Munka után,kissé fáradtan haza mentem,majd autómatikusan felnéztem Facebookra.Mikor beléptem láttam valaki bejelölt amint rámentem az ismerős jelölésekre azt hittem össze esek...
*Park Jimin ismerősnek jelölt,igazolod hogy ismered?*
-Jézusom...mit csináljak?Elfogadjam?Vagy ez csak kamu?-gondoltam magamban.
10 perc erőlködéssel rávettem magam hogy vissza igazolom a kérést.
Pár perc elteltével jött egy üzenet:Miután a beszélgetést abba hagytuk azt hittem álmodok.Álmaim fiújával találkozok egy kávézóban,aztán nekem jön,és végül ír üzenetet.Habár belegondolva...100 százalék hogy álom,és mindjárt szól az ébresztő órám.
Jimin szemszög:
Az a lány...a kávézóban...olyan gyönyörű volt.A haja,a szeme,az ajka...maga az álom.De Namjoon örülne ha lenne egy lány az életemben?Áh,biztos hogy nem...hisz csak jönnének a kavarások.Aish,örülök annak hogy legalább láthatom majd holnap este.De vajon ő örülni fog?Vagy csak azért akar találkozni mert...idol vagyok?Igazán nem tudom,de holnap kiderül.
-Hyung?-kérdezte tőlem ijedten Suga.
-I-igen?
-Minden rendben Jimin?Olyan furcsa vagy így a délután és az este folyamán-nézett rám V.
-Nem,minden rendben-mosolyogtam és reménykedtem hogy elhiszik.
Aludni készült a csapat mikor V megszólal felém:
-Jimin,beszélhetnénk?
-Persze-ültem le a kanapéra és néztem ahogyan a többiek mennek aludni.
-Tudod hogy bennem megbízhatsz-tette kezeit a vállamra-mond el,mi történt hogy ilyen szótlan letté?-aggodalmaskodott V.
-Tudod...az a lány,akit fellöktem véletlen...-kezdtem mondani neki-azt hiszem...megtetszett.
-Micsoda?-nézett rám értetlenül-te szerelmes vagy?-nézett huncut mosollyal.
-Azt hiszem-bólintottam-de kérlek V ne mondj semmit senkinek.
-Persze,értettem.
Majd mind a ketten elindultunk a szobánkba,ahol álomra szenderültünk.
-Kíváncsi leszek a holnap estére..-gondoltam,majd lehunytam a szemem.Másnap reggel 8 óra:
-Jimin,kelj fel!Jin megcsinálta a reggelit!Gyere enni-hallottam és ébredtem fel Namjoon komoly hangjára.
-Jó,jó.Megyek már-és keltem is ki az ágyból majd mentem ki a konyhábaMind a 7-en elkezdtük a Jin által igazán finom reggelit,majd Jungkook hirtelen felszólal:
-És ki hogyan aludt az éjjel?
-Egész jól-szólalt meg J-Hope.
-És a többiek?-kérdezősködött tovább Jungkook.
Mindenki válaszolt egy határozott "jól"-lal,de én nem mondtam semmit.Sőt oda sem figyeltem hogy mit kérdezett hisz a ma estén járt az eszem.Mit vegyek fel,vigyek-e ajándékot és a többi dolog.
-Jimin!-lökött meg Kook.
-Igen?-válszoltam picit ijedten.
-Te hogy aludtál?
-Egész jól,bár sok mindenen gondolkoztam-szóltam el magam véletlen.
-Nah,és min?-érdeklődött Jin.
-Öhm...azon hogy mit is csináljak ma-mondtam elég kínos vigyorral az arcomon.
Eközben V mosolygott,majd felállt az asztaltól és leült a nappaliban tv-t nézni.A többiek is csatlakoztak hozzá,kivétel Jint.Ő neki állt mosogatni.Én pedig neki álltam a boltokat átkutatni valami édességért és virágért.Seoyun szemszöge:
-Szerinted mennyire voltam kiakadva?-meséli épp egyik sztoriját Kyung Eun,a legjobb barátnőm.
-Hát képzelem mennyire-bólintottam a kérdésre de a sztori felét sem tudtam,ugyanis...csak rá tudtam gondolni...a ma estére hogy mi lesz.
-El kéne neki mondani...-gondoltam magamban-de mi van ha hülyének néz?Habár ő a legjobb barátnőm...-majd mikor végig gondoltam a fejemben,szedtem elég bátorságot és neki kezdtem:
-Figyelj,mit szólnál ahoz...ha én azt mondanám hogy találkoztam Jiminnel,a kávézóban?
-HOGY MICSODA?!-emelte fel a hangját-LEHETETLEN!!
-Nem,nem lehetetlen.Tegnap a kávézóban vèletlen nekem jött-meséltem neki és közben néztem meglepődött arcát.
-Jézusom!Te engem meg akarsz viccelni!-kezdett nevetni kínosan.
-Nem,és gyere nézd-mutattam neki az üzenetet amit Jimin írt-látod?
-ÚR ISTEN!-állt fel a padról és fogta meg a kezem-gyere segítek elkészülődni!
És mire ezt már kimondta addigra már elkezdett vonszolni maga után.
Pár perccel később már a ruhámat próbáltuk az ő általa elnevezett "randira".
Mikor ráméztem az időre 8 óra 45 percet mutatott,ami azt jelentette,ideje indulnom.
Kyung Euntól elköszöntem és megígértem neki hogy miután hazaértem felhívom.
Ígyhát egyedül a sötét utcákon elindultam Park Jiminnel találkozni.
ESTÁS LEYENDO
Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]
FanficSzia, a nevem Woo Seoyun ! 17 éves vagyok, és 2 éve költöztem Dél-Kóreába. A nagyszüleimnél laktam szüleim halála után, de mára már egyedül élek. Egy napon, mikor mentem volna diák munkára a közeli kávézóba történt velem egy csodálatos dolog.. és az...