32.rész~Elhanyagolva

1K 62 0
                                    

Jimin szemszög:
A bál óta 2 hét telt el.Borzalmas 2 hét.Seoyun hozzám sem szól,de még rám sem néz.Tudom hogy rosszat tettem,de ittam.Seoyun inkább Namjonnal és a többiekkel foglalkozik.Engem alig látnak kimozdulni a nagy üres szobámból.Aigoo...Na jó.Ráveszem magam,hogy kimenjek közéjük.A nagy nevetézek után,Kook megpillantott engem,majd csönd lett.
-Ah,basszus-szisszent fel Seoyun-leöntöttem magam.
-Semmi gond Kincsem,a szobánkban vannak új ruháid-mondta Namjoon-vedd fel az egyiket.
Igen,Seoyunnal annyira összevesztünk,hogy már nem is az én szobámban alszik.
-Mi vett rá arra Park Jimin,hogy ide gyere közénk?-nézett telefonjára undorodva Yoongi.
Megrántottam a vállam,majd a konyhába siettem.
-Itt vagyok!-hallottam Seoyun hangját-tetszik a ruhám apuci?
Kimentem a konyhából és megpillantottam őt.Hirtelen megállt bennem minden.Egyszerű,de mégis szexi ruhát viselt.Rózsaszín felső,és fekete-szürke szoknya.

Nagyot nyeltem,majd elindultam szobám felé

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Nagyot nyeltem,majd elindultam szobám felé.
-Ne nézd annyira-szólalt meg Yoongi.
Nem bírtam tovább.
-ŐSZINTÉN YOONGI,MOST MI A FASZOM BAJOD VAN?!-fordultam meg feléjük.
-Szívtelen fasz vagy,csak ennyi-mondta teljesen nyugodt hangon.
-Nem Yoongi-hajtottam le a fejem-te vagy a szívtelen fasz.
Yoongi felállt,és egy pillanat alatt felnyomott a falra.Seoyun felállt Namjoon öléből,és Yoongit kezdte nyugtatni és leszedni rólam.
-Takarodj be a szobádba és ne hergeld Yoongit-mondta Seoyun.
-Minek hallgatnék rád?!-mentem a szobám felé.
-Én hallgatnék a helyedben a második leaderre-mondta utánam J-Hope.
Mivan?!Második leader?!Lefeküdtem az ágyamra,és könnyek lepték el a szemem.
-Jimin?-kopogott az ajtón KyungEun.
Felültem az ágyon,mire ő benyitott.
-Minden oké?-ült le mellém KyungEun.
-Hogy lenne bármi is oké?-néztem le a padlóra-Seoyun utál,Namjoon meg elragadta tőlem.De mégis szeretem Seoyunt.Te vagy a legjobb barátnője!Beszélj vele.
Megrázta a fejét,amitől jobban széttört a szívem.Halkan kimentem a nappaliba,ahol Seoyun aludt a kanapén.Könnyes szemekkel letérdeltem a kanapé elé,majd zokogni kezdtem.
-Te meg mit akarsz itt?-jött oda Kook.
-Seoyunt!-zokogtam összekuporodva-Semmi mást,csak Seoyunt.
Jungkook vett egy mély levegőt,majd felsegített a földről.Kivezetett az erkélyre.
-Tessék-nyújtotta oda a cigis dobozt-szívj el egyet velem.Jól fog esni.
Elfogadtam,majd leültünk az erkélyen lévő székekre.
-Seoyun még mindig a tiéd-mondta,majd kifújta a füstöt-csak rosszul esett neki a dolog amit tettél részegen.
-Tudom hogy te is azt hiszed józan voltam-szívtam bele a cigarettámba.
-Nem,tudom hogy nem voltál józan-mondta-látszott rajtad.És mindannyian tudjuk ezt.
-Huh?!Akkor?Miért vagytok ilyenek velem?-mondtam,és éreztem megint a szememben a könnyeket.
-Nekem semmi szándékom nem volt ellened.Mi csak Seoyunt védtük.Csakhát,Suga,J-Hope és Jin nem tudja kitől kéne a lányt védeni-mondta-Namjoon az,akitől védeni kéne.V és én melletted vagyunk,mert tudjuk mennyire szereted őt.
-Köszi.Ez sokat jelent nekem-mondtam.
Egy cigi után bementünk a házba.Benyitottam a szobámba,de olyat láttam ami nagyon meglepett.Seoyun az én pulcsimban táncolt a tükör előtt.A 'Lie'-nak a koreográfiáját táncolta.
-Megint cigiztél Park Jimin-mosolyodott el.
Nem szóltam semmit.Jelenleg azt próbáltam feldolgozni,hogy Seoyun az én szobámba betette a lábát,2 hét után.Odajött hozzám,majd megölelt.Hiányzott már ez az ölelés.Hiányzott ez az illat.
-Tudom hogy nem voltál józan Chim-ült le az ágyamra Seoyun.
Chim?!De rég hallottam ezt a szót.Végig néztem Seoyun,és a kezén megakadt a szemem.A gyűrű.Amit adtam neki,nem dobta el.Látta hogy észrevettem,és eldugta a kezem.
-Nem kell eldugnod a kezed-mentem oda hozzá.
Seoyun megdörzsölte a szemét.Gondolom álmos.
-Álmos vagy látom-mondtam-menj lefeküdni.
Nyitottam volna ki az ajtót neki,mikor megpillantottam ahogyan csak ül az ágyon és esze ágában sincs megmozdulni onnan.Nem törődtem vele.Megrántottam a vállam,leoltottam a világítást,majd levettem a pólóm,és a nadrágom,majd befeküdtem az ágyba.Pár pillanat múlva,valami meleget éreztem a mellkasomon.Seoyun volt az.Fehérneműben feküdt a mellkasomon.
-Namjoon meg fog ölni,de én megvédelek-gondoltam,majd lehunytam a szemem.

Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt