143.časť - Večer budete v show!!!

2.4K 145 0
                                    

Harry:


"Chlapci zmena plánu," vletel nám do nahrávacej miestnosti Paul. "Večer máte v telke jeden rozhovor." okamžite sme všetci nesúhlasne zabručali. V duchu som preklial všetkých na okolo, to mi kazí plány.
"To sme sa mali do zvedieť skôr nemyslíš?" nahnevane rozhodil rukami Louis.
"Louis-" začal Paul ale on ho prerušil.
"Nie! Mal som byť posledný večer s El a odchádza preč ani už neviem kde a ty si povedal že do toho nič nepríde. Ona bude mimo viac ako mesiac a posledný večer čo mám byť s ňou mám sedieť v nejakej show? Tak určite." nahnevane kričal. Čo sa týka Louisa vždy si stojí za svojim, niekedy sa správa naozaj vážne. Keď sa jedná o Eleanor a jeho plány.
"Ja som sa to tiež len teraz dozvedel. Je to nejaký dôležitejší rozhovor takže tam všetci budete!" Paul celý od zlosti očervenel. S Paulom je sranda ale keď sa jedná o vážne veci tak je aj zlý.
"Tak určite a mne je jedno aké to je dôležité zase chcete len ťahať peniaze!" na päte sa otočil a veľkým treskom vyšiel z dverí. Paul naštvane pozeral na dvere, vytiahol mobil a niečo do neho ťukal.
"Dúfam že s vami problém nebude alebo máte aj vy námietky?!" na odpoveď nečakal s telefónom pri uchu vyšiel von z dverí. Ako náhle sa zavreli dvere sme si všetci vzdychli. Je pravda že sme sa pár krát pohádali s Paulom, manažmentom ale nie tak že by sme niekto odišli preč z nahrávania. Možno to Louis prehnal... Ale nie neprehnal Eleanor odchádza na dosť dlho. Ja by som narobil ešte väčší cirkus keby má odísť Tina. Pozrel som na Liama a čakal čo múdre vypotí.
"No čo, večer máme rozhovor." pretočil som očami.
"Žiadne námietky?" rypol Zayn. Za chvíľu to začne, za pár sekúnd. Liam zabil Zayna pohľadom.
"Áno mám námietky ale radšej budem držať jazyk za zubami!" fajn tento deň pokračuje.
"Mali by sme vyjadriť svoj názor." zaplietol sa do rozhovoru Niall.
"Múdro to povedal." objal ho Zayn okolo pliec.
"Ak sa chcete hádať nech sa páči. Ak si myslíte že mne to plány nepokazilo ste na omyle." aj on sa postavil a odišiel preč. Zostali sme tu len mi traja. Chvíľu bolo medzi nami ticho ale Niall sa začal smiať. Niečo sa so Zaynom rozprávali, asi si nevšimli že som tu. Zaynovi začal zvoniť telefón, ktorý bol položený na stole. Celý natešený ho zdvihol.
"Ahoj zlatko.." viac som nepočul lebo odišiel aj on. Niall sa hneď zodvihol a šiel preč. Pri tom si ešte mrmlala si by si dal jesť. Zostal som tam sám so zdvihnutým obočím.
"Not bad." povedal som si pre seba...

Takže, dnes znovuuuuuu! ♥ LOVE YYA!

VOTES&COMMENTS ♥♥♥

Z nenávisti láska?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora