Seoyun szemszög:
Tegnap amit műveltünk Park Jiminnel,az igazán élvezetes volt.De ma van a bálnapja,szóval az egész dorm tele van nyüsgéssel.Mindenhol ünnepi ruhák hevertek,díszek egymás hegyén-hátán.
-Jimin?-kérdeztem nagy reggeli aggodalmak közt-hol az én ruhám?
Jin meghallotta ezt a meglepő mondatot,majd lement a stúdióba.Feljött egy halom sminkkel.
-A ruhád a stúdióban van,ugyan úgy mint a többieké-nézett körbe ránk.
Mindenki bólintott.Gyorsan reggeliztünk valami laktató péksütit,majd elindultunk a stúdióba.Sminkesek ezrei vártak minket.
-Mi az isten?!-néztem tágra nyílt szemekkel.
-Szokj hozzá-mondta J-Hope mosolyogva-azt hitted majd te csinálod a sminked?
Ez igaz...Itt minden amit régen magamnak csináltam,már mások végzik el.KyungEun és én odamentünk egy sminkeshez.
-Milyen színű a ruhátok?-kérdezte.
-Nekem fehér,KyungEunnak meg vajszínű-mondtam,majd a csaj elkezdte a sminkkel teli táskáját kutatni.
Olyan 2 óra hossza alatt,megcsinálták a hajunkat és az arcunkat.A srácok persze könnyebben végeztek,mert nekik nem kell smink,csak egy pici.Odaálltam Jimin elé.
-Istenem-fogta meg a kezem-gyönyörű vagy még így is.
-Jin!-ordított Namjoon-tedd be a kocsiba a ruhákat és egyebeket!Indulunk!
Megzizzent a telefonom a zsebembe.Ránéztem a kijelzőre és láttam hogy Jung írt.Ez után az üzenet után,beszálltam a kocsiba.Jin eléggé gyorsan vezetett a megszokotthoz képest.
-Hyung-fogtam meg Nam vállát-miért vezet Jin ilyen gyorsan?
-Fél 12-re ott kellett volna lennünk a bepakolás miatt,és ha látod mennyi az idő,akkor gondolom tudod hogy elkéstünk-mondta.
20 perc alatt Jin levezette a fél órás utat.Kipakoltunk,majd adminisztráltuk magunkat.
-Jó napot!-ment oda Namjoon a pulthoz-mi lennénk a BTS,akik a bál nyitó táncát adják elő.
Nyitó tánc?!Micsoda?!Szóval akkor minden egyes szem ránk fog szegődni?!Ezt miért nem mondták?
-Persze-bólintott a pultos srác-erre tessék.
Egy elég nagy öltözőt kaptunk,habár a sok cucchoz kellett is.A fiúk másik öltözőt kaptak,de nem érettem miért.KyungEun és rajtam kívül még 5 koreai lánnyal találtam szemben magam.Kisminkelték őket is és a ruhákat is meghozták nekik.
-Este 9 óra van-mutatta KyungEun a telefonja kijelzőjét-itt vannak már a vendégek,szóval ideje lesz átöltözni.
Bementem egy fülkébe,ahol az én nevemmel ellátott ruha volt a cipővel együtt.Felvettem,majd kiléptem.Mindenkinek rám szegődött a szeme.Körültekintettem a lányokon,és mindenkin vaj színű ruha volt,csak rajtam nem.Nagyon kellemetlenül éreztem magam,hisz olyan más voltam így köztük.
-Ne érezd magad kellemetlenül-jött oda az egyik lány-így kell lennie.
Bólintottam,gondolván,hogy igaza van,hisz semmit nem tudtam az egész bálról,csak annyit hogy lesz.
-Mi ki is mentünk a helyünkre-mondta KyungEun-mindjárt jön J-Hope.
J-Hope?!Miért jön ide?És én miért nem mehetek ki a többi lánnyal?Aish,nem baj.Akkor itt várok rá.
-Hahó.Seoyun?-jött be J-Hope öltönyben.
-Itt vagyok-mondtam.
-Whoa!-jött oda hozzám-Eszméletlen szép vagy.
-Köszönöm-mosolyodtam el.
Nem értettem még mindig az egészet,de nem is baj szerintem.
-Akkor?-nyújtotta felém Hobi a kezét-Mehetünk kisasszony?
Bólintottam,majd beletettem apró kezem J-Hope kezébe.Megfogtam a ruhám,és elindultunk a terem felé.
-Most pedig,a bál megnyitása képpen,szeretném ha a BTS megnyitná ezt a nyári bált egy keringővel!-hallottam a bemondó srácot.
Nagyon megijedtem.
-Hobi?-szorítottam meg kezét-Én félek.
-Nem kell,ügyes leszel-mondta,majd bevezetett a terembe.
Az első dolog amit kiszúrtam,nem az volt hogy mennyien vannak,hanem az hogy a BTS 6 tagja ott áll előttem szmokingban.Jimin állt középen.J-Hope oda vezetett hozzá,majd elé álltam.A többi lány egyszerűen csak besétált.Semmi felvezetés vagy valami.
-Eszméletlen szép vagy Woo Seoyun-mondta Jimin,majd megragadta a kezem magához húzott és másik kezét derekamra helyezte.
Szemeimben látta a félelmet.Elmosolyodott majd elindult a zene.Megszorítottam a kezét,amiből tudta hogy tényleg nagyon félek.
-Nem félj-mondta-csak hagyd hogy irányítsalak.
Észre sem vettem,de már vagy 2 perce keringőztem.Annyira engedtem hogy Jimin irányítson,hogy fel sem tűnt.Keringő után,amit nagy nehezen túléltem,lekapcsolódtak a lámpák.Kisebb sikítások hallatszódtak a tömegből.Kis fény szűrődik rá Jiminre,majd olyan történik amire soha nem gondoltam volna.Jimin odajött,majd letérdelt.
-Woo Seoyun-vett elő a zsebéből egy kis dobozt-hozzám jönnél feleségül?
E szavak hallatán,a szememből könnyek kezdtek el hullani.Jimin ott térdelt előttem egy gyűrűvel a kezében.Szeretem Park Jimint.Egyértelmű a válaszom.
-IGEN!IGEN PARK JIMIN!-mondtam,majd megcsókoltam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarSzia, a nevem Woo Seoyun ! 17 éves vagyok, és 2 éve költöztem Dél-Kóreába. A nagyszüleimnél laktam szüleim halála után, de mára már egyedül élek. Egy napon, mikor mentem volna diák munkára a közeli kávézóba történt velem egy csodálatos dolog.. és az...