Harry:
“Každý náš bozk je dokonalý, vždy bude.“ znovu som sa prisal na jej pery, no toto už nebol jemný a neodvážny ale plný vášne a očakávania. Rukami ma objala okolo krku a hrala sa s mojimi kučerami. Chytil som ju na ruky a vrátila sa späť do izby. Jemne som ju položil na posteľ a nad klonil sa nad ňu. Moje pery zamestnávali tie jej. Pravou rukou som sa pridržiaval aby som ju nepriľahol a druhou jej blúdil pod tričkom. Jej prsty nahmatali môj lem trička, pretiahla mi o cez hlavu. Znovu som sa začal venovať jej perám. Bozkával som ju vášnivo, bola tam tá túžba ktorá týchto pár dní chýbala. Prevalila ma na chrbát, obkročmo si na mňa sadla. Začala mi bozkávať celú tvár. Každý jeden kúsok pobozkala a naspäť sa vrátila k mojim perám. Mojimi rukami som ju hladkal na odhalených stehnách. Pod mojim dotykom jej naskočila husia koža. Cez hlavu som jej aj ja prevliekol jej tričko na spanie, ukázal sa mi jej nahý hrudník. Rukami som jej prešiel po bruchu a šiel stále vyššie a vyššie až som sa zastavil na jej prsiach. Jemne som ich stlačil. Zaklonila hlavu a z jej úst vyšiel tichý ston. Znovu som ju zatlačil do perín. Jemne som jej hrýzol ucho, potom som sa bozkami presunul na jej kľúčnu kosť. Jazykom som prešiel po jej medzery medzi jej prsiami. Začal som sa venovať jej prsiam. Jednou som stláčal rukou a druhému som sa venoval ústami. Tina mala zaklonenú hlavu a potichu vzdychala moje meno. Od jej pŕs som prešiel na jej bruško. Každý jeden kúsok som obdaroval jemným bozkom. Jazykom som prešiel po jej pokožke tesne nad jej nohavičkami. Prsty zaryla do plachty na posteli. Nadvihol som sa naspäť hore a zadíval sa do jej očí. Pousmiala sa. Venoval som jej jeden malý bozk na nos a stiahol jej posledný kus oblečenia. Ocitla sa podo mnou úplne nahá. Videl som ju nahú toľko krát ale nikdy som si ten pohľad tak nevychutnal, dokonca ani keď sme spolu spali prvý krát. Však jasné v tom aute sa to ani nedalo. Očami som ju celú preskenoval, je krásna. Znovu si na mňa sadla a začala mi bozkávať celú hruď. Hlavu som mal zaklonenú a užíval si každý jeden dotyk jej pier. Rukou prešla po mojich boxerkách a s ťažkosťami ich stiahla dole. Boli sme na tom rovnako. Obidvaja nahý. Stiahol som ju na seba. Ležala na mne. Nosmi sme sa dotýkali a dívali sa navzájom do očí. Jemne ma pobozkala. Dnes tu nešlo o to aby som ju urobil rýchlo, ani o to aby som ju urobil jazykom či prstami. Tiež ani ona. Nešlo tu o to aby ma dnes urobila rukou, nie to nie. Dnes išlo o niečo úplne iné. Prevalil som sa nad ňu a jemne do nej vnikol. Vzrušením zaklonila hlavu a z hrdla jej vyšiel hlboký ston. Panvou som pomaly prirážal tak isto ako aj ona. Obidvaja sme z plného hrdla vzdychali naše mená. Bolo nám jedno že náš bude počuť celý hotel, teraz sme tu boli len my dvaja. Ja a ona.Nikdy sme spolu nespali takto ako teraz. Vášnivo a chtivo. Išlo o pôžitok! Niekedy ide len o to že sme nadržaní a tým to končí. Ale tu? Tu sa ukazovala naša láska. Tu sa to všetko ukázalo. Nedokážeme sa dlho hádať, nedokážeme byť dlho bez seba. Nedokážeme... Sme si súdení? Neviem lebo toľko prekážok čo sme si my preskákali a stále skáčeme.
"Harry.." z jej úst stále vychádzalo moje meno. Počúvalo sa o mnoho krát lepšie teraz ako keď ho povie inokedy. Stále som panvou prirážal. Ona mala hlavu zaklonenú čím odhalila celý svoj krk. Robil som jej na ňom krásne červené fliačky. Značky, že je len moja. Po malej chvíli sme obidvaja vyvrcholili. Udychčaný, upotený sme sa na seba lepili. Ležali sme v objatí, nohy sme mali navzájom prepletené. Pod tenkou plachtou sme skrývali naše nahé telá pred svetom.
"Ďakujem." otočil som na ňu hlavu a nechápavo skrčil obočie. "Toto som potrebovala, ísť do iného sveta." potmehúdsky som sa usmial.
"Pôjdeme ráno za Lauren?" nesúhlasne pokrútila hlavou.
"Nie, ja len... Chcem si oddýchnuť. Proste potrebujem vypnúť už nevládzem." posadila sa a tým pádom sa jej zošuchla prikrývka dolu. Otočila sa mi chrbtom, videl som len jej nahý chrbát. "Nechcem aby to vyznelo že mi na Lauren nezáleží to nie len... Ja potrebujem byť tu s tebou a nie upadať do depresií, myslíš že by sa nahnevala keby za ňou zajtra nepôjdem?" so slzami v očiach sa na mňa otočila. Hovorila o nej ako keby je v úplnom poriadku, myslí si že by sa na ňu Lauren hnevala? Ona by sa hnevala len vtedy keby tam zase celý deň presedí a preplače. Sadol som sa k nej zo zadu a objal ju.
"Nehnevala by sa, neboj. Ty si musíš oddýchnuť, áno? Tak zajtra budeme tu v posteli oddychovať čo ty na to?" hlavu si oprela o moje rameno, pobozkal som ju na temeno hlavy.
"Ideme spať?" spýtala sa po chvíli príjemného ticha. Ľahli sme si naspäť do postele a navzájom sa pozerali do očí.
"Ľúbim ťa Harry."
"Aj ja ťa ľúbim Tina, moc." dal som jej malý bozk na čelo a pomaly zaspala. Pozoroval som ju v spánku. Presne tak ako sa mi schúlila v náručí, tak isto spala. Pravidelne sa jej hruď dvíhala a klesala. Vyzerala ako anjel ale bez krídel alebo ako čert???
SO SO SO.. dnes druhá!!!
:**** <33333333 Lovujem Vás :****
VOTES&COMMENTS <333
Naozaj vás prosím :(((((((((((((((((((((((((((