O pár dní
Harry:
Od toho čo sa stalo v aute prešlo pár dní a moje pocity sú, zvláštne? Dá sa to tak povedať. Neviem čo si mám o tom myslieť. Bolo to úžasné ale neboli tam žiadne city. Nie teda možno, ja, ja neviem. Užili sme si ale, bolo to také zvláštne. Od vtedy sa k sebe správame úplne inak. Nehádame sa, trávime spolu viac času a hráme sa na úžasný pár pred verejnosťou. V súkromí sme stále spolu. Neviem čo má toto byť a som z toho zmätený. Som zmätený z jej správania a hlavne z môjho. Že by som sa do nej zamiloval? Blbosť! Nemohol som sa. Tina je fajn baba ale na vzťah nie. Nevedel by som si predstaviť ako by som ju ľúbim. Dobre ako hráme to na verejnosti ale to je jedno veľké klamstvo ale ľudia tomu veria. Obľúbili si Tinu a to je dobré. Nemá až toľko veľa hateriek ale vždy sa nejaké indivíduá nájdu. Ale no chápete stále neviem ako sa mám správať. Neviem čo cíti ona a nebudem sa jej to pýtať. Mám za ňou prísť a opýtať sa "Čo si myslíš o tom že som ťa pretiahol v mojom aute?" nie to proste nie. Ona sa správa ako inak ako na začiatku ale rád by som vedel či ku mne niečo cíti lebo ja k nej nie, teda aspoň si to myslím...
Tina:
My sme sa spolu vyspali, chápete to? Ja a on a jeho auto a ako som mohla byť taká hlúpa? Kde som nechala mozog? Asi som ho po ceste stratila. Stále to nechápem tento náš "vzťah". Neviem čo si mám o tom myslieť. V tom sexe neboli city ani len jeden, z mojej strany nie! Ja sa len bojím že z Harryho áno. Možno, nepýtala som sa. Od vtedy sme to neriešili. Proste sme sa potom obliekli a viezli sa domov. Celú cestu sme sa držali za ruky a priblbo sme sa usmievali, keď sme vystupovali sme mi vtisol jeden bozk na pery a od vtedy sa nič nedialo. Samozrejme len na verejnosti pred novinármi. Náš vzťah sa zmenil, úplne celý. Prestali sme sa hádať za blbosti na verejnosti sa úplne bez problémov pobozkáme. Nerobilo nám to absolútne problém. Hrali sme dokonalý pár a všetci tomu verili. Paul aj môj otec boli spokojný. Otec sa mi už radšej neozval keď videl v každých novinách titulku mňa a Harolda ako si čistíme mandle, nemal dôvod. Postavila som sa z postele a vybrala sa do kúpeľne, napustila som si vaňu a ľahla si do nej. Zatvorila som oči a užívala som si ten príjemný pocit. Ponorila som sa pod vodu. Vlasy sa mi namočili a ja som zostala pod vodou až kým mi kyslík stačil. Vynorila som sa a utrela si oči. Nadýchla som sa a znovu sa ponorila. Zostala som tam o niečo dlhšie až kým som cítila že mi niečo lezie do vody? Rýchlo som sa vynorila a uvidela pred sebou sedieť Harolda. Ruky som si prekrížila na hrudi.
"Akože čo tu robíš?" opýtali sme sa naraz.
"To by som sa mala pýtať ja." šplechla som mu vodu so tváre.
"Však tu nikto nebol."
"Bol." usmiala som sa.
"Nie, nie nikto tu nebol viem čo som videl."
"Bola som tu ale pod vodou." pretočila som očami.
"Aha." zamrmlal a pozeral sa na mňa takým divným pohľad. Rukou som si prihrnula penu aby mi nezíval na to na čo nemal.
"Nepozeraj sa tak na mňa." okríkla som ho. Táto situácia je zvláštna. Obidvaja sedíme vo vani a k tomu aj nahý.
"A na čo mám oči?" rukou mi prešiel po nohe.
"Prestaň Harry." nič mi nepovedal len sa ku mne priblížil. Pozerali sme si navzájom do očí a čušali. Chytil ma jeho rukami za pás a pritiahol si ma k sebe bližšie. Na sucho som preglgla. Čo ide akože robiť?
"Nerob to." zašepkala som keď bol milimeter od mojich pier.
"Ak to nechceš tak..." nedopovedal pretože sa do kúpeľne vrútil Liam. Keď nás takto uvidel zarazil sa.