126.časť - Neopováž sa ho sem zavolať!

2.6K 150 2
                                    

Harry:

Na hlavu som si dal modrú čapicu a je. Obul som si topánky a konečne vyšla von z kúpeľne Tina.
"Hneď to bude." povedala a v uteráku sa začala premávať po izbe. Obliekla sa, celý čas som ju skenoval pohľadom. No čo, chodím s ňou tak sa môžem kochať jej krásnou. Ako keby som hovoril o nejakej veci. Prebehol som ju pohľadom. Mala na sebe čierne silonky, žltú kvetinkovú sukňu, žltý sveter a čierne topánky na opätku.
"Nebude ti zima?" záporne pokrútila hlavou a do ruky zobrala červený kabát. Prikývol som že dobre spravila. Doobliekali sme sa a vyšli sme von. Ruka v ruke sme kráčali po mestečku, vianočné trhy. Aj tu sú. Síce málo stánkov ale predsa, tu sa pozná každý s každým. Kúpil som Tine nejakú sošku ktorá sa jej páčila. Síce ma buchla po hlave ale stálo to zato. Jej sa to páčilo tak som jej to aj kúpil. Prechádzali sme ďalej keď sme sa usadili v takej nočnej kaviarni. Sú trhy, všetci sú dnes dlhšie otvorený. Usadili sme sa za stolom, vyzliekli bundy a objednali si horúcu čokoládu. Konečne teplo. Sedeli sme a rozprávali sa. Viete taká chvíľka kedy sa rozprávate o úplných debilinách ale predsa ju riešite. Tina sa na chvíľu zadívala ku dverám. Otočil som tam hlavu aj ja a uvidel tam stáť Mike-a.
"Nech ťa to ani nenapadne. Neopováž ho sem zavolať." zamrmlala Tina. Ako ma len dobre pozná!
"Hej Mike." otočil sa za  mojím hlasom a usmial sa. Pohol sa smerom k nám.
"Tak a teraz už hádam vieš že večer nič nebude." hodil som po Tine vystrašený pohľad...

Dnes tuším 6? :D Lovujééém vás ♥

VOTES&COMMENTS ♥ THX ♥

Z nenávisti láska?Where stories live. Discover now