Harry:
"J-ja neviem."ďalej sme už boli ticho. Ale, stále neviem pochopiť čo tu robil jej otec. Nemal byť v Londýne a ani v Paríži. Viem že Paul hovoril Tine že bude v Amerike a nevie koľko, tak čo tu robil? Už nepremýšľaj Harold, nerobí ti to dobre. Ozval sa môj milovaný vnútorný hlas. Hlasno som si povzdychol a zaparkoval pred domom. Skôr ako som sa stihol pohnúť Tina už v aute nebola. Rukou som si prešiel po mojich kučerách a vystúpil aj ja. Vošiel som do domu. Louis s Liamom sedeli v obývačke.
"Kde sú ostatní?" zastavil som sa v pohybe.
"Niall išiel s Lauren do izby, zaspala po ceste sem a Zayn je v kuchyni." otočil sa na mňa Liam. Prikývol som.
"A kde je Tina?" pýtal sa Louis kým prechádzal okolo mňa. Kedy sa z toho gauča postavil? Mám pomalé reflexy?
"Ehmm, ona u-už bude hore." zakoktal som sa. Obidvaja na mňa súcitne pozreli. Pokrútil som hlavou a šiel za ňou do izby. Na posteli boli hodené jej veci, z kúpeľne sa ozývala sprcha. Takže je tam, to je logika Styles. Vyzliekol som sa že som zostal len v boxerkách. Veci som hodil do koša na prádlo ktoré bolo v kúpeľni. Sprcha sa zastavila a Tina z nej vyšla nahá. Podal som jej uterák do ktorého sa zabalila. Venovala mi jeden pohľad a stratila sa v šatníku. Vyzliekol som si boxerky a zavrel sa ja v sprche. Keď som sa dosprchoval som si umyl poriadne zuby. Len v uteráku omotaným okolo bedier som vošiel do šatníka. Natiahol som na seba len boxerky a uterák zaniesol späť. Tina už ležala v posteli vo veľkom tričku a nohavičkách. Hľadela na biely nezaujímavý strop. Ľahol som si k nej a stiahol ju do môjho objatia.
"Musíš sa vyspať." ozval som sa.
"Nechce sa mi spať." zamrmlala.
"Pozri si stále chorá, musíš sa vyspať." stále mala zapálené hrdlo. Určite ju aj hlava bolela aj od toľkého plakania.
"Pôjdeme zajtra do nemocnice?" pozrela mi do očí.
"Jasné že áno."
"Ja nechcem aby zomrel." znovu sa jej do očí tlačili slzy.
"Neplač, prosím." utrel som jej jednu slzu ktorá si našla cestu von.
***
Tragická autonehoda.
Zomiera!
Zabila si otca. Zabije aj priateľa?
Smrť známeho podnikateľa.
Kto zomrie ďalší?
Mama, brat a teraz aj otec. Zabije nakoniec aj seba?
Zostala sama.
A takto ďalej pokračovali titulky všetkých novín. Samozrejme všetci vedia že otec Tiny je v nemocnici už skoro mŕtvy. Všetci začali vymýšľať že za jeho smrť môže Tina. Všetky naše fanúšičky vytvárajú Trendy na Twittery píšu jej smutné Tweety, správy ale nájdu sa aj také ktoré prajú aj jej smrť. Od nervov som zaklapol notebook. Samozrejme novinári sa hneď pustili do práce. Také klamstvá aké si oni vymysleli... Jasné že aj Alice dala krásny článok o tej nehode. Robia z komára somára! Naštvane som zišiel dolu do kuchyne kde už sedeli chalani až na Nialla.
"Ránko." zamrmlal som popod nos.
"Aj tebe." odpovedal Liam za všetkých. Z chladničky som si vybral mlieko a zo skrinky cereálie. Nasypal som ich do misky a zalial ich mliekom. Sadol som si ku nim k stolu a jedol. Zatiaľ Tina tie články nevidela ešte spí, ale predsa je niečo pred ôsmou a ja som už hore. Celú noc som moc nespal. Tina sa stále budila a plakala. Aspoň že nad ránom tvrdo zaspala lebo mi ma asi porazilo.
"Idete do nemocnice?" potichu sa spýtal Louis.
"Áno, pôjdeme." prikývol som.
"Pôjdeme s vami." zapojil sa do toho Liam.
"Nie, to nemusíte. Môžete byť aj tu doma. To bude v pohode, Tina by Vám povedala to isté. Inak tá autogramiáda sa včera zrušila?" zodvihol som pohľad zo stola.
"Áno Paul to hneď zrušil." pousmial sa Zayn. No mne do úsmevu moc nebolo. Dojedol som tie cereálie a čumel do blba.
"Trápi ťa to." skonštatoval Louis.
"Teba by to netrápilo? Zomiera jej otec." sucho som odpovedal..
"Každý raz zomrie. Ale nikto nevie kedy. Smrť môže prísť aj teraz." povedal Zayn a stratil sa z kuchyne..VOTES & COMMENTS ♥ ♥ ♥