Harry:
Harry Styles so speváckej skupiny One Direction dnes zvádzal mladú fanúšičku rovno v parku pred očami vlastne priateľky Tiny. Nezáväzne s ňou flirtoval a zdá sa že jeho terajšej priateľke to moc nevadilo. Stále hneď vedľa neho a uškŕňala sa na mladú fanúšičku. Odchytili sme si fanúšičku ktorá sa nám predstavila ako Lina.
Reportér: Ako prebiehal Váš rozhovor s Harry a s jeho priateľkou Tinou?
Lina: Bolo to zvláštne ja som sa chcela len od-fotiť a vypýtať si podpis ale on sa začal so mnou rozprávať a dával mi neslušné návrhy.
Reportér: A čo Tina? Jej to nevadilo?
Lina: Zdá sa že nie ako keby na to bola zvyknutá. Celý čas tam stála a počúvala nás.
Reportér: Aké neslušné návrhy Vám dával pán Styles?
Lina: No napríklad mi hovoril že či by som s ním niekam nešla len na jednu noc a nikto by sa o tom nedozvedel.
Slečna Lina nám ponúkla dosť zarazujúce informácie. Prečo slečna Tina nič nenamietla keď Harry jej priateľ ponúkal sex náhodnej fanúšičke?...
Ďalej som to už ani nemohol čítať. To sa nedalo. Vrel vo mne neskutočný hnev. Neskutočný. To sa nedá ani opísať. Najradšej by som ich zabil vlastnými rukami! Notebook som otočil aby sme s Tinou nevideli na obrazovku. Ona len ticho sedela a hľadela na stôl. Bez slova vstala a odišla hore po schodoch. Za chvíľu bolo počuť len tresknutie dverami na našej izbe.
"No fasa." zamrmlal som a rýchlo sa prihlásil na Twitter. Paul bol ticho a sledoval čo robím. Na celom Twittery sa to riešilo. Povzdychol som si. Všade sa písalo že som nejaký sexuálny násilník, že Tina je ťah manažmentu, že sa naozaj neľúbime ale najviac ma zarazil svetový Trend. #WeHateTarry. Zavrel som oči a zhlboka dýchal. Hrnuli sa mi slzy do očí. Nenávidím ich, nenávidím. Otvoril som oči a ďalej prezeral Twitter. Ani si to nenechajú vysvetliť?!
"Ako dlho tam je ten článok?" zachrapčal som.
"Okolo dvoch hodín." zamyslel som sa. Dobre si to nachystali hneď ako sme odišli z parku si to začali chystať a hneď to zavesili na internet. Ďalej som si prezeral tie hrozná Tweety. Urážali Tinu ale aj mňa. Zaťal som sánku a napísal som im krásny Tweet:
"Som rád že ste mi dali priestor to vysvetliť čo znamená ten článok a hneď na mňa a Tinu nadávate. Som z Vás sklamaný. Myslel som že ste Directioners! A ešte niečo, ďakujem za krásny celosvetový Trend vďaka že mi kazíte vzťah s Tinou. Ten článok je podvod."
"Toto sa celé posralo." zaklapol som notebook.
"Mrzí ma to, Harry." súcitne povedal Paul.
"Nie to nič idem j-ja za ňou." postavil som sa. Paul prikývol a pobalil si veci, zobral si tašku a odišiel. Zo sklonenou hlavou som vyšiel hore po schodoch. Jemne som zaklopal na dvere od našej izby a nakukol som dnu. Tina sedela v strede postele v tureckom sede a hľadela na svoje ruky ktoré mala položené v jej lone. Smutne som si povzdychol. Zavrel som dvere a posadil sa vedľa nej.
"Tina." zašepkal som do ticha. Nič, žiadna odpoveď. "Zlatko." znovu som sa ozval. Nič nepovedala len vzlykla. Už som bol ticho, pritiahol som si ju do svojho náručia a nechal nech mi zamočí tričko od sĺz. Celý čas som počúval len jej vzlyky a hladil ju po vlasoch, samozrejme že aj mne našlo pár sĺz cestu von. Po dlhšej dobe sa ozvala.
"Ja som videla ten Trend na Twittery oni ma nenávidia." znovu sa rozplakala.
"Neplač Tina, prosím." zodvihla svoj pohľad. Svojimi rukami som jej zotrel slzy. Sedeli sme tam a dívali sa navzájom do očí. V jej očiach bola láska, neha, strach a slzy. Nikto nič nepovedal, nechceli sme skaziť túto chvíľu. Bez slov som sa k nej priklonil a zastal tesne pred jej perami. Pár sekúnd sme tak sedeli a nakoniec som spojil naše pery v jemný bozk. Bol nevinný, plný strachu a lásky...
Takže toto je taká dlhšia časť! ♥ Blížime sa ku koncu prvej série ♥
VOTES&COMMENTS ♥♥♥♥