Bilinmeyen / 29

12K 537 44
                                    



29 .

Akşam olduğunda herkes hazırlanmış, maskelerini giymiş parti salonuna gidiyordu.

Damla hanım yine erkek arkadaşıyla olduğundan Gizemleydim.

Üzerine siyah kısa dar bir elbise giyerek maske olarak kırmızı takmıştı.

Bense üzerime hafif parıltılı siyah dar ve arkası açık dekolteli bir elbise giyerek siyah maskemi takmıştım. Kırmızı rujumsa üzerimde ki tek renkti.

Parti salonuna yürürken Telefonuma gelen mesaj sesiyle gizeme "canım sen gir bende geliyorum birazdan" dedim ve mesajımı açtım.

Bilinmeyen; "göz kamaştırıcısın.."

Etris; "ben senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim ama :) "

Bilinmeyen; "seni seviyorum Etris"

Etris; "sadece çevreme zarar veriyorsun , bu da bana zarar veriyor seven insan bunu yapmaz."

Bilinmeyen; "aklımı başımdan alıyorsun ne yapabilirim? Kalbini bir başkasına kaptırmandan korkuyorum"

Etris; " çevremde erkek bırakmadın bu düşünceden kurtulmalısın 😅 "

Bilinmeyen; "bu hayatıma senden başka kimse girmeyecek demek mi oluyor? 😜"

Etris; "çok konuşuyorsun 😝 ve ben hala sana kızgınım."

Bilinmeyen; "bu geceden sonra hiç bir kızgınlığın kalmayacak prenses inan bana :)"

Gülümseyerek telefonumu küçük çantama koyarak parti salonuna girdim. Bilinmeyen yine nasıl bir delilik yapıp beni şaşırtacaktı merakla bekliyordum.

Herkes maskeliydi. Kimseyi tanıyamıyordum.

Belki de şu an bilinmeyen buradaydı hemen dibimdeydi ama ben onun kim olduğunu bilmediğim için göremiyordum.

Her yerde olabilirdi.

Etrafımda bir tur döndükten sonra bakınmayı bırakıp bar masalarından birine geçtim.

Çılgınca müzikler insanları delicesine dansa teşvik ediyordu. Eğlenceli bir ortamdı ama ben eğlenemiyordum.

Bilinmeyenle eğlenmek istiyordum.

Ona kızgın olmama rağmen yanımda olmasını istiyordum.

Çılgınca çalan müzik durunca herkes bir of çekti. Biri mikrofonda konuşmaya başlamıştı. Herkes gibi dinlemeye başladım.

"eğlencenizi böldüğüm için çok afedersiniz arkadaşlar ama şarkıyı çok ulvi bir görev için kapattım, şu an yanımda ismini vermek istemeyen lakin içinizden birinin onu bilinmeyen olarak tanıdığı biri var ve bu koca yürekli kardeşim sevdiği kız için gitar çalarak bir şarkı söyleyecek! Bilinmeyenden Etris Aksoyaaa..."

Anonsu dinlerken sırıtıyordum. Aynı zamanda kızarıyordum. Bilinmeyen benim için gitar çalıp şarkı söyleyecekti!

Mikrofondan sesler gelmeye başladığında kalbim çıkacak gibi hissettim.

"Merhabalar öncelikle Etris sana seslenmek istiyorum"

Bilinmeyen konuşuyordu!! İlk kez sesini duyuyordum ama bu sesi daha önce duyduğuma yemin edebilirdim. Yine de fazlasıyla erkeksi ve müthiş derecede çekici bir sesi vardı.

"Biliyorum bana kızgınsın yaptığım şey çok acımasızca ve kötüydü bunu yapmamam hatta düşünmemem gerekiyordu sadece ben yanında birini görmeye dayanamadım Etris affet beni"

Herkes bir anda affet affet diye bağırmaya başladı. Şu an bilinmeyeni göremiyordum muhtemelen anonsun yapıldığı odadaydı. Yanına gitmeyi , ona kocaman sarılmayı o kadar çok istiyordum ki..

Benden ses gelmeyince birkaç kişi yanıma gelerek beni sahneye yönlendirdi.

Mikrofondan yine ses geldi. "Beni affede bilecek misin ?"

Sessiz kaldım. Koskoca sahnede öylece durarak sessiz kalmıştım. Herkes meraklı gözlerle ne diyeceğimi bekliyordu.

"Affetsene kızım!" Diye biri bağırdı.

Sırıtarak "önce söyleyeceğin şarkıyı duymak istiyorum " diye cevap verdim.

Bilinmeyenin mikrofondan kıkırdadığını duyuyordum. Onun kıkırdaması beni gülümsetmişti.

"Pekii o zaman bu şarkı benden sana gelsin prenses" demesinin hemen ardından gitar sesi duyulmaya başladı.

- Mavi Gri- Ben Sende Yandım -

Ben sende yandım sende söndüm çıkar yol bulamadım bu sensizliğee..

Nakaratı öyle anlamlı söylüyordu ki beni büyüsüne kaptırdı.

Bilinmeyenin büyüsüne fena halde kapılmıştım.

Daha onu tanıyalı 1 buçuk ay olmuşken bendeki yeri kimsenin dolduramayacağı derecede büyüktü.

Sanırım ondan hoşlanıyordum.

Şarkı bittiğinde yeniden sordu.
"Beni affettin mi prenses?"

Tüm gözler yeniden beni bulduğunda en içten gülümseyerek "evet affettim!!!" Diye bağırdım.

Yine kıkırdama sesini duydum.

Sevinmişti.

Bende sevinmiştim.

-

Elimde tuttuğum içkiyle Gizemin yanına yürüdüğümde gözlerini açarak bana baktı.

"Etris az önce olanları duydum ağzım açık kaldı ! Ya ne ara bu kadar yakın oldunuzz ? Hiç bir şey anlatmıyorsun çatlayacağım

"Gizem bir sakin olsana büyütülecek bir şey yok"

"Nasıl yok !!!! Çocuk senden herkesin içinde af dilemiş etris resmen aşık bu çocuk sana bak demedi deme"

"Biliyorum Gizem"

"Peki sen seviyor musun?"

Ve işte cevabını bilmediğim bir soru...

Cevap vermedim. Veremedim.


Bölüm hakkında ki düşüncelerinizi öğrenmekten mutluluk duyarım arkadaslar yorumlarınızı bekliyorum ❤️

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin