2.évad:4.rész~Csak egy délután

961 54 1
                                    

Seoyun szemszög:
Pár nappal az után,hogy Jiminnel kibékültünk,egyre jobban mennek a dolgok.
-Seoyun,kérlek add ide a kulcsaim-mondta Jin az ajtóban állva.
-Persze-vettem kezembe a kulcsokat,majd átnyújtottam.
-Csak egy gyors beszélgetés a stúdióban és jövünk-mondta Jimin,majd csókot nyomott a homlokomra.
Miután a fiúk elmentek,eléggé unatkozni találtam magam.Gondoltam iszom egy kis alkoholt amíg nem jönnek vissza.Bementem a konyhába,majd a szekrényben elrejtett sojut kivettem a poharak közül,és kiöntöttem egy pohárba.Megittam,majd rájöttem,hogy olyan régen ittam már,hogy kívánok többet.Rágyújtottam,és közben iszogattam a kis piámat,ami a pohárban volt.Ha kifogyott a pohár tartalma,akkor töltöttem újat.Pár órával később,már éreztem a hatását.Az asztalon lévő telefonom megrezdült,és mutatta,hogy Jimin küldött nekem üzenetet.

Az asztalon lévő telefonom megrezdült,és mutatta,hogy Jimin küldött nekem üzenetet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Az üzenet elolvasása után,kicsit meglepődtem.Jimin nem szereti ha iszom.
-Bassza meg!-mondtam,majd a sojus üveget visszaraktam a helyére.
Pár perc múlva kattant az ajtó zára,és Jimin lépett be.És tényleg egyedül ahogy írta.Ránéztem Jiminre,és az alkohol hatására kicsit másképp láttam őt.Nem rossz értelemben,hanem  jobb értelemben.Sokkal szexibbnek tűnt.
-Szívem?-nézett rám Jimin.
-I-igen?-kérdeztem vissza.
Reménykedtem abban,hogy nem érzi meg az alkoholt,de alig bírtam magammal.A számat harapni kezdtem.Jimin besétált a nappaliba,ahol az üres sojus pohár virított az asztalon.Jimin felvette a poharat,majd felém mutatta.
-TE ITTÁL?!-ejtette el a poharat,ami szilánkra tört.
Nem válaszoltam semmit,mert az alkohol folyamatosan a szexet jártatta az eszembe.Jimin felkapott,és bevitt a szobába.
-Maradj itt!-mondta Jimin,és fordult volna ki az ajtón.
-Jimin?-néztem végig a testén.
-Hm?-fordult vissza.
Felkeltem az ágyról,majd felé sétáltam.
-Akarlak-suttogtam a fülébe.
Jimin értetlenül állt előttem.
-Biztos?-kérdezte.
Bólintottam.Egy ideig csak állt előttem,de utána édes ajkait az enyéimre helyezte.Pólóm alá nyúlt,majd kikattintotta a melltartóm.Rálökött az ágyra,és rám mászott.Lassan levette rólam,és magáról a pólót.Kicsatolta övét,majd lehúzta rólam a nadrágot.Ugyan ezt tettem én is vele.Lassan végigsimította a testem,majd puszilni kezdte.Nyakamon hagyott egy-két foltot,majd visszatért a szám csókolásához.Éreztem,hogy a férfiassága hozzáér a testem azon részéhez,és hirtelen megszorítottam a nyakát.
-Huh-mosolyodott el.
Még egy ideig kényeztetett,majd rám feküdt.
-Húzzam még az időt kislány?-kérdezte,majd egy perverz mosoly ült arcára.
Időm sem volt válaszolni,de már tette Jimin a dolgát.
-JIMINIE~-ordítottam.
Édes ajkait ismét enyéimre helyezte az ordításom után.Jimin rám nézett,majd egyre erősebben tette a dolgát.Még így játszogattunk,mikor Jimin megállt,és kilihegte magát.
-Ennyi-mondta lihegve-Remélem már nincs benned alkohol.
-Nincs-válaszoltam szintén lihegve.
Jimin kiment a mosdóba,de utána én is.Letusoltam,és mikor kimentem a tus alól,és a fürdőszobából is,Jimin felkapott,és megcsókolt.
-Szeretlek Woo Seoyun!-mondta.
-Én is szeretlek Jimin,de mit szeretnél?Általában nem szoktál ilyet csinálni-mondtam,és puszit nyomtam a fejére.
-Most kivételesen jó volt hogy ittál-mosolygott.
Nevettem,majd bementem a konyhába csinálni valami kaját.A srácok hazaértek,és olyan dolgokat vettek,amiket egy ünnepléshez szokás.
-Ezeket miért hoztátok?-kérdeztem végig nézve az asztalt.
-Megünnepeljük,hogy még minden jól megy,és hogy Jiminnel együtt vagytok-mosolygott J-Hope.
-Szerintem neki nem kell semmilyen alkohol-mondta Jimin,és perverz mosollyal rám nézett.
-Nem akarom tudni miért-nevetett Yoongi.
Kipakoltunk minden cuccot amit a srácok hoztak,és közben beszélgettünk.
-Örülök hogy újra veletek vagyok.Hiányoztatok már-mosolyogtam.
-Te is hiányoztál nekünk-mondta Hobi.

Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora