Harry:
Zobudil som sa na mrmlanie. Otvoril som oči a uvidel Tinu ako na mňa pozerá. Pretrel som si oči a pozrel na hodiny. No niečo po piatej, dobre sme si pospali. Otočil som hlavu a zadíval sa do jej očí. Pousmiala sa. Priklonil som sa k nej. Nosom som sa obtrel o ten jej a pobozkal ju.
"Prepáč." dvihla obočie.
"Za čo?"
"Lebo som idiot." prikývla.
"Dobre nebudem ti klamať si idiot." sklonil som hlavu, "ale za to môj idiot." objala ma. Nos som si zaboril do jej vlasov a vdychoval jej vôňu. Ona sa ma mňa nehnevá. Chápete to?! Ešte viac som si ju k sebe pritiahol.
"Mám pre teba niečo." postavil som sa a hľadal tú krabičku v rifliach. Sadol som si naspäť k nej a dal jej ju.
"Čo to je?" oči jej svietili.
"Pozri sa." usmiala sa a otvoril tú krabičku. Pomaly vybrala ten náhrdelník. Obzerala si ten prívesok s úsmevom na perách.
"Môžeš?" prikývol som. Otočila sa mi chrbtom a chytila si vlasy. Zapal som jej ho na krk a pobozkal ju na odhalené rameno. Oprela sa o mňa a ja som ju zo zadu objal.
"Páči sa ti?"
"Áno je nádherný len nemáš za mňa utrácať peniaze." som si sto percentne istý že krčí obočie.
"Ticho." otočila hlavu a vtisla mi bozk na pery.
"Ďakujem." žmurkol som.
"Čo ideme robiť?"
"Všetko okrem spánku." pohotovo odpovedala.
"O niečom by som vedel." kusol som si do pery. Otočila sa ku mne čelom a zapla ma po ramene.
"Úchylák!"začal som sa smiať.
"Ja nie som úchylák ja mám len svoje potreby." dvihla obočie.
"Nejako často nemyslíš?"
"Nie! Moje potreby by sa mali uspokojovať dvadsaťštyri hodín denne sedem dní v týždni."
"Aha ty máš zajačia pudy?"
"Mačacie zlatko." vybuchla do smiechu. Váľala sa po posteli a smiala sa.
"Ja chodím s mačacím mužom?"
"Tak to už bude zlatko." priľahol som ju a začal bozkávať...Takže tu je jedna, ďalšia.. VOTES&COMMENTS!! <3