Harry:
"Ahojte." usadil sa Mike na voľnú stoličku pri stole. Hlavou som kývol na pozdrav a Tina ho ignorovala.
"Čo ty tu?" odpil som si z čokolády.
"Ale priateľka ma sem vytiahla a nakoniec sa zarozprávala v tej zime. Tak som tu." uškrnul sa.
"Ženy." prikývol.
"Presne! Vytiahnu nás von a nakoniec nás nechá ju tak." horlivo mi vysvetľoval.
"A potom sa nakoniec urazia že si odišiel niekde preč."
"Ja ich proste nechápem!" zadíval sa na mňa.
"Akože zlatí moji nevadím Vám tu?!" ozvala sa naštvane Tina. Zobrala si kabát a odišla von. Zadíval som sa na dvere ktoré sa zavreli. Asi sa na mňa urazila, no fasa.
"Asi to zašlo ďaleko." povedal po dlhšej chvíli Mike. Prikývol som.
"Prepáč musím ísť za ňou."
"Jasné, niekto tu je na veľmi krátkom vodítku?" dvihol som obočie.
"Nie, nie ale vieš no večer hádam nebudem spať." žmurkol som.
"Jasné." pochopil, našťastie. Obliekol som sa, podali sme si ruky a rýchlo som šiel von, hľadať Tinu. Nemusel som ju dlho hľadať. Stála pri jednom stánku a niečo si prezerala. Ten jej červený kabát by som uvidel aj v čierne diere. Zapol som si bundu bundu a šiel pomaly za ňou. Postavil som sa tesne vedľa nej ale ona ma ignorovala, ďalej si prezerala nejaké pokladničky.
"Hneváš sa?" spýtal som sa po chvíli.
"Mala by som sa?!" odvrkla, takže áno.
"Prepáč." pobavene sa uchechtla.
"Že prepáč, pekne ste ma pourážali, teraz to berme že som počula dosť. Viem si predstaviť o čom ste sa vy dvaja bavili keď som nebola doma."
"My sme ťa neohovárali." toto sa mi začína podobať na nejakú detskú hádku. Kto koho ohováral.
"Mám na to svoj názor."
"Hádame sa za úplnú debilinu." otočila sa ku mne čelom.
"Po prvé, my sa nehádame a po druhé, toto nie je debilina." chytila do ruky jednu z pokladničiek a podala ju staršiemu pánovi v stánku. Vyťahovala peňaženku ale ja som ju predbehol. Zaplatil som za ňu. Starší pán sa na mňa usmial a kývol hlavou na znak súhlasu.
"Je to debilina."
"Zaplatil si za mňa za to že sa cítiš trápne?" moju poznámku ignorovala.
"Možno..." neisto som prikývol. Jemne sa pousmiala a chytila ma za ruku.
"Prečo sa na teba nemôžem tak dlho hnevať?!" mrmlala si celú cestu domov. Konečne sme prišli domov! Prekvapenie, si ironický Styles! V chodbe sme sa vyzuli a vyzliekli kabáty. Tina sa hneď zvalila na pohovku a oddychovala.
"Dáme pizzu?" zamrmlala niečo čo sa malo byť áno. Objednla som jednu veľký pizzu sa zvalil sa na Tinu a to doslovne.
"Božeee Harooold ja nedýcham!" búchala ma rukou po chrbte. Zasmial som sa.
"Ty mi chceš povedať že som ťažký?!"
"Bingooo! Vyhrávate milión." odfrkol som si. Postavil som sa z nej a sadol si na gauč, nohy som si vyložil na malý stolík. Tina sa začala krútiť a nakoniec si uložila hlavu na moje nohy. Ruky som si zaplietol do jej vlasov a namotával na prst jej pramienky. Tina chytila do ruky mobil a posadila sa vedľa mňa. Otočila na nás foťák.
"Ideme sa fotiť?" prikývla. Usmial som sa. Pritiahol som si ju bližšie a vtisol jej na líce pusu.
"Tak čo schvaľuješ to dať na Twitter?"
"Samozrejme! Všade kde budeš so mnou to môžeš dať... Všade." rozkošne sa usmiala.
"Milujem ťa." zašepkala.
"Milujem ťa zlatko" od-šepkal som späť. "Love is old. Love is new. Love is all. Love is you."
SO dnes tuším 7 :DDDDD WOWWWWWWWWWWWWo :33 Lovujem vás ♥
VOTE&COMMENT ♥