26.rész~Bál előtt

1.1K 67 1
                                    

Jimin szemszög:
Meglepődött azon a bizonyos szón és a csókon.Igaz,megbántott és elhagyott,de mégis szeretem őt.
-Bocsi hogy elrontom a pillanatot,de Seoyunnak ruhát kéne venni és minden egyéb bizbaszt a bálhoz-szólalt meg J-hope.
-Bál?!-nézett rám Seoyun.
-Miután elmentél,szerveztek egy bált,ahová mi is hivatalosak vagyunk.Nem gondoltuk hogy jössz,és nem vettünk semmit-válaszoltam-szóval most megyünk és veszünk neked dolgokat.
Bólintott,majd felöltözött mindenki és mentünk a plázába.
-Ugye nem kell majd táncolni?-szólalt meg Seoyun.
-Dehogynem-vágta rá J-hope.
-Nem tudsz keringőzni,igaz?-nézett rá Jin a visszapillantóból.
Megrázta a fejét.
-J-hope,tudod a dolgod ha hazaértünk-mondta Rap Monster.
A plázába érve,elindultunk egy ruhabolthoz,hisz ott úgy is van valami esküvői ruha.Sugának eszébe jutott,hogy akkor már egyszerűbb lenne egy eskűvői ruhát venni,szóval,elindultunk keresni egy boltot,ahol esküvői ruhák voltak.Rohadt sok időt eltöltöttünk ott.A ruha gyönyörű volt és egyszerű.

A ruha gyönyörű volt és egyszerű

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Seoyun gyönyörű volt benne.És még szebb volt az elrejtett tetoválások nélkül.Megvettük a ruhát,a cipőt és mentünk haza.
-Gyere Seoyun,megyünk a stúdióba.Megtanítalak keringőzni-mondta J-hope Seoyunnak.
Ők a stúdióba mentek,mi pedig felcipeltük a cuccokat.

J-hope szemszög:
-Gyere,itt a táncterem-nyitottam ki Seoyunnak az ajtót.
Nem nagyon hittem el,hogy nem tud keringőzni,de meglehet.Eleinte alig akart hozzám érni Seoyun.Furcsa volt neki,hogy meg kellett fognia a kezemet,és nekem a derekát.De egy idő után már reflexből ment neki.Nagyon szépen és pontosan csinálta amit mondtam neki.
-Nagyon ügyes vagy-mondtam neki-várj,kapcsolok zenét és úgy próbáljuk meg.
Zene elindulásával,rátettem a kezem a csípőjére,majd táncolni kezdtünk.Teljesen más volt vele a tánc,mint eddig.A zene miatt?Vagy miért?Olyan érzés,mintha egy másik világba lennék vele.5-10 alkalommal még elpróbáltuk.
-Na,akkor itt a cipő-vettem elő a dobozt-gyere ülj le.
Leült,majd mintha egy királylányra adnék cipőt,fel adtam rá.
-El ne ess-fogtam meg a kezét,és vezettem a terem közepére.
-Nem fogok,tudok ilyenekben járni-mosolygott.
Felvette a kezdő helyzetet,megfogtam a derekát,majd táncolni kezdtünk.Az idő nagyon gyorsan telt a környezetében.4-5 alkolammal próbáltuk el úgy,hogy a cipő a lábán van.Nagyon tetszett neki.Folyamatosan mosolygott.A legjobban a tangót élte.Mosolygott az arca,olyan volt,mint egy lány,aki most csinál ilyet először,ami igaz is.Ahogy táncolt,szinte elbűvölő volt.Olyan gyengéden táncolt a karjaim között.
-Nagyon ügyes vagy,és tehetséges-mondtam neki mosolyogva a sokadik gyakorlás után.
-Köszönöm-pirult el az arca-jó a tanárom,szóval...
Elmosolyostam.Seoyun elindult a szék felé,de felbotlott.Gyorsan odarohantam,és elkaptam.
-Ahh,megvagy!-néztem a karjaimban fekvő,megszeppent Seoyunra.
Hallottam,hogy a terem ajtaja nyílik,de nem tudtam ki jött be.
-HYUNG?!MI A F..?!-ordított Jimin.
Itt gondoltam,hogy ebből veszekedés lesz.
-Jimin!!Ez nem az aminek látszik!Seoyun felbotlott és elkaptam,nehogy megsértse magát-próbáltam magyarázkodni,de tudtam úgy sem hiszi el.
-Ez így igaz Jimin-vágra rá Seoyun,és huppant fel a kezeim közül.
-J-HOPE,NE NÉZZ MÁR HÜLYÉNEK!!LEKAPTAD A CSAJOMAT!!!-jött oda hozzám.
Picsába már!Miért van ez?!És pont a bál előtt!

Káosz veled (Hungarian, pjm ff.) [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora