Harry:
"Ja som jej vola?" prikývol.
"A začal si jej tam vyznávať lásku." dokončil Zayn a ja som sa chytil sa hlavu. Čo som urobil?!
"Ako to že vyznávať lásku?" koktal som.
"Normálne si jej zavolal a začal jej tam hovoriť ako ju miluješ, že ti chýba a že už nevieš predstierať nenávisť k nej a potom si tam točil niečo čo sa stalo v tvojom aute..." Louis skočil Liamovi do reči.
"Čo sa stalo v tvojom aute?!"
"N-nič." zamrmlal som. "A čo hovorila ona?"
"No to by som rád vedel, keď som sa ti snažil zobrať telefón tak si začal hystericky vrešťať že ti kazíme lásku k nej."
"Čo?!" toto som robil? No super Harold máš jej čo vysvetľovať.
O štyri dni:
Tina:
Zase. Zase sa hádame. Vrieskame po sebe ako šialený. Na čo som sem ja vlastne chodila? Na čo? Som sprostá! Mala som viacej protestovať, aj keby to nikam neviedlo ale mala som sa aspoň snažiť!
"....a to kvôli tebe tu nie je!" zvreskol otec.
"Kvôli mne?! Jasné všetko je kvôli mne! On sa správal ako môj otec zatiaľ čo si sa ty venoval biznisu! On mi nahrádzal otca! On so mnou chodil všade! Zaujímal sa o mňa! A v ten večer si mal pre mňa ísť TY a nie ON! Ale jasné, typický ty, tebe bola prednejšia nejaká sprostá večera ako tvoja dcéra."
"Nehádž to na mňa!"
"Ja na teba nič nehádžem ja ti hovorím len sprostú pravdu! Nechceš pochopiť že to kvôli tebe zomrel? Ty to nikdy nepochopíš že?!"
"Ja to mám pochopiť?!"
"Áno ty! Ty! Len a len ty! Keby si pre mňa šiel ty tak by si zomrel TY a nie ON!"
"Toto si prehnala mladá dáma!" rozkričal sa ešte viac. Videla som ako päste zatína.
"Nie nič som neprehnala! Povedala som ti len pravdu." vyšla som hore po schodoch a zniesla dole svoje kufre.
"Kam si myslíš že ideš?!"
"Preč!" vyštekla som.
"Ak odídeš tak sa do tohot domu už nevracaj a už to nebude tvoj domov!" zasmiala som sa.
"Nikdy to nebol môj domov, nikdy." šofér mi naložil kufre do auta a viezli sme sa na letisko. Už nech som v Londýne, ďaleko od neho. Vytiahla som mobil a napísala Lauren správu: "Idem do Londýna, ozvem sa ti." Stlačila som odoslať a mobil hodila do kabely.Vystúpila som na letisku a vošla do haly.
"Dobrý deň poprosila by som letenku do Londýna." povedala som.
"Chcete ju dnes alebo zajtra?"
"Dnes."
"Dobre, lietadlo letí za hodinku, prišli ste práve včas máme posledné volné miesto v prvej triede..."
"Beriem to." vyplatila som jej to a ona mi popriala šťastnú cestu. Odovzdala som kufre a rovno som nasadla do lietadla. Sedela som vedľa nejakého starého ujka ktorý chrápal na celé lietadlo! Dala som si slúchatká do uší a pustila si pesničky.
"Slečna..." niekto so mnou pomykal.
"Áno?!" pozrela som na letušku.
"Už sme pristáli v Londýne." usmiala sa. Prikývla som a pozbierala si veci. Cesta trvala asi hodinku a pól a poviem Vám že asi nepočujem! Ten ujko pre-chrápal celú cestu a počula som ho aj keď som mala slúchatká! Strašné volačo. Rozbrala som si kufre a stopla vonku taxík. Je pol desiatej večer a ja som na ceste ku chalanom.
Harry: (Čas keď sa Tina vezie k nemu domov!)
Rozrazil som dvere na mojej izbe a tlačil ju smerom k posteli. Ľahol som si na ňu a začal ju vášnivo bozkávať. Šmátral som jej rukami pod tričkom a vyzliekol jej ho. Strhol som z nej rifle a ona zo mňa tričko. Prevalila sa na mňa a bozkávala mi krk, hruď až sa zastavila pri mojich nohaviciach ktoré hneď stiahla a odhodila ich ďaleko. Chytil som ju za boky a zatlačil ju do postele. Rozopol som jej podprsenku a začal ju bozkávať po celom tele. Od jej pier som prešiel ku krku a potom k jej prsiam s ktorými som sa chvíľku hral. Zosunul som sa nižšie a bozkával jej bruško. Stiahol som jej nohavičky a bozkával jej vnútornú stranu stehien. Začal som ju láskať na citlivom mieste. Strčil som do nej dva prsty a ona začala vzdychať.
"Áno hovor moje meno." prikázal som jej.
"Oh Ha-rry." vzdychla.
"Hlasnejšie!"
"Harry." zavrešťala a prehla sa v páse. Olízal som si prsty a pobozkal ju. Znova ma prevalila a stiahla mi boxerky. Chytila mi môjho kamaráta do ruky a hýbala ňou hore a dole. Vzdychala ako pri pôrode. Olízala mi špičku a ja som na plné hrdlo zavzdychal.
"Ešte Anna ešte!" povedal som a urobil sa jej do úst. Ako poslušná dievča to prehltla. Stiahol som ju na seba a drsne do nej vnikol. Vzdychla mi do pier a ja som začal prirážať......Takže dnes už druhá :D Všetko bolo dobré a pokazilo sa to, zistí to Tina? Dozviete sa v ďalšej časti!!! VOTES&COMMENTS!!!