Bilinmeyen / 40

11K 484 41
                                    

Multimedya: Asrın

40 .

Akşama kadar Damla ve Gizemle bizim evde takılıp film izlemiştik. Damla hala üzgündü ara da bir gözleri dolsa da düne göre daha iyiydi.

Gizemin telefonun çalmasıyla hızlıca telefonu açtı ve yanımızdan uzaklaştı. Muhtemelen Akaydı. Bir tanecik sevgilisi.

Odaya girerek "Kızlar çok üzgünüm ama benim gitmem gerekiyor" dedi.

"Tamam ben seni kapıya kadar geçireyim" diyerek Gizemi yolcu ettikten sonra yeniden Damlanın yanına çıktım.

"Ben onu sevmekten başka ne yaptım Etris? Suçum ne benim?" Diye sordu Damla sakince.

"Bizim tek suçumuz sevmek kardeşim ve onlar bunu anlayamayacak kadar bencil"

"Etris ben Girayı çok istiyorum! Onsuz yapamam , yaşayamam"

"Saçmalama Damla yaşarsın tabi!"

"lütfen beni ona götür son kez görüp sarılmak istiyorum" derken sesi çok acınası çıkmıştı.

"Olmaz" dedim.

"Etris lütfen! Son kez" deyince bu haline dayanamayıp "tamam " dedim.

Giraya mesaj attım.
Etris; "neredesin? Damla son kez seni görmek istiyor"

Giray; " cheers bardayım"

Etris; "geliyoruz. Lütfen damlayı üzecek daha fazla bir şey söyleme"

Giray; "tamam"

-

Cheers bar'a geldiğimizde aslında Asrının mekanına geldiğimizi fark ettim. Koray'ın en çok takıldığı mekana.

Bu durum tuhafıma gitsede Giray gibi bir pisliğin burada takılmasını anlıyordum. Çünkü burası bir pislik yuvasıydı. Asrın ve korayda buna dahildi.

"İyi misin?" Diye sordum damlaya.

Gözleri dolu bir şekilde "iyiyim" dedi ve mekana girdik.

Gözlerim girayı aradığında ilk gördüğüm kişi Asrın olmuştu.

Yukarıdan demirlere asılmış bana bakıyordu. Yeşile kaçan gözleri yakıcılığını te buradan hissettirmişti.

Gözlerimi ondan alıp bilardo masalarının olduğu kısıma baktım.

"İşte orada" diyerek Damlayla bilardo kısmına çıktık.

Giray oynamayı bırakıp karşımızda dikildi. O an burnuma gelen parfüm kokusu beni partinin olduğu geceye götürdü. Bu parfüm kokusunu son aldığımda yanımda Koray vardı. Ve şimdiyse karşımda Giray duruyordu.

Rastlantı diye düşündüm.

"Evet kızlar hayırdır hangi rüzgar attı sizi buraya?" Diye sordu Giray.

Damlaya baktığımda sanki giraya sarılmamak için kendini zor tutuyor gibiydi.

Ansızın duyduğum çat sesiyle ellerimi şaşkınca ağzıma götürdüm.

Damla beni yanıltarak az önce Giraya en sertinden bir tokat atmıştı!

Ve hemen ardından "Seni seviyorum giray" demişti.

Şaşkınlığım iki katına çıkarken Giray sinirle soluyup Damlayı kolundan tuttu.

"Defol git!" Diye bağırarak kızı bir paçavra gibi savurduğunda olaya müdahale ettim.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen ha?! Rahat bırak kızı yetmedi mi yaptığın?!" aynı onun gibi sinirle soluyordum.

"Etris şu savunduğun kız var ya.." diyerek sessiz kalınca "eee ? " dedim sabırsızca.

Damla "sus lütfen sus söyleme" diye yalvarmaya başladı.

Ne haltlar dönüyordu burada??

"Anlat giray seni dinliyorum" dedim.

Giray kararsız bakışlarını bir benim üzerimde birde Damlada gezdirdi.

"Seni üzen kişi olmak istemiyorum Etris o yüzden Damla sana söyler" diyerek bilardo masasına yeniden geçti.

Damlaya baktım.

Gözlerinde 'suçlu' ifadesi vardı. Yüzüme bakmakta zorlanıyordu sanki.

"Bu konuyu eve gidince konuşacağız" diye tıslayarak damlayı oracıkta bırakıp asrının yanına yöneldim.

Demirlerin önünde öylece durmuş mekanı izliyordu. Korumaları falanda yanında değildi.

Bu fırsatı hemen değerlendirmeye karar verdim.

Asrına sormam gereken bir şey vardı.

Kod Adı :Karanlık |texting.  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin