Seoyun szemszög:
Reggel mikor kinyitottam a szemem az álomból,gyönyörű látvány fogadott.Jimin nézett rám.Félig az arcára húzta a takarót és csukva volt az egyik szeme.
-Jó reggelt hercegnő-bújt oda hozzám.
-Jó reggelt-mosolyogtam.
-Jól aludtál?-kérdezte,és közben felkelt az ágyból.
-Persze-vánszorogtam ki én is az ágyból.
Néztem ahogyan Jimin öltözködik.A teste olyan szexi volt,de nem néztem sokáig,hisz nekem is öltöznöm kellett.
-Mit szólnál-fogta meg a kezem-ha egy napot eltöltenénk ketten.Csak te és én.
-Jó lenne-öleltem meg-de a srácok.
-A srácok a strandon vannak-nyitotta ki a szobaajtót.
-Huh?!Mikor mentek el?Mikor beszélték meg hogy elmennek?-mentem utána a konyha felé.
-Hagytak nekem üzenetet-muttatta a telefonját-7 óra körül jönnek haza.Addig miénk a lakás.
Jiminnel...egy lakásban...ketten...Ennél jobb már nem lehetne.
-Csinálok reggelit,jó Életem?-kérdeztem Jimint,aki épp a reggeli kávéját kortyolgatta és közben a híreket olvasta neten.
-Jól van Szívem-válaszolt.
-Amerikai palacsinta jó lesz-gondoltam.
Miközben sütöttem a palacsintát,Jimin mögém jött,és érezem ahogyan a kezei a derekamhoz érnek,és átölel.
-Mi jót sütsz?-kérdezte,miközben a nyakamra adott egy csókot.
-Palacsintát,csoki öntettel-nevettem.
Miután megcsináltam a reggelit,leültünk enni.Soha nem gondoltam volna hogy Jiminnel fogok egyszer reggelizni kettesben.
-Nyisd ki a szád-mondta,és a villáján lévő falatot nyomta a számhoz.
Végig engem nézett.Azt nézte hogy hogyan eszek,pedig abban semmi érdekes nincs.Ennyire szerelmes lenne belém?Habár én is fülig szerelmes vagyok belé.Sőt ha kell,meghalok érte.
-Ohh-szólt fel-ott egy kis csoki a szád sarkában.
Leakartam a kezemmel törölni,de megfogta a kezem.
-Hagyd,majd én-hajolt közel.
Nem tudtam eldönteni hogy a csoki vagy pedig az ő csókja édesebb.Ahogyan csókolt,maga volt az álom.A puha szája,mikor az én számhoz ért,az volt a menny.
-Seoyun-hajolt el tőlem,és folytatta reggeliét-mit szeretnél ma csinálni?
-Nem tudom,amit te szeretnél-vontam meg a vállam-lepj meg.
Befejeztük a reggelit,majd elmosta a tányérokat,majd pár perccel később odaült mellém.Kezét a combomra rakta,majd magához húzott,és a homlokomra nyomott egy csókot.
-Szeretsz?-kérdezte.
-Igen,ez egyértelmű!-túrtam bele a hajába.
-De...Oppa,te szeretsz?-kérdeztem tőle félve.
-Seoyun-nézett a szemembe-mindennél jobban szeretlek,és ne törődj azzal hogy idol vagyok.Szeretlek,és nem akarlak elveszíteni.Fontos vagy nekem.Fontosabb mint bármi más az életemben.
Hirtelen a szememben könnyek kezdtek gyűlni.
-Ne sírj-törölte le kicsorduló könnyem-miért kellene sírnod?
-Szeretlek Oppa-bújtam oda hozzá.
Olyan 5 perc múlva jelzett Jimin telefonja.
-Huh?
-Rap Monster írt-mutatta az üzenetet-9 órakkor jönnek.Beülnek vacsorázni.
-Akkor több időnk marad ketten-mosolyogtam rá.
-Igen,és van is egy ötletem hogy mit csináljunk-állt fel majd felkapott a karjaiba.
Elmentünk a városba,méghozzá arra a helyre ahol először találkoztunk,csak kicsit máshogy nézett ki.A fák megmaradtak és gyönyorűek voltak,de a híd fel lett újítva.-Gyere-fogta meg a kezem.
Nagyon furcsa volt,hisz egy idol fogja a kezem.Méghozzá Jimin.Annyira felfoghatatlan.*1 órával később*
-Ideje hazamenni-mondtam.
-Már arra tartunk,csak nem arra megyünk vissza amerre jöttünk-mutatta.
Hazaértünk még az előtt szerencsére hogy a srácok hazaértek.Leültünk tv-t nézni,majd hallottuk hogy kattan a zár,és úgy csináltuk mintha csak barátok lennénk.De mielőtt beléptek volna az ajtón a számra nyomott egy puszit.
-Köszönöm ezt a napot veled-majd felállt és az ajtóhoz ment.
YOU ARE READING
Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]
FanfictionSzia, a nevem Woo Seoyun ! 17 éves vagyok, és 2 éve költöztem Dél-Kóreába. A nagyszüleimnél laktam szüleim halála után, de mára már egyedül élek. Egy napon, mikor mentem volna diák munkára a közeli kávézóba történt velem egy csodálatos dolog.. és az...