Z nenávisti láska? - 3.časť

7K 348 8
                                    

Do kuchyne hneď prileteli chalani.
"Čo sa stalo?" zvolali štvorhlasne.
"Od zajtra som oficiálne zadaný."  zamrmlal som zduto.
"Počkaj tebe ide nájsť Paul frajerku?" vypleštil oči Louis.
"Nie to nebude frajerka! to bude monštrum ktoré mi bude ničiť život!"
"Ale možno to nebude až také zlé." povedal Louis a vybuchol do smiechu. K nemu sa pridal aj Zayn a Niall.
"Ste vtipný." povedal som mrzuto.
"Prestaňte chalani." povedal Liam a vyhodil hentých troch preč z kuchyne. Sadol si oproti mne a spustil.
"Vieš Harry, možno bude aj dobré že s ňou budeš "chodiť", možno ti to pomôže správať sa inak."
"Ako inak?"
"Možno dospeješ!"
"Ako čo tým chceš povedať?"
"Nerozčuľuj sa Harold!"
"Nie som Harold!
"Dobre stačí! Toto nikde nevedie."
"Ty si začal."
"Ako bude vyzerať?"
"Neviem, proste mi oznámil že mi ide hľadať frajerku."
"Aha."
"Dúfam že to bude nejaké dievča sto rokov za opicami tak Paula zabijem." precedil som pomedzi zuby.
"Harry vieš že na vzhľade nezáleží."
"No teraz áno..."
"Ale keď ti ju hľadá Paul tak bude určite známa a v tvojom veku samozrejme."
"Známa a v mojom veku netuším." rozmýšľal som.
"No určite bude pekná, milá a budete kamaráti a na verejnosti "zamilovaný" a bude."
"Však to! Ja neviem predstierať zamilovanosť!"
"Tak sa to budeš musieť naučiť!"
"Ale ja nechcem."
"Vidíš Harry toto je tvoj problém to slovo - nechcem!"
"Ale však..."
"Nenamietaj mám pravdu už viem prečo išiel Paul taký naštvaný nerešpektuješ pravidlá."
"Rešpektujem!"
"Kedy? Bol tu pred týždňom a povedal nech sa držíš na uzde v tých kluboch ale ty ho máš pekne ďaleko."
"Však ako sa mám držať na uzde keď sú tak také pekné...."
"Ale všetko sú šľapky ktoré idú po sláve a tvojich peniazoch."
"Nie všetky." povedal som potichu.
"Ukáž mi jednu s ktorou si spal a povedz, že jej nešlo len o to byť na titulku všetkých časopisov a byť na tvojom zozname."
"Ja nemám žiadny zoznam." vyhŕkol som naštvane.
"Vieš..." nedopovedal vyrušil ho zvonček pri dverách. Za pár minút sa do kuchyne vrútil Paul.
"Zajtra ti predstavím novú priateľku!"  povedal nadšene.
"Zajtra?"
"Počul si! Zajtra o druhej nás očakávajte a urob si miesto v izbe."
"Na čo?"
"Harry tebe to nedošlo?" dvihol jedno obočie Zayn.
"Ty s ňou budeš -chodiť- to znamená že budeš s ňou musieť aj bývať v jednej izbe." povedal Louis.
"Tak to tu bude kino." zakričal Niall.
"Toto nemyslíš vážne Paul!"
"Vyzerám tak? Uprac si izbu! Zajtra o druhej som tu aj s tvojou priateľkou! Čaute!" a už ho nebolo. Všetci boli v kuchyni ticho a pozerali na mňa.
"Ešte som ju ani nevidel a už ju nenávidím!".....

Ahojte! Takže tu je ďalšia časť! Dúfam, že sa páči! Dnes Som Vám chcela pridať ešte jednu večer, ale nebudem mať čas, takže zajtra Vám pridám asi dve! :* LIKES&COMMENTS potešia.. Aspoň uvidím, či má zmysel to naďalej písať!

Z nenávisti láska?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora