Harry:
"Ty úchylák! Necháš ma?! Harrýýýýýý!! Pomóóoc!!! Daj tú ruku preč! On ma obťažuje! Pomóóc!!" zrazu som začul kričať Tinu. Otočil som sa a uvidel ako ju Mike drží za zadok a snaží sa jej upchať ústa?! Okamžite som sa za ním rozbehol.
"Čo si myslíš že robíš?!" zavrčal som. Okamžite som ho odsotil od Tiny. Zaťal som päsť a zhlboka dýchal. "Si v poriadku, zlatko?"
"Áno.." zamrmlala mi do ramena.
"Prečo si vymýšľaš?!" vykríkol Mike. "To ty! Bože vieš vlastne s kým chodíš Harry?!" odstúpil som od Tiny a jednu mu vrazil do zubov.
"Zmizni." zavrčal som. Prekvapene na mňa pozrel a utrel si krv z úst.
"To si odpykáš ty suka." zamrmlal a odišiel. Všetci ľudia na nás v obchode pozerali, po pár minútach si všetci hľadeli svojho. Pozrel som na Tinu. Stála opretá o chladiace boxy a hľadela do zeme. Pristúpil som k nej bližšie na objal ju. Pekne sa nám začínajú Vianoce. Nič som sa jej nepýtal, tu nie. V tichosti sme ďalej nakupovali a ja som sa obzeral či niekde neuvidím Linu. Nikde nebola.Všetko som zaplatil a naložili sme to do auta. Nastúpili sme a v tichosti sme sa viezli domov. Chcel som sa Tiny spýtať čo sa tam stalo. Prečo sa to stalo ale proste som čušal.
"Vieš," prelomila Tina ticho. "Možno to nebolo tak ako to vyzeralo."
"Tak ako to bolo?! Však ťa tam doslova obchytkával!" zavrčal som.
"No vieš... Bolo to inak. On tam proste ehm.... začal rozprávať že flirtuješ s tou blonckou," zazrela na mňa. "A začal mi tam rozprávať že či mi to nevadí a tak..." obkecávala to.
"K pointe." zamrmlal som nervózne.
"No proste som mu dala tú ruku na môj zadok zámerne a kričala som naschvál!"
"Prosím?!" vykríkol som.
"No..." mrmlala si.
"Takže on ťa absolútne neobťažoval hej?! Na čo to bolo dobré?!"
"Akože ty nemáš čo kričať! Dobre sa ti flirtovalo?!" skríkla. Dobre priznával aj ja som s ňou flirtoval a čo! Môžem si dať niekedy takú "pauzu" a zaflirtovať si!
"Ja som s ňou neflirtoval." snažil som sa to zahovoriť.
"Nie kdeže, tie pohľady však si ju vyzliekal pohľadom. Dobre toto ja riešiť nebudem. Nech sa páči môžeš sa otočiť a pokračovať v tom čo si tam robil, vlastne teba ani nezaujíma ako to bolo. Táto debata sa z mojej strany skončila." prekrížila si ruky na prsiach a pozerala sa von oknom. Snažil som sa jej celú cestu niečo povedať ale márne. Ignorovala ma. Ale mňa naozaj zaujíma prečo to spravila teda naschvál, teda aspoň som to tak pochopil. Ona si vážne všimla že som s Linou flirtoval? Svoje pokusy nadviazať s Tinou komunikáciu som vzdal. Ďalej sme sa viezli v tichosti. Pred domom sme vystúpili z auta, Tina šla rovno dnu. Doniesol som všetky tašky do kuchyne a Gemma mi šla nakoniec pomôcť.
"Čo sa stalo, Tine?" spýtala sa mamka a ani sa na mňa nepozrela.
"Pohádali sme sa." povzdychol som si a rýchlo odišiel z kuchyne aby sa mama zase nevypytovala. Vyšiel som hore po schodoch a otvoril dvere na mojej izbe. Na okraji posteli sedela Tina. Pomaly som zavrel dvere a kvokol som si pred ňu.
"Tina.." zodvihla pohľad zo zeme. "Ako to bolo naozaj?"
"No vlastne ty si šiel zobrať tie vody a potom si sa tam rozprával s tou blonckou a Mike za mnou prišiel......." všetko mi vyrozprávala aj prečo dala jeho ruku na jej zadok a prečo kričala.
"Ty si aká akčná, ani som to o tebe nevedel." uškrnula sa na mňa...Dnes taká dlhšia :D 4 ♥ Lots of love :*
VOTES&COMMENTS ♥♥♥