Jimin szemszög:
Reggel arra ébredtem,hogy Seoyun szuszog a mellkasomon.Annyira édes volt.
-Hahó-nyitott be V-kész a reggeli,szóval időbe keltetek.
Nem akartam megszólalni,nehogy Seoyun felébredjen,szóval rámutattam.Tae bólintott egyet,ezzel jelezve hogy még várnak egy kicsit a reggelivel.Seoyun mocorogni kezdett.
-Kiment már a szobából Tae?-kérdezte álmos hangon.
-Igen,szólt hogy kész a reggeli-mondtam neki.
Seoyun felém fordította gyönyörű arcát.A nap ahogyan megvilágította azt az édes arcát,gyönyörű volt.
-Gyere,menjünk ki reggelizni-mondtam és húztam le a takarót magamról.
Nem kellett Seoyunnak kétszer sem mondani,sőt,ő hamarabb is felöltözött mint én.Kimentünk,és már mindenki az asztalnál ült.Tae észrevette,hogy Seoyun kihúzza a széket.
-Áh-tette le telefonját az asztalra-jó reggelt.
-Nektek is-mondta Seoyun.
Leültem a szokásos helyemre,ami Seyoun mellett volt.Az bal kezem rátettem a combjára,amit piruló arccal reagált le.Olyan édes mikor zavarba jön.
-Jimin-szólalt meg Jin-lemennél a kávézóba kérlek?Oda hoznak egy csomagomat,de nem birok lemenni,mert takarítanom kell.
-Persze-bólintottam.
Reggeli után felálltam,nyomtam egy puszit Seoyun homlokára,megragadtam a kulcsom,majd lementem a kávézóba Jin csomagjáért.Sokat kellett várnom és kipattant egy ötlet a fejemben.Seoyunnal egy délután.Kettesben.De a srácok nagyon nagy gond,habár megtudom oldani.Elővettem a telóm és írtam Jinnek,aki elég hamar reagált.Az üzenetek után,már jött is a csomagfutár Jin csomagjával.Átvettem és mentem is vissza a dormba.Beléptem az ajtón és Jin boldog fejjel jött a csomagért.
-Köszönöm hogy lementél érte,a délutánt pedig elintézem-suttogta a fülembe.
Bólintottam neki,majd bementem a szobámba.Kinyitottam az ajtót,és megpillantottam Seoyunt az ágyon fekve.Olyan kívánatosan feküdt ott.Jimin!Bírj magaddal,majd délután.Befeküdtem Seoyun mellé.
-Mit szólnál ahhoz-kezdtem a mondatom-ha egy egész délutánt csak ketten töltenénk el itthon?
-Ketten?Az nem lehet.Hisz a fiúkkal mi lenne?-kérdezte meglepve.
Kuncogtam.
-Mondom hogy csak ketten,ami azt jelenti csak te meg én.A fiúk nélkül-mondtam neki és magamra húztam könnyű testét.
-Nem hangzik rosszul-mosolygott-de ezt csak azért hoztad fel,mert már elintézted igaz?
-A fejemben olvasol Édes-mondtam,majd átkaroltam.
Még egy kis ideig szórakoztunk Seoyunnal az ágyon.Olyan aranyos volt,de Tae hangja megszakította ezt az egészet.
-Abbahagytátok már?-kérdezte Tae az ajtófélfának támaszkodva.
-TAE!Aish,megijesztettél.Mióta állsz ott?-kérdeztem.
-Áh,nem sok ideje.Csak úgy 10 perce-nevette el magát-mindegy is,csak szólni akartam,hogy Jin elvisz minket mozizni,de mondta hogy ti nem akartok jönni.
-Igen-válaszoltam.
-Csak szólni jöttem igazából hogy elmentünk-intett Tae,és el is tűnt az ajtóból.
Seoyun Tae után ment bezárni az ajtót.Én addig vettem elő pár gyertyát,a romantikus hangulat kedvéért.Elhúztam a sötétítőt is.
-Whoa!Gyorsan megváltozott a szoba hangulata-jött be az ajtón Seoyun.
Nem is mondtam semmit erre a mondatára,hanem egyenesen felé mentem.Hozzálöktem az ajtóhoz,majd csókolni kezdtem,amit ő azonnal viszonozott.Combjánál fogva felkaptam és közbe a száját haraptam.Ledobtam az ágyra,majd fölé másztam.Nyakát puszilgatva,néha halk nyögések jöttek ki Seoyun édes száján,amitől férfiasságom egyre jobban szorította a nadrágom.Pólója alá nyúltam,majd le is vettem és elhajítottam a szoba másik felébe.Szájától kezdve egészen a nadrágjáig puszilgattam.
-Chim-mondta halk hangon a nyögések között.
Nem figyeltem oda,hisz tudtam hogy élvezi.Lassan levettem a nadrágját is,amit szintén eldobtam a picsába.Seoyun hirtelen megfogta a tarkóm,és felült.Harapdálni kezdte a szám,majd rálökött a párnákra.Ő volt felül,és tisztában voltam azzal mire készül.Benyúlt a pólóm alá és levette.Éreztem,ahogyan kicsi nyelve a hasamon végig csúszik,amitől már nem bírtam végleg a nadrágomban lévő dologtól.Seoyun látta rajtam,hogy már nagyon szűk a gatyám,és elkezdte kigombolni,majd a sliccem lehúzni.A nadrágom lekerülte után,a boxeremet kezdte el levenni rólam.Csók közben,a nőiessége hozzá ért azén álló férfiasságomhoz,ami végett egy apró nyögés hagyta el a szám.Feküdt rajtam,de a két kis puhabőrű kezét nem éreztem sehol sem a testemen.Fél pillanat múlva valami mégis rámarkolt a lent lévő hosszamra.Seoyun keze volt az,de nem csak rajta volt a keze,hanem mozgatta a kezét.Rámarkolt,majd puszilgatni kezdte a felső testem egyre és egyre lejjebb.Észre sem vettem,de másodpercek alatt melegséget éreztem ott alul.
-Seh-Seoyun-nyögtem-méh-még.
Nem is kellett neki annyira mondani,nagyon élvezetesen csinálta a dolgát.Mikor már éreztem,hogy elfogok menni,felkaptam Seoyunt és most ő került alulra.Végre most ténylegesen magamévá tehetem.Levettem róla a fehérneműjét,majd csókolni kezdtem Seoyunt figyelem elterelés gyanánt.Eltolt magától és kuncogott.
-Csak csináld Chim-mondta,és belekarmolt a hátamba,amitől jobban begerjedtem.
Perverzen elmosolyodtam,majd megtettem amit kért.Hangos nyögéssel jelezte,hogy még mindig pontos a lyukérzékem.Ráfeküdtem meleg testére,és ő azonnal belemarkolt a nyakamba.Néha hangos,de néha halk nyögéseket hagyott el rózsa vörös szája.
-Ah,Jih-Jihmin-szórította meg a hátam.
Elmosolyodtam,majd gyorsítottam a tempón,mert éreztem,hogy nem sokáig bírom még.Egy hangos nyögés mindkettőnk szájából,majd éreztem hogy vége.Seoyun és az én lihegésemen kívül semmi sem hallatszott a szobában.Elment a fürdőbe,hisz fő a higénia.Én is ugyan ezt tettem.Lefeküdtünk az ágyra,persze ruhák nélkül,hisz nem volt rá energiánk.Seoyun a mellkasomra feküdt,majd elaludt.Eközben a srácok hazaértek,és J-Hope nyitott be.
-Szóval ezért kellett elmennünk,mi?-mondta,és elmosolyodott.
Bólintottam egyet,és Hobi el is hagyta a szobát.
-Végleg magadévá tettél Park Jimin-mondta Seoyun a mellkasomon fekve.
ESTÁS LEYENDO
Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]
FanficSzia, a nevem Woo Seoyun ! 17 éves vagyok, és 2 éve költöztem Dél-Kóreába. A nagyszüleimnél laktam szüleim halála után, de mára már egyedül élek. Egy napon, mikor mentem volna diák munkára a közeli kávézóba történt velem egy csodálatos dolog.. és az...