54 .Sabah kalktığımda bir an nerede olduğumu şaşırdım.
Odada gözlerimi gezdirince dün olanlar aklıma geldi.
Dün Koraylaa uyumuştuk!!
Hızlıca yanıma baktığımda bom boş yatağı görmemle yüzümü ekşittim. Sabah sabah nereye gitmişti ki bu?
Yataktan kalkıp aşağıya indim.
Burnuma gelen sucuklu yumurta kokularıyla hemen mutfagın yolunu tuttum.Anlaşıldı beyfendinin nereye gittiği.
Karşımda ocağın başında tavayı tutan bir taş duruyordu. O erkeksi vücudu ve yeni uyandığını belli eden dağınık saçları ... inanılmaz bir manzaraydı.
Korayı incelemeyi bırakıp "Oo birileri benim için kahvaltı hazırlıyor sanırım" diyerek sırıttım.
"Hiç heveslenme prenses bu benim için" deyince içimden öküz diye geçirdim.
Romantiklik sıfır.
"Hıh bende meraklı değildim zaten" diyerek mutfaktan çıkıp yürümeye başlayacağım sırada ellerini arkamdan belime sarınca durdum.
"Bırakır mısın?" Biraz nazdan zarar gelmezdi.
"Bırakmam" deyip beni daha sıkı sardı.
"Sen bana kahvaltı yapma ama sarılmaya gelince hiçte eksik kalma oldu canım" diyerek ellerini belimden çekip yürümeye başladım.
Arkamdan sırıttığını hissediyordum.
Salonda oturmuş öylece telefonumu karıştırırken evde ayak sesleri duyulmaya başladı.
"Koray?" Diye seslendim.
Merdivenleri biri iniyordu.
"Kim var orada?" Diye seslenmemin hemen ardından bir kız iç çekişi duydum.
Merdivenleri bir kız iniyordu!
Gözlerimi büyüterek şaşkınca kıza baktım.
Kız "Koray!!!" Diye bağırdı bir anda. Sanırsın adam öldürüyorum o derece.
Koray koşarak bir anda salonda bulundu.
Gayet rahat bir şekilde "Ne oldu Derin?" Diye sordu.
Koraya öldürücü bakışlar atıyordum. Derin mi? Bu ne samimiyet ? Üstelik kim bu kız ?!!
Kız "Evde yabancı biri var" dedi beni işaret ederek.
"Asıl yabancı sensin be" diye atarlandım.
Kız alaycı bir kahkaha attı. Koraya baktım artık devreye girip bize bir açıklama yapmak zorundaydı!
"Kızlar ilgilenmem gereken bir kahvaltı var siz kendi aranızda konuşun" diyerek salondan ayrıldı pislik!
Bu adamı biceez saat yolacaktım cidden.
Derin denen kız beni sallamayarak mutfağa korayın olduğu yere doğru yürüyünce kalkıp arkasından gittim.
Mutfağa gitmeden önünü kestim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod Adı :Karanlık |texting. (Tamamlandı)
Historia CortaHiç tanımadığı, hiç görmediği ve hiç bilmediği birinden gelen bir mesaj.. Karanlık bir adamın, yıllar önce kendini genç kıza kaptırmasıyla yola çıkan bir aşk.. Adam, genç kız için onu üzenlerden sessizce, habersizce intikam alırken genç kızın...