אחרי שלוש שעות נחמדות של עבודה מסביב לשעון, ההפסקה שלי הגיעה, ו״במקרה״ היא יוצאת על ההפסקה של טס. אני כבר מתחילה להבין שלטס יש משהו עם המנהל של המקום, ממש כמו במקום הקודם. אני רק יכולה לקוות שהפעם הוא טוב יותר.
המלצרים האחרים לא בדיוק התייחסו אליי, כל אחד התעסק בעבודה שלו ובאיזור שלו מבלי להסתכל לצדדים. החלטתי שאני אוהבת את זה. טס הצחיקה אותי בכל פעם שעברה לידי, ועזרה לי עם שולחנות כשלא עמדתי בקצב. אין זמן למחשבות במקום הזה, אתה עסוק רק בלמהר, בלהספיק ובלספק. אני ממש ממש ממש אוהבת את זה. אף פעם לא הייתה לי בעיה לזוז, ללכת או לסחוב. אני בן אדם די היפראקטיבי. כך שהעבודה הזו במקום הזה מתאימה לי כמו כפפה.
טס אוכלת סלט בזמן שאני אוכלת פאי תפוחים, החולשה של חיי.
״אז, מה קורה בינך לבין החתיך מדי?״ טס שואלת כשהיא לועסת חסה שנראית ממש מגעילה כרגע.
אני צוחקת, ולוקחת ביס מהפאי החם. פשוט גן עדן.
״חתיך מדי?״ אני חוזרת על דבריה, והיא מהנהנת בחיוך ענק.
״הוא לגמרי חתיך מדי. זאת אומרת, העיניים האלה?-״ היא גונחת, בצורה שקצת מעצבנת אותי ״-והכתפיים האלו, שלא לדבר על השפתיים המדהימות. תני לי להגיד לך משהו, אין לי בעיה לשבור את הדיאטה שלי אם זה אומר שאוכל לנגוס בו.״ היא פולטת בין אנחה לאנחה, ואני מבינה עד כמה חזק אני אוחזת בכפית שבידי, כשטס מתחילה לצחוק כמו משוגעת.
״אז אני מבינה שאנחנו אוהבות אותו?״ טס אומרת, ואני מבינה שהיא רק ניסתה לעצבן אותי.
אני לוקחת בנונשטליות ביס מהפאי, ומגלגלת את עיניי כשאני בודקת אם ג׳ייקוב שלח הודעה.
״מה שתגידי...״ אני ממלמלת בחוסר עניין מזויף.
הוא שלח הודעה, שאל אותי איך אני מסתדרת ואם היו לי בעיות. אני מחייכת וממהרת להקליד בחזרה שהכל בסדר, ולשאול איך עובר עליו היום שלו.
״הבוס פה.״ טס אומרת לפתע, ואני ממהרת להסתובב בכיסאי.
הבוס הוא... אישה?
בחורה יפיפייה מתקרבת לעברינו עם חיוך גדול ולבן.
״היי לכן, אני מניחה שאת העובדת החדשה שטס סיפרה לי עליה כל כך הרבה.״ היא אומרת בקול מתוק, ולוחצת את ידי בהתלהבות.
השיער שלה מסופר בתספורת אופנתית וקצרה יותר מהנורמה, ואני מחליטה שאני פשוט אוהבת את זה, את השוני. העיניים שלה מלוכסנות כל כך, היא דומה לחתולה. חתולה יפייפיה. הגוף שלה קומפקטי מעט כמו שלי, אבל היא בהחלט רזה יותר, והחיוך שלה פשוט מקסים. אני מעט מופתעת מהשתלשלות העניינים.
״אממ... כן, זאת אני. ליילה.״ אני מציגה את עצמי, ומניחה שאני נראית המומה.
״היי, נעים להכיר, אני התר המנהלת של הסניף הנוכחי. מסתדרת עד עכשיו?״ היא מציגה את עצמה ושואלת בנחמדות שגורמת לי לחבב אותה מיידית, ואני מחייכת חיוך אמיתי. היא נראית פשוט מתוקה, ונחמדה. בהחלט שינוי מרענן מהבוס הקודם שלנו.
התר הולכת לכיוונו של מלצר שצעק לה משהו לא ברור עוד לפני שאני מספיקה לענות לה, וצועקת לכיווני ״נדבר פעם אחרת, בהצלחה לך״ לא לפני שהיא מעבירה את ידה על גבה של טס, בצורה מינית לגמרי.
טס מחייכת חיוך יודע סוד, ואני פוערת את שפתיי בהלם.
אני לא יכולה להגיד שאני לא מופתעת.
״ מצאתי את עצמי מתמזמזת איתה בשירותים, ואוהבת את זה.״ טס מסבירה, בקלילות.
אני פוערת את שפתיי, ואוו. לא ציפיתי לזה.
״כשדיברנו בטלפון אמרת שהבוס נחמד, בזכר!״ אני צועקת בלחישה, ולא מבינה מאיפה זה הגיע, טס תמיד הייתה בקטע של בנים. תמיד.
״לא, אמרתי שהבוס בסדר גמור. בוס לא בהכרח צריך להיות גבר, לא שאלת.״ היא מנצחת בוויכוחון הקטן שלנו, ולפני שאני מספיקה לפלוט שאלות וקללות בשפע, טס מסתלקת וחוזרת לעבודה. אני לעומת זאת חוזרת לסיים את הפאי שלי.
YOU ARE READING
Passion
Romance״הוא תפס בישבני, מוחץ אותו בין אצבעותיו. שרטתי את גבו עם ציפורניי הארוכות, הרגשתי את זיקפתו נצמדת אל ביטני התחתונה, חייכתי לעצמי. ריח השירותים המסריח כבר לא הסיח את דעתי, אלא החתיך הזה שקפץ עליי משום מקום. הוא הרים את שמלתי הקצרה מעט מעלה, חושף י...