2.évad:35.rész~Erről mi miért nem tudtunk?!

1.3K 37 9
                                    

Jimin szemszög:
2 órája a kórház váró termébe ülünk,csönd és idegesség vesz minket körül.Az orvos torok koszörülésére lettünk figyelmesek,és a mögötte lévő emberekre,akik egy ágyat toltak,rajta Seoyunnal. Az orvos biccentett egyet felém,vagyis...megtörtént.A hideg futott végig a hátamon,hisz borzalmas hogy igent mondtam rá.Bár én csak jót akartam neki.Vagyis nekünk.
-Erre van a kisasszony szobája-mutat a folyosó végére-Mr.Park.Válthatnánk pár szót?
Bólintottam majd megálltam az orvossal szembe,míg a többiek a szoba felé vették az irányt.
-Sikeres volt a műtét,de a hölgy nem fogja túlélni,a seb belülről nem gyógyul,és nem is fog-tette a vállamra a kezét az orvos.
Könnyed szemekkel hajoltam meg,és nyilvánítottam köszönetem a doktornak,majd a terem felé vettem az irányt.
-Hyung...-jött oda Namjoon.
-Ne.Most ne-hajtottam le a fejem.
Az orvos az ajtónak támszakodva várta,hogy mikor válunk meg a hamarosan nem lélegző Seoyun testétől.Persze nincs magánál.Miért is lenne?
-Seoyun-térdeltem le-Én annyira sajnálom hogy nem voltam neked elég jó,sajnálom hogy nem nyújtottam neked azt a szeretetet amire vagytál.Sajnálom hogy faképnél hagytalak Hercegnő.Örülök,hogy mostmár jobb helyen leszel,és ne aggódj.Ő is veled lesz.
-Mr.Park-szólt fel az orvos-Inkább maga,mint a leletek.
-Seoyun sajnálom hogy elterveztük,de nem valósítottuk meg-folytattam-Én...én szeretlek-zokogtam.
-Jimin nem akarlak megbántani,de ki az a bizonyos „Ő"?-szólalt fel Yoongi.
KyungEunra néztem,hogy hogyan közöljük ki is lett volna „Ő".Nem tudom hogy hogy fogadnák.Főleg Namjoon,hisz „őszinték” vagyunk egymással,de ez eléggé nagy dolog.
-Oké Jimin.Nagy levegő-néztem le a földre.
-Seoyun,uhm.Seoyun várandós volt-fogtam meg az ágyon fekvő menyasszonyom kezét.
Fülembe,a fiúk „Tessék?” „Hogy micsoda?” „Mivan?!” kérdései másztak be.
-Alapjáraton,később akartuk elmondani,de már késő.A doktor megcsinálta a műtétet,Seoyun nehezen elvetélt-hullottak le a könnyeim a kórház fehér padlójára.
-Mióta?
-1 hónapja.
-Uram Isten.
Azt hittem,most jön Namjoontól az a tipikus „Park Jimin akkora egy felelőtlen fasz vagy.” szónoklat.De nem.Helyette inkább megölelt,és a többiek is így tettek.Nagyon jól esett,hogy mellettem állnak,és végre nem vagyok egy szar alak.
-Ideje búcsút venni a hölgytől-köszörülte meg a torkát az ovos.
Mindenki sorba búcsúzott el,Seoyuntól.KyungEun még a teremből sem akart kijönni.Seoyun bátyját,Jungot még nem láttam bőgni ezideáig.A haza felé tartó úton,csönd volt,s mikor haza értünk a lakás olyan üresnek volt látva.Eddig mindig Seoyun tette szinessé,és hangulatossá ezt az egész helyet,de mostmár Ő nincs.És a születendő lányom se.

3 évvel később:
-Végre ennek a koncertnek is vége-jött le a szinpadról velem együtt az izzadt Yoongi.
-Tán éhes vagy? Vagy aludni szeretnél?-töröltem le izzadtság cseppeim.
-Szerintem mind a kettőt szeretné.Álmában fog enni-nevetett fel Hoseok.
A színpadi fellépés,után egy gyors átöltözés következett,ami után pedig a fanmeeting.Mind a heten helyet foglalunk,és jönnek az izgatottnál izgatottabb lányok,akik BTS tablákat fognak.
-Essünk neki-int az egyik testőrnek Namjoon.
Imádunk az Armykkal beszélgetni,miközben osztjuk az alaírásokat,és most is így tertem,mikor egy lány ordibálni kezdett felém.
-JIMIN-SI!!MOST HOGY SEOYUN MÁR NEM ÉL,LEHETEK ÉN A KÖVETKEZŐ?-ordítja felém valaki.
Megáll bennem minden.„Most hogy így Seoyun már nem él”.Nagy kevegő.
-Az 3 éve volt.És nem,nem lehetsz a következő.
-DE MIÉRT?-hallom vissza az újabb kérdést.
-Seoyun esetéből tanulva.Ha úgy nézzük,én nyírtam ki a saját menyasszonyomat,azzal hogy idol vagyok.És nem csak Seoyunt,hanem a kislányom is.

THE END

Na,sziasztok!
Szeretném bejelenteni,hogy ennek a könyvnek vége,s tudom hogy olyan lett a vége,mintha folytatódna,de nem fog.Ilyenre terveztem.😅
Köszönöm szépen a sok vote-ot és hogy ennyien olvastátok*-*
Készülőben van egy Namjoonos fici is,szóval a Namjoon stan fanok előnyben vannak,és remélem másoknak is tetszeni fog.
Remélem ez a könyv elnyerte tetszéseteket és élveztétek az olvasását.
Szóval,a legközelebbi könyvbe találkozunk!
Sziasztok^^

Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang