Seoyun szemszög:
-Te-te mit keresel itt?!-közeledett felém Jimin.
-Jin hazahozott,mert mesélt mi történ veled.Aggódni kezdtem,és mondtam az orvosoknak,hogy jól vagyok,így itthoni ellátásra helyeztek.De úgy viselkedsz,mintha nem örülnél ennek-vette le rólam közben Suga a kabátom.
-Nem örülök?!Seoyun,te bolond vagy!Épp ez az,hogy kibaszottul örülök-kapott fel a derekamnál fogva óvatosan Jimin.
Letett,majd mitha egy menyasszonyt vinne,lassan bement velem a szobába,és lefektetett az ágyra.
-Gyere,ideje letusolnod-vette le rólam a pólót.
-Menni fog egyedül is-mondtam,majd próbáltam felállni,de nagyon fájt mindenem.
Jimin megrázta a fejét,majd kivitt a fürdőbe,ahol leültetett a kád szélére,és elkezdte a vizet engedni.Lassan levette rólam a többi ruhám,majd bele emelt a kádba.Ő is levetkőzött,majd beült a kádba.Lassan elkezdte a vizet engedni a hátamra,és közben símogatta a vállam.Lefürdetett,majd felöltöztetett és ő is ugyan így tett.Megemelt,majd bevitt a szobába.Letett az ágyra finoman,majd bebújt mellém az,és betakart engem,és magát is.Felém fordult,majd magához húzott.
-Ameddig vártam rád,úgy éreztem 100 év telt el,annyira hiányoztál már-csókolt meg.
-Hidd el,én is sokat szenvedtem amíg ott voltam bent.Olyan,mintha nem is ismertelek volna,annyira hiányoztál-tettem a nyakára a kezem.
Jimin egy kisebb torok köszörüléssel,belemarkolt a seggembe.Elmosolyodtam,majd lenyúltam a takaró alá,ahol véletlen megtapintottam Jimin férfiasságát.
-Khm-szorította össze a fogait.
-Értem,szóval szeretnél valamit?-köcsögösködtem vele.
-Seoyun,tudod hogy ilyen állapotban nem szeretem a köcsög vagy-mosolygott erőltetetten.
-Igen tudom-nevettem-De nagyon fáj a sebem.
-Tudom ne is mond-szomorodott el.
-Ott a balkezed-nevettem jobban.
-Aish-fordult el a másik oldalára Chim.
Egy ideig nem törődtem azzal,hogy Jimin nem ölel,de aztán hiányolni kezdtem.
-Mochi-mondtam cuki hangon.
-Jó,gyere ide Babám-mondta,majd újra átkarolt felém fordulva.
Lehunyta a szemét,majd utána én is.Annyira jó újra érezni az illatát mellettem.A tapintását a bőrömön.A csókját,az ölelését,és még sorolhatnám.Reggel:
Kinyitottam a szemem,és Jimin két szemének pillantását láttam először.Elmosolyodott,majd a hajamat félretolva a számtól,megcsókolt.
-Jó reggelt Mochi-mondtam,és közben kinyújtottam a végtagjaim.
-Ennél jobb reggelem nem is lehetne-válaszolta vissza.
Még egy darabig az ágyban feküdtünk,mikor KyungEun benyitott,hogy kész a reggeli.Mind a ketten Jiminnel bólintottunk,de Jimin kelt csak fel.
-Behozom a reggelid,ne fáradj vele-nyomott egy puszit a fejemre,és a szekrényhez ment ruhát választani.
Felvett egy fekete bő pulcsit,és egy fekete nadrágot hozzá,majd kiment a konyhába.Jimin szemszög:
-Jó reggelt mindenkinek!-ültem le az egyik székre nagy mosollyal az arcomon.
-Valaki nagyon boldog ma reggel-mosolygott Suga.
-Jó látni téged így Hyung-tette a megjegyzést Namjoon.
-Ha már így vagyunk,Seoyun?-nézett körbe az asztalnál Jin.
-Bent van a szobában,gondoltam majd én beviszem neki a reggelit-mondtam-Nehogy baja legyen a hirtelen felkeléstől.
-JIN TE MIÉRT NEM VAGY ILYEN?!-nevetett KyungEun.
-Én is szeretlek pici Kincsem-tett két tányért egy tálcára Jin-Egyetek együtt,ezért raktam két tányért.
Bólintottam,és vittem is be a tálcát a szobába.Seoyun ott feküdt az ágyban,és várt rám.Letettem a tálcát,és egy tányért maga elé húzott,majd enni kezdett,és én is.Hirtelen lett étvágyam,és tudtam is enni.Bezzeg mikor Seoyun nem volt itt,ezek szóba sem jöhettek.Csak néztem ahogyan eszik.Olyan kis édes.
-Jó,nem nézlek,mert túl cuki vagy,és téged eszlek meg a reggeli helyett-mondtam,majd enni kezdtem ismét.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]
FanficSzia, a nevem Woo Seoyun ! 17 éves vagyok, és 2 éve költöztem Dél-Kóreába. A nagyszüleimnél laktam szüleim halála után, de mára már egyedül élek. Egy napon, mikor mentem volna diák munkára a közeli kávézóba történt velem egy csodálatos dolog.. és az...