı şey " diye mırıldandıktan sonra cevap yazdım.

Etris; " :) "

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin