34.rész~Pakolj össze

1K 58 1
                                    

KyungEun szemszög:
Elmentem a fiúkhoz,hisz rég láttam őket.Kinyitottam az ajtót,és arra léptem be,hogy Jimin ordibál.Ránéztem Jinre.
-Eh?Mi van már megint?
-Jungkook,Seoyun-nézett a konyhába.
Lassan megközelítettem Jimin szobáját,majd benyitottam.Amit láttam,félelmetes volt.Jimin cuccai össze-vissza hevertek a földön.A nagy tükör a szekrényen be volt verve és a szoba fala szét volt ütve vagy rugdosva.
-Jimin!Istenem!-rohantam oda hozzá.
Hirtelen rám nézett,majd egy enyhe "jól vagyok" mosolyt nyomott,és összeesett.
-JIIN!-ordítottam könnyes szemekkel-AZONNAL HOZZ SEGÍTSÉGET!!
Jin helyett Seoyun jött be,aki nevetni kezdett.Az idegeim már a picsában voltak a nyugodtságtól.
-HÚZZ INNEN TE SZÍVTELEN LÉLEK!FOG A CUCCAID,PAKOLJ ÖSSZE ÉS TAKARODJ INNEN!-mondtam neki.
Seoyun meg sem döbbent,csak kiment az ajtón,és Kook szobájába bement.Pár perc elteltével,jöttek a mentősök.Annyit mondtak,hogy nem lesz semmi baj,csak pihennie kell.Mindenki ott ült Jimin körül.Mindenki...kivéve Seoyun.Lehet nem kellett volna ezt mondanom neki.
-Seoyun?-nézett rám Monie.
Lenéztem a padlóra,és ő értette,hogy nem akarok erről beszélni.Pár óra múlva Jimin szemei már nyitva voltak,és újra lehetett mosolyt látni az arcán,hála Taenek.De néha az ajtójára tekintett,hátha Seoyun belép.Nem kellett sokszor ránéznie az ajtóra,mert hallottuk ahogyan Kook szobájának ajtaja nyílik.Kulcsok csörgését és egy táskának a ledobását hallottuk.Kirohantam hogy megnézzem mit csinál Seoyun.
-Te meg hova készülsz?!-néztem rá a táskájára,amiben a cuccai voltak.
-Mi az hogy hova készülök?-mondta nyugodtan-Te mondtad,hogy pakoljak össze és menjek el.
-Nem úgy gondoltam!-fogtam meg a vállát,de elrántotta onnan.
Megrántotta a vállát,fogta a táskáját,majd kiment az ajtón,azt becsapva maga után.Összecsuklottam a padlóra,és bőgni kezdtem.
-KyungEun!-jött oda Jin-Drágám?!Jól vagy?Mi történt?!
-Elbasztam!Annyi történt!-néztem rá könnyes szemekkel.
Jin felvette a kabátját és megragadta a kulcsait,majd nagy valószínűséggel Seoyun után ment.

Jin szemszög:
Hova tud ennyire eltűnni az a lány?!Hiába keresem nem találom sehol.Már vagy 3 órája őt keresem.Vezetés közben a telefonom rezgésére lettem figyelmes.Egy üzenet.Seoyuntól.

Olyan gyorsan amilyen gyorsan csak tudtam,elindultam a repülőtér felé

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Olyan gyorsan amilyen gyorsan csak tudtam,elindultam a repülőtér felé.Odaérve megpillantottam Seoyunt a kapuban.
-Na most megvagy kiscsillag!-kaptam fel a kezembe.
-NEM!TEGYÉL LE!BÁTYÓÓ!TEGYÉL MÁR LEE!!-hallottam síró hangját.
Nagyon sokáig szenvedtem vele,míg beült a kocsiba.Harapdált,rúgott,ütött.Mindent csinált,csak ne keljen beülnie a kocsiba.A mellettem lévő ülésen,valamennyire megnyugodott.
-Gyere,menjünk be-fogtam meg a kezét.
Belemarkolt a kezembe,és jött utánam.Beléptem az ajtón Seoyunnal mellettem.Jungkook és KyungEun amint meglátták,azonnal futni kezdtek felé.
-Seoyun!-kapta fel a kezei közé Kook.
-Seoyun annyira sajnálom!Nem akartalak megsérteni,csak ideges voltam,és nem tudtam mit beszélek!-ölelte át KyungEun Seoyunt.
Seoyun semmit sem szólva elindult Jimin felé.
- Joesonghabnida(sajnálom)-borult le elé.
Mindenki figyelte a válaszát.Jimin semmit sem válaszolt neki.Seoyun felállt és a konyhába ment.Elővett egy pezsgős poharat,majd megtöltötte fehérborral.Kiállt az ablakhoz.

Belekortyolt,majd csak az ablakon nézett ki mereven

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Belekortyolt,majd csak az ablakon nézett ki mereven.Mindenki őt figyelte megdermedve.
-A vörös ajkak,mindig hazudnak-mondta,majd kiejtette az ablakon a poharat.
Senki sem értette mit akart ezzel mondani.
-J-Hope,szedd elő a bőröndömet,Kook te pedig szedd össze a ruháim-mondta,majd mind a ketten elindultak.
-Mit akarsz csinálni Seoyun?-kérdezte tőle KyungEun.
Nem mondott neki semmit,inkább odajött hozzám.
-Ugye kiviszel a reptérre?-nézett rám csillogó szemeivel.
Nem akartam neki igent mondani,de nem bírtam mást mondani neki.Olyan volt mintha hipnotizálna.
-Persze Seoyun-mondtam.

Seoyun szemszög:
J-Hope és Jungkook összepakolták a cuccaim.Jinnek ideje engem kivinni a reptérre.
-Először bemegyünk a BigHithez-mondtam a srácoknak,mert ők is jöttek velünk.
-Minek akarsz odamenni?-nézett rám Namjoon.
-Beadtam a felmondásom.Szóval mennem kell még pár papírért-mondtam.
Mindenkinek lefagyott az arca.Beültünk a kocsiba,és Jin elég erősen a gázra lépett.
-Itt lennénk Seoyun kisasszony-mondta Jin és vette ki a cuccaim.
-Köszönöm-mondtam.
Cuccaimat fogva elindultam be a reptérre.

Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt