Finalden önceki son bölüm 🙈
Sizce final mutlu son mu mutsuz son mu? 😏
59 .
Omzuma koyduğu elini indirerek "Kimsin sen?" Diye sordum.
Karşımda ki kişi korkutucu derecede mavi gözleriyle bana bakarken aklımda sürekli Koray vardı. Umarım o iyidir diye geçirdim içimden.
"Öncelikle üzgünüm kelebek, Korayı kullanarak seni buraya getirtmek istememiştim ama başka yolu yoktu"
Mavi gözleri acımasızca bakıyordu. Bu adama güvenemiyordum.
"Sadete gel istersen, beni neden buraya çağırdın?"
Bakışlarını yüzümden çekip karşıya, denize baktı. Bir cevap bekliyordum. Tam ağzımı açıp konuşmak üzereydim ki ağzıma bastırılan bez ses çıkarmamı engelledi!!
Tepinebildiğim kadar tepindim, kurtulmak için uğraştım ama olmadı. Yapamadım, kurtulamadım. Bilincimi yavaşça kaybettim.
Korayın Anlatımından;
Telefon sinyalinden Etrisin son bulunduğu yere Oris Beach'e geldim her tarafa baktım, onu her yerde aradım ama yoktu! Korktuğum başıma gelmişti.
Başından beri ondan uzak durma sebebim buydu. Bir gün böyle bir şey olacağını biliyordum ama asla inanmak istemedim, belki olmaz diye düşündüm.
Yanıldım.
Korkularının üzerine ne kadar yürürsen yürü, bazen korkuların üzerlerine yürümek yetmez. Depar atarsın fayda etmez. Sonra korktuğun başına gelir, bu acı hiç bir şekilde tarif edilmezz..
"Etris!!" Diye bağırdım son kez.
Ses çıkmadı.
Asrın nefes nefese yanıma geldi. "Oris Beachin resturantına sordum soruşturdum kardeşim siyah bir mercedes'e bindirildiğini görmüşler"
"Plaka?"
"Yok kimse görmemiş"
Sinirle inledim. "Etrise bir şey olmadan bulalım Asrın yoksa ben yaşayamam"
"Bulacağız. Adamlarım her yerde onu arıyor, mutlaka birileri haber alacaktır"
"Umarım. Bizde az ilerdeki petrolcünün kamera kayıtlarına bakalım muhakkak oradan geçmişlerdir şu plaka neyse belki buluruz"
"Aynen iyi düşündün hadi gidelim"
Hızlı hareketlerle petrolcüye girip kamera kayıtlarının bulunduğu odaya girdik. Asrınla dikkatlice kayıtları incelerken sonunda kameraya yakalandıkları kısma geldi. Videoyu yakınlaştırarak plakayı alıp oradan çıktık.
"Asrın bu plakayı tüm adamlara dağıt en ufak bir ipucu bile yeter"
"Hemen hallediyorum kardeşim"
Belki bir iz bir ipucu bulma umuduyla saatlerdir arabayla dolanıyorduk.
Etris şimdi ne haldedir kim bilir! Pislik Berkten sonra zaten zor toparlamıştı şimdi birde daha onu kimin kaçırdığını bilmediğim bir psikopatla birlikte!
Arabayı sürmeye devam ederek Asrına baktım.
"Bir haber var mı?"
Telefonuna sürekli gelen mesajlar dikkatimi çekiyordu. Eğer bir şey bilipte susuyorsa bunu ona çok pis ödetirdim.
"Varr ! Arabayı bulmuşlar"
-
Terk edilmiş bir şekilde , berbat bir ara sokakta arabayı bulmuştuk. İçerisine baktığımızda hiç bir iz , ipucu yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı :Karanlık |texting. (Tamamlandı)
Short StoryHiç tanımadığı, hiç görmediği ve hiç bilmediği birinden gelen bir mesaj.. Karanlık bir adamın, yıllar önce kendini genç kıza kaptırmasıyla yola çıkan bir aşk.. Adam, genç kız için onu üzenlerden sessizce, habersizce intikam alırken genç kızın...