42.časť - Večer nič nebude!!

4.8K 258 1
                                    

"Trvá ti to dlhšie než mne." uškrnula som sa.
"Prosím ťa, ja si to môžem dovoliť."
"Nie nemôžeš." zatlačil ma do postele a pobozkal.
"Ešte stále nemôžem?" znovu ma pobozkal.
"Už myslím že hej." postavili sme sa a zišli dole.
"To Vám trvalo." povedal Niall.
"Zlatko ešte stále máme, tri minúty to by sme stihli aj rýchlovku." žmurkla som na neho. Objala som Lauren okolo pliec a išla s ňou.
"Som rada že si tu."
"Ani si nevieš predstaviť aká som bola rada keď mi zavolal Paul." objala ma a nasadli sme do auta. Vystúpili sme pred Nando's a napratali sa pri najväčší stôl. Chúďa to dievča ktoré prišlo pre objednávku, šesť tých lístočkov zapísala. Som zvedavá ako to sem prinesú. Jedlo prišlo a my sme to do seba začala doslovne pchať.
"Tak povedz nám o sebe niečo Lauren." usmiala sa El.
"Tak mám 18 rokov, som zo Slovenska, mám jedného brata ktorý ma teraz 10 rokov, moje záľuby sú kreslenie a pozeranie rozprávok! To je moje. Som veľmi ukecaný typ človeka, strašne rada jem to by som mohla od rána do večera robiť. Mám rada zvieratá a to je asi všetko. Nie, nie je..." a rozprávala ďalej. No Lauren ukecaný človek nikdy sa jej ústa nezatvoria.
"...alebo keď sme sa rozhodli že budeme spievať operu. V strede námestia sme opité škriekali až na nás zavolali policajtov." začala som sa smiať.
"Áno ktorým sme sa snažili ujsť ale nevišlo." všetci vybuchli do smiechu.
"Vy ste dvojka." krútil hlavou Harry. Oprela som sa o jeho rameno a oddychovala. Jednou rukou ma objímal okolo pliec a druhou ma hladkal po stehne. Keby mi sem dáte teraz hneď posteľ tak zaspím.
"Mali by sme pomaly ísť zajtra musíme ísť do štúdia." ozval sa Liam, všetci sme prikývli.
"Baby? Pôjdeme zajtra nakupovať?" spýtala sa Sophia.
"Áno!" vykríkla Lauren.
"Ja nemám nič proti." uškrnula sa El.
"Môžeme." prikývla Perrie.
"Zajtra asi oplieskame všetky peniaze." usmiala som sa.
"No zbohom!" povedali všetci chalani naraz.
"Však tam zase budeme celý deň." zamračil sa Liam.
"Kreditky už nebudú po zajtrajšku." zamrmlal Harold.
"Mali by sme ich doma zamknúť." hovoril Zayn.
"Ja súhlasím so Zaynom." ozval sa Louis.
"Aj ja!" dvihol ruku Niall. Pozrela som na baby,hodili sme pohľady. Perrie, Sophia, El a ja sme naraz povedali.
"Fajn večer nič nebude." chalani otvorili ústa.
"To nemyslíte vážne." skuvíňali.
"To je super že nikoho nemám." povedala Lauren a Niall spolu. Prekvapene na seba pozreli. Z tohto niečo bude! A ak nie ja tomu pomôžem. S babami sme sa postavili a odišli von ku autu. Celú cestu sa nám chalani líškali a my sme ich krásne ignorovali. No samozrejme Lauren a Niall sa na tom úžasne zabávali. Vystúpili sme pred domom, žmurkla som na baby a vyšla hore do mojej izby. Harold za mnou išiel ako poslušný psík.
"Nadarmo za mnou ideš." povedala som keď som vošla do izby.
"Ale Tinaaa." pobozkal ma pod ucho. Vie veľmi dobre kde je moja slabina!
"Nie!" horko ťažko som povedala a zabuchla sa v kúpeľni. Vyzliekla som sa a vošla do sprchy. Kvapky mi stekali po tele ako keby sa naháňali. Umyla som sa s jahodovým sprchovým gélom a zabalila sa do osušky. Vošla som naspäť do izby kde ležal Harold len z nohaviciach. Zodvihol hlavu a hodil mučiaci výraz.
"Bože prečo mi to robíš?" na tvár si položil vankúš. No toto bude dlhá noc Harry...

Takže dnes je už štvrtá :DDDDDDDDDDDDDD Neviem ako je to možné :D :* Lovujééém vás :* VOTES&COMMENTS!!! Ak boli nejaké chyby v menách prepáčte :((

Z nenávisti láska?Onde histórias criam vida. Descubra agora