52.časť - Nechcem SEX! Chcem sa s ňou milovať..

4.6K 233 3
                                    

Harry:

 
"Ešte chceš protestovať?" nadržane som zašepkal. Kusla si do pery a prisala sa na tie moje.
Ruky mi vplietla do mojich kučier a pritiahla si ma bližšie. Môj jazyk našiel cestu do jej úst, neváhal som a začal je ním prezerať každý jeden kúsok. Rukami som jej putoval po tele, rukami prechádzal po jej bokoch. Naše jazyky sa o seba obtierali, dnes nešlo o výhru ale užitie si. Nechcem aby to bolo také ako vždy, teraz si chcem vychutnať každý jeden dotyk! Chcem pozorovať ako zareaguje pri každom pohybe, ako sa bude tváriť. Nechcem len rýchly sex, chcem sa s ňou milovať. Z jej úst som sa presunul na líce ktoré som jemne bozkával, potom som svojimi perami našiel jej ucho do ktorého som jemne hrýzol. Potichu vzdychla. Jej jediná slabosť. Z jej ucha som sa presunul na jej krk do ktorého som opatrne hrýzol. Každú jednu časť krku som obdaroval jemným bozkom. Samozrejme som nemohol zabudnúť na veľkú značku ktorá hovorí že patrí len a len mne. Pod mojim tričkom som zacítil jej šikovné ale za to studené prsty. Pomaly mi ho ťahala hore až dokým mi ho nestiahla úplne. Kusla si do pery. Svojimi prstami som chytil lem jej trička a pretiahol jej ho cez hlavu. Ocitla sa podo mnou len v rifliach a čiernej čipkovanej podprsenke. Začal som jej bozkávať znovu krk a blížil som sa k jej prsiam. Bozkával som všetko čo mi jej podprsenka zatiaľ dovolila. Nohom som jej prešiel po bruchu a následne ho začal tak tiež jemne bozkávať. Tina mala zatvorené oči a potichu vzdychala. Znovu som navštívil jej pery. Prevalila sa na mňa, sedela na mne obkročmo. Rukami som jej prechádzal po stehnách ale zároveň som sa venoval jej perách. Dvomi prstami som odopol gombík na jej rifliach. Znovu som ju zvalil na chrbát, zavrčala. Nepáčilo sa jej že mám nad ňou kontrolu ale zároveň sa rýchlo poddala. Pomaly som jej stiahol dole nohavice, zostala len v spodnom prádle. Bozkával som ju po celom tele, rukami som prechádzal po jej bokoch, zadku, prsiach. Vyzliekol som si nohavice a stiahol ju znovu na seba. Ležala na mne, bozkávala ma po hrudi, krku a po perách. Chcel som ju a to hneď! Rozpol som jej podprsenku a začal jej bozkávať prsia. Každý jeden kúsok jej tela som pobozkal. Celý čas mala úsmev na perách a potichu vrčala od vzrušenia. Rukou som jej zašiel do nohavičiek ktoré som pomaly stiahol. Ocitla sa predo mnou úplne nahá. Začal som si ju prezerať, každý jeden kúsok jej nádherného tela.
"Nepozeraj sa tak." kusol som si do pery a pobozkal ju. Svojimi rukami som jej prešiel po prsiach bruchu a zastavil som sa až úplne dole. Ona svojou rukou prechádzala po mojich boxerkách. Snažila sa mi ich stiahnuť ale nejako to nešlo tak som jej pomohol. Ocitli sme sa obidvaja nahý. Zatlačil som ju do hŕby vankúšov a pomaly do nej vnikol. Celý čas som mal svoje pery na tých jej čím som utlmoval jej vzdychy. Nechty mi zarývala do chrbta a akutálne mi to bolo jedno, práve mi išlo o ňu. Išlo mi o jej dotyk, o jej ston o jej úsmev na perách. Ležali sme vedľa seba zabalený v jednej deke. Boli sme navzájom prepletený. Naše mokré telá sa na seba doslova lepili.
"Ďakujem." zašepkala do ticha.
"Za čo?" dvihla hlavu.
"Za najkrajšiu noc." zašepkala. Bokozkal som ju. Musel som. Bol by to hriech keby som ju nepobozkal.
"Čo takto druhé kolo?" navrhol som.
"Chceš pokaziť túto chvíľu? Kde?" uškrnula sa.
"No máš na výber gauč, stôl v kuchyni alebo vaňa." nadržane som zakričal.
"Hlasujem za gauč!" zakričala so smiechom a utekala nahá preč z izby...

Takže dnes taká perverznejšia a hneď ráno :D No vlastne poobede :DDDDDD VOTES&COMMENTS!!! :* <3

Z nenávisti láska?Where stories live. Discover now