Seoyun szemszög:
Érdekes estém volt,Rap Monster házhoz jött bocsánatot kérni.Kyung Eunt folyamatosan nézte Jin és meg sem szólalt.
-Jó reggelt-keltem fel barátnőm hangjára.
-Jó reggelt-mosolyogtam rá.
-Gyere,siess vendégeid vannak-keletett ki az ágyból.
-Micsoda?!-ugrottam ki az ágyból-ki az?
-Nem ki,hanem kik-húzott ki a szobából.
Mikor kikeltem az ágyból és mentem ki a szobából,7 kicsi cuki,és sexy srác fogadott akik épp a kanapén ültek.
- Annyeonghaseyo-köszönt nekem illedelmesen J-hope.
-Nektek is-néztem megszeppent fejjel.
-Miért vagy meglepődve?-kérdezte Jimin.
-Hát...itt vagytok a házamban-mondtam nekik.
-Igen,és nem is akármiért jöttünk-kezdte mondani Rap Monster.
Amint Rap Monster kiejette a száján ezt a mondatot,KyungEun elment.Gondoltam tudja miről van szó és el kellett mennie.
-Akkor hát...-ültetett le maga mellé Jimin.
-Miről lenne szó?-néztem körbe a srácokon.
-A tegnap estéről-mondta Suga.
Azonnal elment a kedvem,könnyek kapták el a szemem.Vajon miért kell erről beszélni?Ki akarják tenni Jimint?
-Sajnálom mégegyszer-hajolt meg előttem Namjoon.
-És azt is sajnáljuk hogy kellemetlen helyzetbe hoztunk téged-folytatta V.
-Semmi gond-mosolyogtam rájuk-igazából én sajnálom-sütöttem le a szemeim-gondolhattam volna azt hogy Jimint meglátják és jön rátok a balhé.
Jimin a beszélgetés alatt nem egyszer elbambult rajtam,eléggé zavatban volta e-miatt.Hisz ő néz engem.Jimin szemszög:
Nem bírtam a szemem levenni róla,de ezt ő is észrevette.Annyira gyönyörű volt,a szája,a haja,a nyaka,az arcformája.Maga a tökéj.
-Kértek egy pohár vizet?-mondta gyönyörű szájával és lágy hangjával.
-Elfogadjuk-bólintott Jungkook.
Miközben ment a konyha felé nem tudtam levenni a szemem a combjáról,a vékony de mégis fogós lábáról,és a kerek fenekéről.
-Jimin-fogta meg a csuklóm és húzott arrébb V.
-Igen?-suttogtam neki oda.
-Ne nézd már ilyen feltünően!-mondta.
-De olyan gyönyörű!
-Jimin!-ütötte meg az arcom-eszedbe ne jusson semmi szerelmi vallomást tenni neki!Felborulna a BTS!!-magyarázta nekem a később odacsatlakozott Jungkook.
-Aish,de hülye vagy Kook!Adj neki ötletet!-bökte meg Namjoon Kookot.
-Srácok!Nyugi már!-nyugtattam őket-nem akarok balhét,eszemben sincs,hisz akkor lenne a nagy baj-mondtam teljes komolysággal.
Nem is rossz ötlet amit Jungkook mondott,talán ha elmondanám neki...áh,mit álmodozok?Hisz úgy sem mennem bele!Egy titkos szerelembe!Ahol mindenki előtt csöndben kell lenni hogy ne tudják meg...De legalább tudjon róla!
-Itt a víz!-mondta mosolygós arccal-és csináltam gyoran egy kis levest.
-Köszönjük szépen-mondta Jin majd neki is látott az ételnek.
Pár perc múlva KyungEun lépet be az ajtón.
-Sziasztok!-köszönt,majd mikor rátekintett Jinre elkezdett nevetni.
-Mi ilyen vicces?-kérdezte Jin.
-Hát te te kis hörcsög!-nevetett és ült le Jin mellé.
Milyen nyugodt a hely...a lányokat nem zavarja hogy idolok vannak a házban.Nagyon jól elbeszélgetünk.
Mintha csak pár perc telt volna el a pár óra helyett.
-Jesszus!-ugrott fel Suga-már ennyi az idő-nézett telefonjára.
-Áh,igaz is!Azt hiszem megyünk lányok.Hagyunk titeket pihenni-mondta J-hope.
Mindenki előre ment az ajtóhoz én meg hátul vártam a pillanatra.A pillanatra mikor mondhatom neki hogy egy találkozót elfogad-e.
- Annyeonghi jumuseyo-köszöntek nekünk jó éjszakát.
És végre ott álltam az ajtóban.Vele szemben.
-Holnap?Esetleg egy találkozó?-kérdeztem tőle kissé piros arccal.
-Namjoon?-nézett a leaderre.
-Nyugodtan,de olyan helyre menjetek ahol nincs sok ember-adta meg az engedélyt Namjoon.
Az ajtó bezárult mögöttünk.Holnap akkor megmondom neki amit érzek.
ESTÁS LEYENDO
Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]
FanficSzia, a nevem Woo Seoyun ! 17 éves vagyok, és 2 éve költöztem Dél-Kóreába. A nagyszüleimnél laktam szüleim halála után, de mára már egyedül élek. Egy napon, mikor mentem volna diák munkára a közeli kávézóba történt velem egy csodálatos dolog.. és az...