Yazardan

6.2K 202 24
                                    

'Bir hikayeyi anlamlı kılan , okuyucusudur' o yüzden hikayeme bu şansı verdiğiniz için sizlere çok teşekkür ederim ..

Bu Hikayeye Temmuz ayında tatile gittiğimde başlamıştım. Kurgu aklıma aniden geldi ve yazmaya başladım. Normalde ben hikaye veya herhangi bir şey yazmaya üşenen ve kolayca sıkılan biriyim ama bu hikayeye başladığım an kendimi durduramadım ve birkaç hafta içinde Finale kadar yazdım.

Tabi sonrasında Final yapmaktan vazgeçip hikayeyi devam ettirdim.

- Tatildeyken nasıl olduda yazmaya fırsat buldun diye soracak olursanız cevap kısmına geçeyim..

Genellikle geceleri uyumadan önce yazdım, tek boş vaktimde geceleriydi zaten. Hikayeyi tam tamına 1 buçuk haftada tamamladım. Kurgu aklıma bir anda geldi ve o andan itibaren hiç bırakmadan yazdım, hikayeyi bitirdiğimde final yapma hedefliydim ama siz değerli okuyucuların artışı ve ilgisi beni bu düşüncemden soyutladı. Hikayeye devam ettim ve daha yeni Final yapıyorum.

Hikayenin neredeyse ilk başta hiç okuyucusu yoktu ama yinede bölüm paylaşmayı bırakmadım. İykide bırakmamışım çünkü siz değerli okuyucu ailesini tanımış oldum :) yazarlık duygusunu tattım..

Bu süreçte bana destek veren, okuyup oylayan yorumunu eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim umarım hikayeyi sıkılmadan, keyif alarak okumuşsunuzdur 🙏🏻😇 yeni hikayelerdee görüşmek üzere .. ❤️

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin