Z nenávisti láska? - 8.časť

6.1K 324 2
                                    

"Však sa povraždíme!" zakričal som skoro do prázdneho domu....

Došuchtal som sa do obývačky a  zapol telku. Nič tam nejde! Naštvane som prepínal kanály ale nenašiel som ani jeden normálny film. Vypol som telku a vybral sa do mojej izby. Vošiel som dnu a až tam som si uvedomil že tam bude ona. Sedela na mojej posteli a niečo robila. A je mi to jedno čo robila, nech si robí čo chce! Otočila hlavu a keď ma uvidela odvrátila zrak. Prekrútil som očami a vošiel do kúpeľne kde sa mi naskytol pohľad na jej veci. Celá kúpeľňa bola zaplnená jej vecami. Nahnevane som vycúval  kúpeľne.

"To čo má byť?" prekvapene zdvihla hlavu.

"Čo máš namysli?" zamrmlala.

"Tú kúpeľňu." povedal som nahnevane.

"Som dievča tak čo myslíš?" znova povedala potichu.

"Čo myslím? Ty kokos si v celej kúpeľni!" mierne som zakričal.

"Tak prepáč že som tu! Prepáč že žijem!" povedala a vybehla z izby. Stále som pozeral na to miesto kde sedela. Asi som to trošku prehnal. Ale čo! Nič som neprehnal budem k nej odporný! Zaliezol som do kúpeľne a vliezol do sprchy. Osprchoval som sa, umyl si zuby a išiel hľadať pyžamo. Chápete už nemôžem spať nahý! A to všetko kvôli nej! Obliekol som si boxerky a zbehol dole do kuchyne. Nikde nikto. Zvláštne, kam sa vyparila? Nech je kde chce je mi to jedno. Mykol som plecom a urobil si sendvič. Sadol som si na barovú stoličku a jedol. Hľadel som do blba a prežúval ako krava. Špinavý riad som položil do drezu a vyšiel naspäť do mojej izby ktorá bola prázdna. Zobral som notebook  sadol si na posteľ. Sledoval som twitter a pozeral čo všetko sa dnes stalo.Keď si tak predstavím že zajtra budem musieť oznámiť že chodím s ňou tak by som sa najradšej zabil. Nie doslovne samozrejme. Len si to neviem predstaviť aké to bude, bozkávať ju na verejnosti, hovoriť jej tie slová. Ako to budem znášať? Čo keď to nezvládnem? Čo keď to bude pre mňa zvláštne bozkávať ju na verejnosti a keď budeme sami tak sa budeme vraždiť?Bojím sa že to vlastne nezvládnem! Predstavte si nás dvoch ako sa zamilovane prechádzame po meste ruky v ruke, zamilované pohľady. Bozky. No tak toto zle dopadne! Zle! Toto Paulovi nedarujem! Toto mu oplatím! Naozaj si to od serie, aby sa tu hral na nejakého zamilovaného. Odpyká si to ale Tina si to odpyká viac! Omnoho viac!

Takže! Dnes už druhá časť! LIKES&COMMENTS prosííím :* Čo myslíte, čo ma Harry zalubom?

Z nenávisti láska?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin