18.rész~Fanmeeting

1.5K 84 0
                                    

Seoyun szemszög:
Fáradtan végre hazaértünk,és mindenki levetette magát a kanapéra,vagy a fotelre.Yoongi nem jutott el a fotelig.Ő a padlóra dőlt ki,és mindenki nevetett.Namjoon telefonja viszont csörgött.Nem sokat hallottunk belőle.Csak néha annyit hogy 'értem','persze','ráérünk','holnap'.Letette a telefont és odajött ő is.
-Srácok-nézett rá a fiúkra-emlékeztek még arra a fanmeetingre ami elmaradt?
-Igen-bólogattak.
-De miért?-kérdeztem.
-A manager hívott...Holnap kéne menni és bepótolni-nézett a telefonjára.
Csönd lett.Senki sem tudta hogy mi legyen a válasz erre.Nemet nem mondhatnak.
-De Seoyunnal mi lesz?!-kapta fel a fejét Jungkook.
-Jön velünk!-nézett rám-A BTS tagja,és a fő stylist.
-Én?!-mutattam magamra-Oda menjek el?!
-Igen,nélküled nincs ruhánk és sminkünk-válaszolt V.
Bólintottam.Nem fogok neki ellenkezni.Abból nem lenne valami jó vég.
-Szerintem menjünk lefeküdni.Holnap korán kell kelni-mondta J-hope.
Mindenki lefürdött és megcsinálta a szokásos esti rutinját,majd ment lefeküdni.Befeküdtem Jimin mellé,és ő áltölelt.Adott egy édes csókot a számra,majd elaludtunk.

*Másnap reggel*
Mindenki készen volt az indulásra.A fiúk fehérbe voltak úgyhogy én is fehéret vettem fel.Nem akartam kitűnni közülük.

Reggeliztünk,de kávét nem volt időnk inni,úgyhogy elhatároztuk,hogy útközben veszünk.
-A smikes láda megvan?-kérdeztem,miközben mentünk a kocsihoz.
-Igen-bólintott V.
Mindenki beszállt a kocsiba,és már a sofőr indította is a kocsit és irány egy gyors kávézó,majd a fanmeeting.Kis idő múlva mindenki már a reggeli kávéját itta.
-Itt is volnánk-kanyarodott a sofőr.
Kipakoltunk.Engem hátsoajtón engedtek be,a fiúknak meg kötelező volt elől menni.Kis sminkelés után,ruha igazítás után,a fiúk indultak az asztalhoz és leültek.

Kis sminkelés után,ruha igazítás után,a fiúk indultak az asztalhoz és leültek

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Sokásos köszönés,majd jöhetett az aláírásnak osztogatása.Jungkook intett nekem,hogy a ruhájának valami baja van.Odamentem,de próbáltam nem feltűnően.Megigazítottam,de hallottam hogy jött a kérdés ki vagyok én.
-Seoyun-hallottam a nevem Namjoon szájából-fáradj ide kérlek.
Odaálltam Namjoon mellé,de rettegtem mit akarhaz mondani az armyknak.
-A BTS minden új dolgot elmond az armyknak-kezdte mondatát-ígyhát kötelességem elmondani egy újabb dolgot.Aki mellettem áll ifjú lány,a 17 éves,Woo Seoyun-mutatott rám-ő a BTS legújabb stylistja.
Meghajoltam illedelmesen,és mosolyogtam.Sok fajta reakciót láttam.Volt aki irigykedett,volt aki örült,de volt köztük dühös army is.
-De nem csak stylist ként van szerepe a BTS-ben-folytatta tovább mondatát-Ő a BTS újdonsült lelke.
Meglepve néztem rá,majd miután vége lett a bemutatásnak,elmentem az asztaltól.Vége lett a fanmeetingnek,majd a srácok hátra jöttek áltöltözni.
-Meg voltál lepődve-jött oda mellém Namjoon.
-A stylist még okés volt,de mit jelentett az hogy a BTS újdonsült lelke?-néztem rá.
Ő csak mosolygott.
-Nálunk az azt jelenti,hogy mindent megteszel a bandáért.Bármiről is legyen szó-jött oda Suga.
-És te ezt megtetted-karolt át V.
Nem gondoltam volna,hogy ilyen tényleg lehet velem.Annyira jó volt látni a srácok arcán a mosolyt,amit elméletileg én okoztam nekik.
-Mondhatok valamit?-néztem mind a 7 cukipofára.
-Na,hallgatunk-mosolyodott el Kook.
Közelebb mentem hozzájuk.
-Imádlak titeket-mondtam,majd próbáltam megölelni őket valahogy.
-Mi is imádunk téged-mondta J-hope.
Mindannyian,mint egy kis család,csoportos ölelés time-ot csináltunk.Haza indultunk,és mindenki boldogan vetette le magát a kanapéra.

Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt