Jungkook szemszög:
-Megint "vigyázzak" rá?-tettem a kezemmel idéző jelbe a vigyázzak szót.
-Kérlek..sok dolgunk van,és Seoyun jól érezte magát veled tegnap is-mondta Jimin és már a kilincshez nyúlt.
-Menjetek-mondtam flegmán.
Remélem nem látszik rajam,hogy kibaszottul örülök,hogy megint Seoyunnal hagytak ketten.Seoyun a kanapén ült,és bámulta a telefonját.A mellette lévő poharat felemelte,majd véletlen magára borította.
-Basszus-tette fel két kezét.
-Majd feltakarítom.Menj,vegyél átvegy pólót-mondtam nevetve.
Seoyun bement a szobába,és magára csukta az ajtót.Eltelt már 5 perc is,de még nem jött vissza.Lassan a szobához közelítettem,majd benyitottam.Seoyun állt velem háttal.Melltartóban.Amint hallotta az ajtó nyitódását,megfordult,és felém fordult egész testtel.
-KOOK!BÍRD KI EMBER!-szorítottam össze a fogaim.
Nyeltem egy nagyot,és Seoyun vissza fordult velem háttal.Eszemet sem tudva,lassan Seoyun mögé osontam,és átkaroltan a derekát.
-Mi a faszt csinálsz Jeon Jungkook?!Ha Jimin megtudja kinyír!-aggódtam magamban.
Seoyun felém fordult,majd fogtam és bele martam a seggébe.Magamhoz húztam,majd csókot nyomtam a szájára.Seoyun harapni kezdte a fogaival a már vérző ajkaimat.Felkaptam,majd az ágyra vágtam,mert már nen bírtam magammal.Kívántam Seoyun.Lassan elkezdtem a testét símogatni,amit ő néha nyögésekkek jelzett,hogy tetszik neki.Seoyun elkezdte a pólómat lehúzni rólam,majd le is vette.Ugyan ezt tette a nadrágommal is.
-Kibaszottul kívánlak,azt remélem tudod-mondtam a csókok között.
-Mintha én nem kívánnálak-mart bele a hajamba.
Kigomboltam nadrágját,majd le is vettem róla.Hasát végig símítva,egészen a fehérneműjének vonaláig mentem.Seoyun mart egyet a hajanba,majd a fehérneműjén is túl mentem a két ujjammal.Elkezdtem "boldog" pillanatokat adni Seoyunnak,amit ő nyögésekkel jelzett hogy ez neki jó.
-Jimin,valamit elég szarul csinálsz,ha a nőd engem kíván-gondoltam magamban,majd hátra feküdtem,és magamra rántottam Seoyunt.
Lassan elkezdtem az alsóneműjét lehúzni róla,majd le is vettem.Seoyun az én boxeremet vette le rólam,ami által a férfiasságom,a szeme elé került.Ráült a csípőm,és a hasam közé,majd oda hajolt a fülemhez.
-Olyan erősen büntess meg,amilyen erősen csak tudsz,hisz rossz kislány vagyok-suttogta.
Hirtelen minden megfeszült bennem.Seoyun amit mondott eléggé nyálcsorgató ajánlat.Nem válaszoltam semmit,csak lejjebb toltam a csípőjét,ami által a férfiasságom,az ő "szentélyéhez" került.Egy kissebb nyögés hagyta el a száját,ami által csak jobban beindultam.Szinte remegett a testem az izgalomtól,és semmi sem tudott lenyugtatni,csak Seoyun belülről.Bámulni kezdtem a plafont,hogy ne legyen baj-hisz már attó is képes lettem volna elmenni ha ránézek-mikor éreztem valami kurva jó érzést ott lent.Ránéztem Seoyunra,aki csak föl-le ugrált rajtam.Bele markoltam a combjába,majd egy kis idő után a hátára fordítottam.Így én voltam felül.Lábait a nyakamba raktam,majd csak kissebb nyögéseket hallottam Seoyun kicsi szájából.Már vagy 1 órája csináltuk,mikor érezni kezdtem,hogy nem bírom.Kivettem férfiasságom Seoyunból,majd a hasára ment minden.
-Erről kuss-lihegett Seoyun.
-Nem az lesz az első hogy mesélek-nevetten.
Seoyun és én ekrendeztük magunkat,majd leültünk a nappaliba,és olyan fél óra múlva,a srácok is negérkeztek.Seoyu ismét úgy rohat Jiminhez,mintha nem történt volna semmi.
-Minden oké?Vigyázott rád?-kérdezte tőle Jimin.
-Persze-vágta rá Seoyun,majd felém kacsintott.
Hülyén érzem magam.Mintha...Mintha egy strigula lennék a falon,amit Seoyun boldogan számol fel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]
Hayran KurguSzia, a nevem Woo Seoyun ! 17 éves vagyok, és 2 éve költöztem Dél-Kóreába. A nagyszüleimnél laktam szüleim halála után, de mára már egyedül élek. Egy napon, mikor mentem volna diák munkára a közeli kávézóba történt velem egy csodálatos dolog.. és az...