Harry:
“Čo si dáme?“ spýtal som sa jej keď sme sedeli v reštaurácii. Celý deň sme sa nudili, každý si urobil nejaký program, dokonca aj Niall šiel kupovať darčeky. Len my sme sedeli doma a bláznili sa.
“Nechám to na teba?“ odsunula jedálny lístok. Obidvom som nám objednal to isté. Jedli sme a riešili program čo ďalej. Samozrejme sme na nič neprišli. Rozhodli sme sa že zájdeme do obchodného centra. Po prvé tam je teplo, keďže je vonku asi tak nula a ďalej sú tam obchody, to bol zase argument Tiny. Už to vidím ako všetko kúpi. Viezli sme sa do obchodného centra a Tina sa stále smiala, zase bez príčiny, ako inak.
“Tina už sa prosím ťa nesmej.“ povedal som keď sme vystúpili z auta, všetci po nás zazerali.
“Nebodaj sa za mňa hanbíš!“ pustila moju ruku a zamračila sa.
“Nie, kdeže len sa po nás čudne pozerajú.“ obzrela sa dookola.
“Aha, keď tak, ja utekám!“ zakričala a rozbehla sa dnu do obchodov. Ideme sa naháňať? Neváhal som a rozbehol sa za ňou. Prebehli sme asi všetko, samozrejme ma spoznali aj fanúšičky, len som im zakýval a utekal ďalej za Tinou. Nemohol som Tinu stratiť z dohľadu, ona je šialená niekde by sa skryla.
“Mám ťa.“ spoza rohu som ju chytil za pás. Nejaká postaršia pani na mňa pozerala. Keď sa spamätala začala ma biť s kabelkou. “Prepáčte!“ rukami som si kryl hlavu. Nepočúvala ma len ma bila. Zrazu som počul smiech, smiech Tiny. Pozrel som na tým smerom, sedela na lavičke a držala sa za bruchom. Rýchlo som za ňou utekal e nechal tam tú starú tetku. Sadol som si vedľa nej a objal ju okolo pliec. Stále sa smiala.
“Jasné smej sa ďalej.“ zdul som sa.
“Už sa toľko neurážaj, Harold.“ stále sa smiala.
“Ona ma zbila!“ zrazu sa prestala smiať, chytila moju tvár do dlaní a vtisla ma jemný bozk na pery.
“Odčinila som to?“
“Ešte jeden, takýto malinký.“ ukázal som jej na prstoch. Povzdychla si a znovu ma pobozkala ale konečne poriadne. Prechádzali sme sa po centre a stále sa smiali. S Tinou je sranda robiť si z niekoho srandu. Znovu nás zastavili fanúšičky, podpísal som im papiere a odfotili sme sa a nimi spolu aj s Tinou. S úsmevom na tváriach sme šli ďalej až kým som neuvidel tú titulnú stranu na jedno z časopisov. “TEHOTNÁ!“SO SO SO SO SO na dnes posledná! Chcem Vám povedať, že som veľmi rada, že to čítate :) Viem nie je vás veľa a skoro nikto tu nedáva VOTE a ani comenty, ale aspoň to niekto číta... Neverím, že je to už 100! Normálne už mám napísaných 200 častí ikeď to je zase niečo iné :)))))))))) Však pochopíte :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DObre ja dúfam, že sa vám to páči a poďme ĎALEJ!!! Ale až zajtra :DDDDDDDDDDD
VOTES&COMMENTS!!!!
Lots, lots,lots of LOVE <33333333